Onko blondi Jenni Vartiainen kuuma vai ruma? Rehellinen vastaus ja perustelu, kiitos.
Jenni Vartiainen julkaisee pian uutta uudistunutta musiikkia 3v tauon jälkeen. Uudistumista korostaakseen muija vetäisi kuontalonsa blondiksi. Mitä mieltä olet muutoksesta, onko blondi Jenni ruma kääkkänä vai kuuma kissa?
http://im.mtv.fi/image/6105966/landscape16_9/1024/576/9e459ac069d22e4e8…
Kommentit (59)
Ruma kuin mikä blondina ja aikaisemmin vielä vitun paljon rumempi. Kyllähän ne hiukset muillakin mummoilla vaalenee.
No niin, eiköhän tässä jo ole tarpeeksi solvauksia yhdelle ihmiselle. Ketju ilmoitettu asiattomaksi ja loppuu tähän.
Vierailija kirjoitti:
Ruma kuin mikä blondina ja aikaisemmin vielä vitun paljon rumempi. Kyllähän ne hiukset muillakin mummoilla vaalenee.
Tämä hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
No niin, eiköhän tässä jo ole tarpeeksi solvauksia yhdelle ihmiselle. Ketju ilmoitettu asiattomaksi ja loppuu tähän.
Ei näköjään loppunut ketju, vaan on poikinut useita pikkuketjuja joissa Jennistä lauotaan totuuksia. :) :D
Kylmä ja ruma on kyseinen kääkkänä. Täyslahna.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä ja ruma on kyseinen kääkkänä. Täyslahna.
Mistässä jennin lahnuudesta tiijät?
Laiha, muoduton lankku. Näyttää mieheltä.
Ehkä sitten kun lihoo 30 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoinko jo, että oksettava tissitön transvestiitti?
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ. Sellaiset upeat kurvikkaat muodot kuin Sannilla pitäisi joka naisella olla.
Tämän ketjun jokainen kommentti on ripuliulostetta, eli miksi mode ei poista tätä vaikka olen ilmiantanut useita kertoja??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ. Sellaiset upeat kurvikkaat muodot kuin Sannilla pitäisi joka naisella olla.
Haha :D
Sanoisin näin äkkiseltään, että on epämiellyttävän ruma nainen tuo Vartiainen.
Vuosia Jenni yritti päästä eroon Gimmel imagosta ja leikkiä jotain mystistä ja todistella et oon mä oikea laulaja.
Nyt tää uus huohotteleva domina Jenni on ihan Antti Tuisku tasoa.
Domina-Jenni kirjoitti:
Vuosia Jenni yritti päästä eroon Gimmel imagosta ja leikkiä jotain mystistä ja todistella et oon mä oikea laulaja.
Nyt tää uus huohotteleva domina Jenni on ihan Antti Tuisku tasoa.
Ja syy miksi kaivoit vanhan haukkumisketjun esille? Eikös uusia herjauksia satele tarpeeksi? Taidat samalla kosketella itseäsi kun syljet näitä törkeyksiä Jenniä kohtaan.
TUMMA OLI PAREMPI. EI OLE LUONNOLISEN BLONDIN NÄKÖINEN.
Jenni on aina kaunis, mutta tummempi tukka mielestäni pukee häntä paremmin :)
Eiköhän jokainen saa itse tehdä hiuksillensa mitä haluaa!!
Hyvältä näytti blondina.
Kaamea ämmä, tyrkkyjen tyrkky, tunkee joka lööppiin väkisin.