Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaisa H:n sepostus perheestään...pienisilmäinen poika..

Vierailija
23.10.2016 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016102322506728_uu.shtml

Ei voi kuin nauraa tälle wt-sekoilulle, oliko pakko noin tarkasti kertoa kuka asuu ja missä? :D :D

"Mä oon Rasmus ja oon 9 kuukautta vanha. Mun perheeseen kuuluu äiti, iskä, yks isoveli ja neljä isosiskoa. Mun kanssa samassa kodissa asuu kuitenkin vaan yks sisko ja meillä on sama äiti. Isoveli ja vanhin isosiskoista asuu oman äidin luona ja kaks muuta siskoa, nuorin ja toisiks vanhin isosisko asuu oman äidin luona. Kaikkia sisaruksia näen joka toinen viikonloppu kun he tulee meille. Rakastan niitä ja ne mua."

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne nykylapset fiksuja, jos osaavat jo 9-kuukautisina lukea ja kirjoittaa. :I

Vierailija
2/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko sepostusta, kappalejaot tuntematon käsite?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans alkaa tulla nää tämäntyyliset sepostukset jo korvista pihalle. . Huomiota haetaan, vaikka sitten sillä epämuodostuneella lapsella. . Voi voi. .

Vierailija
4/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella nolo sepostus perheen lapsisotkuista, että kuka nyt asuu siellä ja kuka täällä ja kenen kanssa. Täysin turhaa tietoa!

Vierailija
5/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans alkaa tulla nää tämäntyyliset sepostukset jo korvista pihalle. . Huomiota haetaan, vaikka sitten sillä epämuodostuneella lapsella. . Voi voi. .

Siis... oletko ihan oikeasti noin saatanan tyhmä vai pelleiletkö vaan?

Vierailija
6/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo kirjoitu nyt vain sattui olemaan tälle ihmiselle helpoin tapa purkaa tuo rakennevian...tai mikä se nyt olikaan paras nimitys tuolle pienelle silmälle..tuoma pelko ja huoli oman lapsen terveydestä. Ei sitä varmaan osaa ajatella mitään kappalejakoja silloin, jospa kirjoitti puhelimella? Komean näkönen pikkukaveri oli, toivottavasti sydän kestää❤️

Vierailija
7/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku nuori äiti taas asialla. . Ei hyvää päivää. Pitääkö kaikki jakaa somessa?

Vierailija
8/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ihan samalle. Mä elän uusperheessä. Mun lapsella on kolme sisarusta, piste. Ei se kenellekään kuulu et ketkä heistä asuu meillä. Osa asuu jo omillaan. :D

Vierailija
9/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheitä on vaikka kuinka, mutta että tuollaisen selostus? Ihan turhaa ja lähinnä vie huomion tärkeämmästä.. muutenkin turhan pitkä selostus, eikö kukaan osaa enää kirjoitta lyhyesti ja ytimekkäästi? Ummet ja lammet pitää sepostaa!

Vierailija
10/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin sitä, kun äiti tai lapsiko se nyt on itse kertoo lääkärin mukaan olevan toinenkin lapsi, jolla on tuo pienisilmä ilman muuta sairautta. Tällä pojallahan on muukin sairaus, eli sydänvika.

Vierailija
12/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku suomentaa minulle? En päässyt ihan kärryille. Onko tässä siis yksi mies (Rasmuksen isä), joka päässyt lisääntymään kolmen naisen kanssa vai kuinka?

Vierailija
13/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessa 70-luvulla oli kaverina tyttö, jolla oli molemmin puolin pienet silmät. Ei siitä tehty päivityksiä facebookiin tai blogeihin, siinä se meni muiden joukossa niin kuin muutkin lapset.

Vierailija
14/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta..  toiv. poika voi hyvin ja näkö olisi kans normaali! Jännät silmät, ei ollenkaan rumat. :)

Vierailija
15/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsuudessa 70-luvulla oli kaverina tyttö, jolla oli molemmin puolin pienet silmät. Ei siitä tehty päivityksiä facebookiin tai blogeihin, siinä se meni muiden joukossa niin kuin muutkin lapset.

Ei tehty, kun ei semmoisia ollut! Hölmö oot!

Vierailija
16/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, että poika olisi muka suomessa ainoa makroftalmiasta kärsivä, ei pidä paikkaansa. Kommentteihin on vastannut nainen, jolla itsellään on sama vamma.

Vierailija
17/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tehty, kun ei semmoisia ollut! Hölmö oot!

No ei tehty, ei myöskään jaeltu kuvallisia ilmoituksia kauppojen ilmoitustauluille tai haettu kirjeenvaihtokavereita pienisilmäisten vanhemmista.

Vierailija
18/18 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen helmen tää täti on löytänyt kun Rasmuksen isillä on lapsia valmiiksi jo kahden eri naisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän