Saara Aalto sanoo että suomalaisissa on jotain vikaa!
Kommentit (126)
Että ollaan niin kateellisia toisen menestymisestä. Kumma ettei osata koskaan kannustaa oman maan kansalaisia, ollaan vaan niin itseriittoisia joka asiassa. Potuttaa tosi paljon erittäin hyvän laulajamme puolesta.😐
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän me suomalaiset ollaan juntteja. Naiset pukeutuu kuin ryysyläiset ja valittavat nokka väärässä kaikesta.
Ja sinun kommenttisi todisti että olet juntti. Jep jep.
Seuratkaa vaan Saaran uraa, hän tulee kyllä vielä näyttämään teillekin mitä osaa 😉
Hänen musiikkinsa ei kiinnosta, mutta tämä ilmiö kiinnostaa. Siis se, että jos et tykkää niin olet kateellinen.
No mitä palautetta hän saa? Kukas hänen lähipiiristään muuten olet, kun otat asian noin henkilökohtaisesti?[/quote]
:D Olen ihan tavallinen tallaaja, joka vain yrittää saada ihmiset näkemään metsää puilta, ei mitään fanitusta saati kontakteja häneen:D Toki ymmärrän kritiikin, jos hän ei osaa laulaa, en itse osaa tulkita tällaisia asioita, mutta minulle on jäänyt sellainen mielikuva, että hän osaa laulaa, mutta koska se ei puhuttele valtavirtaa, ruvetaan mollaamaan häntä. Minulle vain on sisäsyntyistä yrittää puolustaa aiheetonta p*skaa niskaansa saavia ihmisiä.
Lisäksi v*tuttaa, kun media koko ajan yrittää saada provosoitua ihmisiä otsikoilla, jotka ovat sulaa p*skaa ja silti porukat menevät näihin provoihin, kuten aloittaja juuri teki.
Aika surullisiakin tuollaiset ihmiset, jotka oikeasti luulevat, että talent-showssa saadut taputukset ovat sama asia kuin hyväksyntä ihmisenä. Luin tuon artikkelin ja ajattelin, että aika hukassa pitää ihmisen olla, että pitää tuollaista vartin huomiota jossain arvossa.
Mitä iloa siitä on kenellekään oikeasti, että joku laulaa toisen esittäjän kappaleita, osan ihan kivastikin? Ei taida käydä ihan täysillä yleisö, esiintyjät eikä kyllä tuomaristokaan. Eikö jälkimmäisillä ole jo niin paljon rahaakin, ettei tarvitsisi enää katsella amatöörejä pätemässä tai muuten toteuttamassa perversioitaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Suomen uusi artistisukupolvi nyt ihan oikeasti tätä, että joko tykkäät musta tai sitten oot kateellinen p*ska?
Eikös Sarankin Suomessa flopanneeseen musiikkiuraan kauhisteltu, että tämä suomalainen kateus on jotain järkyttävää?
Mites, jos kyse olisikin vaan siitä, että ihan oikeasti näiden musiikista vaan ei tykätä? Ei kenenkään musiikkia kuunnella vain siksi, ettei artistille tulisi paha mieli.
Katja Ståhl sanoi osuvasta juuri eräässä haastattelussa, että Saaran biisit on iso syy siihen miksei se ole vieläkään saanut Suomessa levytyssopimusta. Että kun se kyllä osaa laulaa ja tanssia, mutta sen tekemät biisit ei ole samalla tasolla kun muu "paketti" ja kuinka sen laulamat coverit on kyllä hyviä. Ja sitten Ståhl mietiskeli sitä, että jos Saaralle ura tästä urkenee, että taipuuko Saara laulamaan muiden musiikkia vai haluaako edelleen koittaa puskea omien biisiensä voimalla jotka ei ole menestystä tähänkään mennessä tuoneet.
Ståhlin kanssa olen samaa mieltä. Sen lisäksi minun mielestäni Saaralta puuttuu "se jokin". Se kyllä osaa teknisesti laulaa mutta laulaa se miten hyvin tahansa, kaikki sen esitykset jättää minut kylmäksi. En osaa sanoa, että mikä sen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Että ollaan niin kateellisia toisen menestymisestä. Kumma ettei osata koskaan kannustaa oman maan kansalaisia, ollaan vaan niin itseriittoisia joka asiassa. Potuttaa tosi paljon erittäin hyvän laulajamme puolesta.😐
Tarkoitatko, että jos esim. Tuksu päättäisi hakea samaan ohjelmaan, meidän suomalaisten pitäisi häntä kannustaa edes siksi, että olemme kotoisin samasta maasta?
Hyvä Saara, jatka vaan samaan malliin! Tehkää te muut mitä luulette osaavanne👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että jos esim. Tuksu päättäisi hakea samaan ohjelmaan, meidän suomalaisten pitäisi häntä kannustaa edes siksi, että olemme kotoisin samasta maasta?
Tarkoitatko, että Tuksulla on samat avut?
Minusta hän näyttää nimenomaan ihmisenä puhjenneen kukkaan tuolla kisassa. Siis on paljon itsevarmempi ja iloisempi ja rauhallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Pyylevä👌[/quote
Ei ole. Normaalipainoinen nainen. Olet kuvottava. Sopusuhtainen, hyvinvoiva!!!T. Nainen, joka ei musa pidä.
Huvittaa nämä Saaran puolesta verisesti suuttuvat. Joko kyseessä on jotkut hullut tosifanit 15-vee tai lähipiiri. Kukaan muu ei noin voi loukkaantua itselleen vieraan ihmisen puolesta ja olla noin pirun butthurt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyylevä👌[/quote
Ei ole. Normaalipainoinen nainen. Olet kuvottava. Sopusuhtainen, hyvinvoiva!!!T. Nainen, joka ei musa pidä.
Musasta! Sait minut raivoihinsa. Laita kuva pk seudun löllö pygmimies!
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa, että en muista koskaan nähneeni, että joku henkuttaa noin paljon itseään, vaikka mitään ei ole vielä voitettu. Tältä tuntuu täysin puuttuvan kyky nähdä itseään toisten silmin ja se on se suurin juttu, joka saa ihmiset vaivaantumaan ja ärsyyntymään.
Jännä juttu kun miehet saavat hehkuttaa itseään niin paljon kuin he suinkin jaksavat ja heitä kutsutaan karismaattisiksi tyypeiksi. Naisille annetut roolit ovat paljon ahtaammat ja ahdistavammat.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kyllä sanoa, että en muista koskaan nähneeni, että joku henkuttaa noin paljon itseään, vaikka mitään ei ole vielä voitettu. Tältä tuntuu täysin puuttuvan kyky nähdä itseään toisten silmin ja se on se suurin juttu, joka saa ihmiset vaivaantumaan ja ärsyyntymään.
Tämä! :D Ei herranjumala sentään... Milloin viimeksi meiltä on yksikään esiintyjä päässyt missään kansainvälisessä kisassa edes tähän saakka? :D
Joo... kulttuurikysymys. Jos ei voita, ei ole mitään. Ihan vain varmuuden vuoksi jokaikinen olympia- tai muihin arvokisoihin lähetetyn joukkueen enemmistö toteaa, että "jos sinne 20 parhaan joukkoon päästään..." tai "olen vain hakemassa kokemusta" tai "teen vain oman suorituksen, sitten nähdään mihin se riittää" ja lähes 100% tällä tavoin etukäteen kommentoineista urheilijoista on karsiunut heti kättelyssä pois. Kun ei uskota edes omiin suorituksiin ja kykyihin, niin miten ihmeessä sitä pärjäisi?
Ja sit tulee nuori nainen jostakin keskeltä-ei-mitään, tuppukylästä melkein susirajalta ja herranjestas - tyttö on täynnä itsevarmuutta ja energiaa, mitä tekee Suomen kansa? Haukkuu tämän itseensä uskovan ihmisen, koska "mitään ei ole vielä voitettu"...
Tiedättekö, tämän asenteen vuoksi me ei olla hyviä oikein missään. Meillä ei ole edes yliopistoja, joissa joku haluaisi opiskella maksusta. Olemme varmasti ainoa sivistynyt(?) maa, johon ei saada huippuyksilöitä mistään ja jos niitä tähän maahan syntyy, ne karkaavat maasta.
Mikä teissä on vikana? Tätä kyselen ulkosuomalaisen silmin, koska en ole koskaan aikasemmin hävennyt omia juuriani. Nyt kyllä hävettää.
Harvinaisen veemäistä tuo harhaanjohtaminen mitä AP harrastaa. Saara EI sanonut mitään tuollaista, mitä otsikko antaa ymmärtää. Miten jotkut kehtaavatkin? Täällä kun osa ihmisistä oikeasti lukikin tuon artikkelin. Saara ei todellakaan kritisoinut suomalaisten tykkäämättä jättämistä vaan sitä, että häntä on yritetty muuttaa toisenlaiseksi kuin mitä on. Ja nyt tulee vihdoin hyväksytyksi omana itsenään, mistä nauttii täysin siemauksin. AP, pakko kysyä: Mikä sun omassa elämässä on niin pahasti pielessä, että pitää keskittyä toisten mustamaalaamiseen tunteakseen olonsa paremmaksi?
Saara on tommosenaan se oma itsensä aito haavoittuvainen ja rakastettava. Sellaisille joilla on persoonallisuushäiriö on hän iskujen kohde. Ei onnistu enää. Ja hyvä niin hän pääsee suojaan viimeinkin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin suomalaisissa on jotain vikaa, tuskinpa siitä kukaan on eri mieltä. Ilmeisesti joillekin vaan on liikaa, että se sanotaan ääneen.
Jos lukisit tuon jutun oikeasti, niin huomaisit, että saara sanoi näin-
Sanoitte, että MINUSSA on jotain vikaa...
Ei sanonut, että suomalaiset on viallisia.
Juuri näin. Luetun ymmärtäminen on välillä kovin vaikeaa:)
Itselläsi on. Hän haukkui suomalaisia! Meissä on vikaa kun väitetään hänessä olevan vikaa! Varmaan kiva selkäänpuukotus faneille.
Nyt on outoa logiikkaa.
Lyhennettynä Saaran kommentti: "Olen aina halunnut olla isolla lavalla hienossa asussa. Minulle on sanottu, että olen liikaa. Olen siitä huolimatta tehnyt, kuten olen halunnut. Eilen pääsin isolle lavalla hienossa asussa."
Tämä palsta on kateelllisten paratiisi. Yritin kirjoittaa tekstin mahdollisimman yksinkertaisesti, jotta luetun ymmärtäminen ei petä. Kirjoitan seuraavaksi toisen postin. Toisessa postissa on pitempiä lauseita.
Pyylevä👌