Fitnessmalli 2016 finaali, jumaliste mitä kaunottaria!!! Eikä kenelläkään näy tatuointeja! :)
http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/2016102222501656_bs.shtml Kyllä kelpaa katsella nuorta, sileää ja puhdasta suomalaista naisen ihoa! m47
Kommentit (20)
Ihania, raikkaita nuoria naisia, eikä mitään katkeria, elähtäneitä av-mammoja. Tuntuu kuin sielu puhdistuisi ihan vaan tuollaisen nuoren kaunottaren näkemisestä.
Mies29+6v
Onpa tosiaan kauniita nuoria naisia. Laji sisänsä näyttää vähän pöljältä.
Iloisia ja säihkyvä silmäisiä nuoria naisia! Tuollaisen näkeminen kadulla pelastaa päivän. Ihme ettei katkerat palstamammat ole vielä moittineet neitokaisia mistään.
Tatuoinnit ovat onneksi jo menneen talven lumia muualla kuin perässähiihtäjien, maalaisten ja wt:den piireissä.
Onkohan nuo mitat ihan oikein päin? Olen varmaan nyt sitten katkera palstamamma, jos ne ovatkin. Ei siinä, nätti nuori nainen ja kiva, että osuu monen makuun :)
Olisi noista monella palstamammalla kieltämättä opittavaa.
Tytöt ovat tosiaan nättejä vaikka tuo itse kisa onkin aika tyhmä. Ja huvittaa kun juontajana on Janni Hussi, hänhän poltti itsensä aivan loppuun juurikin fitneksessä.
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/fitnessuran_jatt…
Onneksi tatuoimattomuus on jälleen arvossa.
Ohis: Yhellä finalistilla oli tosi näkyvä tatuointi vatsassa/kyljessä :) Näkyi aikaisemmin linkatussa jutussa, jossa oli finalistien esittelyt kuvineen.
Mutta joo näpsäköitä nuoria naisia, vaikka toi tanssi oli kyllä vähän koominen.
Meikattu piiloon? Aika monella noissa(kin) piireissä on tatskoja. Sellaisia tosi omaperäisiä tyyliin Martina Aitolehti.
Eikö tatskat ole noissa kiellettyjä? Pitäisi ainakin alentaa arvosanaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tatskat ole noissa kiellettyjä? Pitäisi ainakin alentaa arvosanaa.
Toivottavasti. Kyseessä ei kuitenkaan mikään miss satamanainen.
piti pakolla mennä tumputtamaan vimmatusti aaah..
Henna ja Pinja oli aivan helvetin hyvän näköisiä, sekä myös tuo Anna Korhonen. Todella hyvät kropat tytöillä.
T: Mies 28
Kyllä tässä alkaa tuntea itsensä vanhaksi. Olen 89 ja nää on monet 97 :D olen nainen siis. Terveen näköisiä tyttöjä. Liikunta kannattaa :) nyt vaan palstapapat menoks sit, mikäs teitä estää saamasta moisia? :)
Kauniita naisia, tuo tanssi oli outo. Ihanan pitkät hiukset tällä Pinjalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä alkaa tuntea itsensä vanhaksi. Olen 89 ja nää on monet 97 :D olen nainen siis. Terveen näköisiä tyttöjä. Liikunta kannattaa :) nyt vaan palstapapat menoks sit, mikäs teitä estää saamasta moisia? :)
Noo, ulkonäkö, ikä, varallisuus tai sen puute, ja todennäköisesti jopa luonne, en välttämättä ole tarpeeksi jännä enkä baareista/yökerhoista ole piitannut yli viitentoista vuoteen.
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo, ulkonäkö, ikä, varallisuus tai sen puute, ja todennäköisesti jopa luonne, en välttämättä ole tarpeeksi jännä enkä baareista/yökerhoista ole piitannut yli viitentoista vuoteen.
M39
Niin ja lisäyksenä että tuo juontaja vaikutti kiinnostavammalta kuin kisan voittaja. Olen kai niin vanha jo.
Huh, pakko tyydyttää itseä..