Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihlova kipu alapäässä

Vierailija
23.10.2016 |

Mistä voi johtua vihlova kipu alapäässä? Kipu ei ole jatkuvaa, mutta joskus yhtäkkiä tulee viiltävä kiippu äkkinäisesti liikkuessa tai vessassa käydessä.

En ole raskaana eikä normaalissa gynetutkimuksessa ollut mitään. Olen 25-vuotias.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtsakivi?

Vierailija
2/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tullut jo vuosien ajan aina joskus ikäänkuin "sähköisku" tai tosi kova "neulanpisto" jonnekin syvälle alapäähän/emättimeen... Onko tarkoittamasi kipu samanlainen? Tulee siis ihan ykskaks ja kestää sen sekunnin (yleensä). Joskus saattaa tulla "sarjana" muutama pisto perättäin. En ole yhdistänyt mihinkään tiettyyn tilanteeseen.

Gynellä on aina ollut kaikki ihan normaalia. En ole saanut selvyyttä, mistä nuo johtuu. Olen epäillyt, että jos voisi liittyä jotenkin hormoneihin/niiden tasojen vaihteluun? Tosin noita samanlaisia tulee muuallekin kroppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paineentunnetta ja muuta vastaava outoa oloa oviksen aikaan.

Vierailija
4/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysta tai myomia ehkä

Vierailija
5/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris ei saa tarpeeksi hyväilyä

Dweckin mukaan 70 prosenttia naisista saa orgasmin helpommin klitorista stimuloimalla kuin yhdynnässä. Itsetyydytyksessä, käsipelissä ja suuseksissä klitoris saa usein huomiota, mutta yhdynnässä se vaatii hieman enemmän vaivaa.

Lähetyssaarnaaja-asennossa voi auttaa se, että kumppani liikkuu hitusen ylemmäs.

Vierailija
6/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dweck neuvoo kokeilemaan erilaisia asentoja ja seksileluja. Esimerkiksi perinteisessä lähetyssaarnaaja-asennossa voi auttaa se, että kumppani liikkuu hitusen ylemmäs, jolloin penis stimuloi klitorista paremmin.

Muista myös, ettei kumppanisi ole ajatustenlukija. Jos haluat hänen tekevän jotain, puhu siitä. Seksistä avoimesti keskustelevat parit ovat tutkitusti onnellisia. Jos puhuminen on hankalaa, kokeile vaikka näyttää kumppanillesi, miten haluat itseäsi koskettavan.

Vierailija
7/7 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris saa liikaa hyväilyä

Mitä ihmettä? Ainahan puhutaan, että klitoriksen koskettelu on oikotie onneen. Kiitos 8 000 hermopäätteen, klitoris on kuitenkin äärimmäisen herkkä, joten toisinaan se pärjäisi paremmin hieman vähemmällä huomioilla.

Dweckin mukaan on naisia, jotka eivät voi saada orgasmia, jos klitorista stimuloidaan liikaa. Tässä tapauksessa Dweck neuvoo peittämään klitoriksen pehmeällä tai silkkisellä kankaalla tai pyytämään kumppania koskemaan hellävaraisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi