Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitnessmalli 2016 finaali, jumaliste mitä kaunottaria!!! Eikä kenelläkään näy tatuointeja! :)

Vierailija
23.10.2016 |

http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/2016102222501656_bs.shtml Kyllä kelpaa katsella nuorta, sileää ja puhdasta suomalaista naisen ihoa! m47

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, pakko tyydyttää itseä..

Vierailija
2/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania, raikkaita nuoria naisia, eikä mitään katkeria, elähtäneitä av-mammoja. Tuntuu kuin sielu puhdistuisi ihan vaan tuollaisen nuoren kaunottaren näkemisestä.

Mies29+6v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinja on ainakin ihan 10/10

Vierailija
4/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosiaan kauniita nuoria naisia. Laji sisänsä näyttää vähän pöljältä.

Vierailija
5/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloisia ja säihkyvä silmäisiä nuoria naisia! Tuollaisen näkeminen kadulla pelastaa päivän. Ihme ettei katkerat palstamammat ole vielä moittineet neitokaisia mistään.

Vierailija
6/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat onneksi jo menneen talven lumia muualla kuin perässähiihtäjien, maalaisten ja wt:den piireissä.

7/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nuo mitat ihan oikein päin? Olen varmaan nyt sitten katkera palstamamma, jos ne ovatkin. Ei siinä, nätti nuori nainen ja kiva, että osuu monen makuun :) 

Vierailija
8/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi noista monella palstamammalla kieltämättä opittavaa.

Vierailija
9/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ovat tosiaan nättejä vaikka tuo itse kisa onkin aika tyhmä. Ja huvittaa kun juontajana on Janni Hussi, hänhän poltti itsensä aivan loppuun juurikin fitneksessä.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/fitnessuran_jatt…

Vierailija
10/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tatuoimattomuus on jälleen arvossa.

Vierailija
11/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: Yhellä finalistilla oli tosi näkyvä tatuointi vatsassa/kyljessä :) Näkyi aikaisemmin linkatussa jutussa, jossa oli finalistien esittelyt kuvineen.

Mutta joo näpsäköitä nuoria naisia, vaikka toi tanssi oli kyllä vähän koominen.

Vierailija
12/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikattu piiloon? Aika monella noissa(kin) piireissä on tatskoja. Sellaisia tosi omaperäisiä tyyliin Martina Aitolehti.

Vierailija
13/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tatskat ole noissa kiellettyjä? Pitäisi ainakin alentaa arvosanaa.

Vierailija
14/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tatskat ole noissa kiellettyjä? Pitäisi ainakin alentaa arvosanaa.

Toivottavasti. Kyseessä ei kuitenkaan mikään miss satamanainen.

Vierailija
15/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti pakolla mennä tumputtamaan vimmatusti aaah..

Vierailija
16/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna ja Pinja oli aivan helvetin hyvän näköisiä, sekä myös tuo Anna Korhonen. Todella hyvät kropat tytöillä.

T: Mies 28

Vierailija
17/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä alkaa tuntea itsensä vanhaksi. Olen 89 ja nää on monet 97 :D olen nainen siis. Terveen näköisiä tyttöjä. Liikunta kannattaa :) nyt vaan palstapapat menoks sit, mikäs teitä estää saamasta moisia? :)

Vierailija
18/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia, tuo tanssi oli outo. Ihanan pitkät hiukset tällä Pinjalla.

Vierailija
19/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä alkaa tuntea itsensä vanhaksi. Olen 89 ja nää on monet 97 :D olen nainen siis. Terveen näköisiä tyttöjä. Liikunta kannattaa :) nyt vaan palstapapat menoks sit, mikäs teitä estää saamasta moisia? :)

Noo, ulkonäkö, ikä, varallisuus tai sen puute, ja todennäköisesti jopa luonne, en välttämättä ole tarpeeksi jännä enkä baareista/yökerhoista ole piitannut yli viitentoista vuoteen.

M39

Vierailija
20/20 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, ulkonäkö, ikä, varallisuus tai sen puute, ja todennäköisesti jopa luonne, en välttämättä ole tarpeeksi jännä enkä baareista/yökerhoista ole piitannut yli viitentoista vuoteen.

M39

Niin ja lisäyksenä että tuo juontaja vaikutti kiinnostavammalta kuin kisan voittaja. Olen kai niin vanha jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän