Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norjan suosituin bloggaaja Emilie "Voe" Nereng on todella, todella kaunis nuori nainen

Vierailija
23.10.2016 |

Tätä tuskin pystyy palstamammatkaan kiistämään. Katsokaa vaikka tuokin video:

Ja tuossa on Emilien Instagram

https://www.instagram.com/emiliemnereng/

Emilie on todella kaunis luonnostaan. Emilien ei tarvitsisi edes meikkejä sinänsä käyttää, kun on luonnostaan niin kaunis.

Miksi Suomessa ei ole yhtä kauniita naisia?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tylsä perusblondi, pieni nökerönenä ja pienet huulet. Silmissäkään ei ole mitään erityistä.

Vierailija
22/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomessa ei ole yhtä kauniita naisia?

Mun mielestä suurempi vääryys on se, ettei suomalaiset miehet ole yhtä hyvännäköisiä kuin norjalaiset viikingit! :O  

Joo, olen provo. Hassusti kirjoitettu tuo ensimmäinen viesti. :) Täällä on muutenkin ihmeellistä vihamielisyyttä suomalaisia naisia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella raikas ja hehkeä. Moni suomalainen nainen on väsyneemmän, pidättyvämmän ja arkisemman näköinen.

Vierailija
24/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi ruma horatsuakka.

M21

Nyt on vaikea tietää oliko sarkasmia mieheltä vai miehenä esiintymistä naiselta. Kallistun jälkimmäisen puoleen.

25/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on, mutta mahtaako oikeasti olla meikkaamaton? Ihan fiksu bloggari ja tuo tuotteita hyvin esille, joten elänee mukavasti blogillaan.

Vierailija
26/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Pinsku on kauniimpi.

Vierailija
27/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on jo pitkään vaivannut että miksi norjalaisilla ja tanskalaisilla on nuo 2 sukunimeä. Tai siis miksi käyttävät niitä? Norjassa asuva ystäväni sanoi ettei ole kahta nimeä, mutta kyllä niillä on.

Vierailija
28/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan nätti tyttö, mutta ei nyt kyllä mitenkään erityinen. Paljon on hänen näköisiään nuoria naisia. Itse arvostan persoonallisuutta ja värikyyttä, joten mun makuun tämä nainen on vähän turhan "beige". Norjassa on kyllä paljon kauniita naisia ja maailman komeimmat ja seksikkäimmät miehet!

Mistä tämä nainen muuten bloggaa? En jaksa itse alkaa selvittämään, mutta olisi kiva tietää, eihän sitä tiedä, jos on kiinnostava blogi ja ryhdyn vaikka lukijaksi.

Bloggaa norjaksi, eli voi olla vaikea seurata, jos ei norjaa osaa.

https://www.voeblogg.no/

No itse asiassa osaan jonkin verran norjaa, joten kohtuullisesti onnistuisi seuraaminen. Mutta ei kyllä vaikuttanut ollenkaan mua kiinnostavalta blogilta, ihan sitä samaa mitä muutkin vastaavat ovat; tyhjänpäiväinen. Oli muuten noissa blogikuvissaan raikkaamman näköinen kuin instassa. Jostain syystä hirveän hitaasti latautui sivut.

Vierailija
29/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella raikas ja hehkeä. Moni suomalainen nainen on väsyneemmän, pidättyvämmän ja arkisemman näköinen.

Suomessa on helevetin laiskat äijät. Muijat joutuu tekemään kaikki työt.

Vierailija
30/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan raikas ja hehkeä, terveennäköinen nuori nainen. Just sellainen nätti naapurintyttö eikä mikään ylipakkeloitu siideripissis kuten liian moni suomalaisnuori.

Vierailija
31/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ihan tavis. Karismaa ei löydy. Ehkä liian "kiltin" näköinen. En tiedä, kuin laimea mehukattimehu.

Vierailija
32/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä1106 kirjoitti:

Kaunis on, mutta mahtaako oikeasti olla meikkaamaton? Ihan fiksu bloggari ja tuo tuotteita hyvin esille, joten elänee mukavasti blogillaan.

Se juju onkin siinä että toiset osaa meikata niin että näyttää naturellilta ja huolitellulta. Suomalaisilla on oikeastaan vaan ääripäät käytössä, joko ei tosiaan meikata yhtään tai sitten meikataan ihan liikaa. Toiset vetää naama kiiltäen ja toisilla on piirretty kasvonpiirteetkin uusiksi.

Vierailija
33/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mutta on vastaavia paljon Suomessakin tuossa ikäluokassa. Julkkiksia jos miettii niin Suomen versio hänestä voisi olla esim Kiira Korpi.

Vierailija
34/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt toista luokkaa kuin esim Annika O tai Pipsa.

Vierailija
35/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän olekaan mikään sinäänsä erikoinen, vaan tavallisen kaunis. Ei varsinaisesti persoonallinen, mutta mieluusti näyttäisin häneltä. On totta tosiaan terveen ja raikkaan näköinen. Terveisin väsynyt ja rupsahtanut suomalainen samaa ikäluokkaa.

Vierailija
36/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tusina blondi

Vierailija
37/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös norjalaiset miehet ovat aika namuja:)

Norjalaisen näköisiä suomalaisia miehiä on kymmenen tusinassa. Bussi aamulla täynnä ja yliopiston kirjastossa kompastun heihin koko ajan.

Vierailija
38/39 |
30.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko listastasi näkyi miten ulkonäkökeskeinen lienet. Mitä jos ajattelisit itseäsi sisältäpäin ja kehittäisit itseäsi ? Ihan hyvällä vaan. Moni on tuon näköinen muttei se merkkaa noin paljoa. Mutta kiva jos ihailet kauneutta onhan se vetoavaa.

Vierailija
39/39 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet Areenalta Nofilter-sarjaa, jossa hän ja kolme muuta suosittua norjalaisbloggaria esiintyy. Sophie Elise on outouksineen mun suosikki 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän