Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä odotatte miehet älykkäältä naiselta?

Vierailija
23.10.2016 |

Kertokaapa nyt on tilaisuutenne?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrystä mitä tarkoitetaan sorrolla kapitalistisessa järjestelmässä Marxin formuloimassa muodossa.

Onko näin: pääomariistäjä tekee osasta orjiaan omistamalla tuotantovälineet . Olen nainen.

Kysyn takaisin tältä mieheltä naisena:

Mitä eroa omistaako ne tuotantovälineet pääomariistäjän ominaisuudessa valtio vai yksityinen jos tuloksena on sorto ?

Vierailija
22/28 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen ei kysele tällaisia. Hän osaa sovittaa älykkyystasonsa miehen mukasn. Jos mies tykkää kana-aivoista, hän osaa näytellä sellaista. Jos mies tykkää älyköistä, hän osaa pistää älynsä näytille. Mutta kuten sanottu, älykäs nainen ei kysele av-mammapalstalla mitään. Joten tämä kysymys tuli Porvoosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Peruskohteliaisuutta kuten tyhmältäkin naiselta.

Ja että osaa luennoida hamsterilajeista ilman että käyttää poliittisesti epäkorrekteja sanavalintoja kuten "kultahamsteri", koska se olisi rasistista niitä hamstereita kohtaan, jotka ovat samaa lajia mutta eri värisiä.

Jaaha olet sitten käynyt valtion empatiakoulua ja olet pulpetissa huuteleva ämpyrä älykkö :)? Ei paha olet 9/10 ainesta jos tasokalkkunoidaan

Vierailija
24/28 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs nainen ei kysele tällaisia. Hän osaa sovittaa älykkyystasonsa miehen mukasn. Jos mies tykkää kana-aivoista, hän osaa näytellä sellaista. Jos mies tykkää älyköistä, hän osaa pistää älynsä näytille. Mutta kuten sanottu, älykäs nainen ei kysele av-mammapalstalla mitään. Joten tämä kysymys tuli Porvoosta.

Miksi älykäs ihminen (sukupuolesta riippumatta) hakisi noin epätoivoisesti hyväksynyää?

Vierailija
25/28 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tulinkin mielenkiinnosta palstalle sillä luulin että av tarkoittaa aivovammaisia. Sitten kun hoksasin että ahaa aihe vapaa niin ajattelin kysyä tätä. Ilmeisesti ensimmäinen oli kuit...

Muuten olen samaa mieltä . Ajattelin vaan että vaikka minä tietäisin miten olla älykäs nainen niin haluan kuulla ja kysyä asiaa myös miehiltä. Ihan vaan siksi että se oma otsaluu ei aina ole maailmassa ainoa.

Vierailija
26/28 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi älykäs ihminen (sukupuolesta riippumatta) hakisi noin epätoivoisesti hyväksynyää?

Katso edellinen ap vastaus

Vierailija
27/28 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että ihmiset oikeasti tuollaiseen lähtevät. Sen sijaan oma käytös tulee tietenkin suhteuttaa seuraan. Esimerkiksi jos olen joidenkin naisten seurassa viettämässä iltaa ja he laukovat siellä naiiveja kommentteja, niin en minä viitsi alkaa niitä oikaisemaan. Nyökyttelen mukana ja koitan vaihtaa aihetta, josta keskustellaan. Todella raivostuttavaa olla se, joka alkaa nipottamaan kesken rennon illanvieton.

Vierailija
28/28 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tähän ikään vielä tavannut älykästä naista niin en osaa vastata, mutta täytyy myöntää että mielelläni kyllä tapaisin sellaisen.