Anoppi lahjoittanut Arabiaa, Iittalaa ja Riihimäkeä hyväntekeväisyyteen
Kommentit (22)
Kaipa voi tehdä omilla tavaroilla ihan mitä itse haluaa ilman miniän ja kumppaneiden väliintuloa.
Jotain rajaa siinä ahneudessasi. Jokainenhan saa omilla tavaroilla tehdä mitä haluaa.
Kai jokainen saa omille astioilleen tehdä mitä haluaa?
Jos omaa omaisuuttaan lahjoitti niin eihän teiltä tarvii mitään kysellä. Jos oli sun omistamia nii voit vaatia korvausta. :)
Parempihan se on laatua sinne laittaa kuin jotain rihkamaa.
Tuli mieleen että olen itse lahjoittanut taloyhtiön sekajäteastiaan mainittuja artikkeleja.
Periaatteessa anopillasi on tietenkin lupa tehdä omille astioilleen mitä haluaa, mutta ymmärrän täysin harmistumisesi. Voisitko pyytää häneltä jatkossa etuosto-oikeutta arvotavaroilleen ennen niiden laittamista eteen päin? Sinun täytyy siis olla valmis maksamaakin tarvittaessa.
Sinne meni suvun perintökalleudet.
Haasta Konmari oikeuteen, siellä se anoppi nyt hengittelee avoimin mielin tyhjentyneessä asunnossaan ja nauttii siitä, että ei ole turhaa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen että olen itse lahjoittanut taloyhtiön sekajäteastiaan mainittuja artikkeleja.
Jep. Tädin jäämistöstä kärrättiin suoraan kymmenittäin muumimukeja roskiin.
Hellanlettas sentään! Ikään kuin nuo nyt olisivat arvotavaraa!
Vierailija kirjoitti:
kysymättä mitään meiltä.
Noi voi kyynel. Omille tavaroilleen saa tehdä mitä lystää kyselemättä muilta (varsinkaan miniältä) lupia.
Ihana anoppi. Ei jätä turhaa krääsää teidän huoleksi. Olisit kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
kysymättä mitään meiltä.
Kysytkö sinä anopiltasi luvan, ennen kuin lahjoitat hyväntekeväisyyteen rahaa, aikaa tai tavaraa?
Siis anoppi vei teidän astioita hyväntekeväisyyteen? Porvoon pelastusarmeijalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tädin jäämistöstä kärrättiin suoraan kymmenittäin muumimukeja roskiin.
Tyhmyyttä on monenlaista... harva kuitenkaan pistää rahaa roskiin.
Typerä narttu. Hakatkaa se.