Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstamammat ei tajua klassisia neutraaleita värejä pukeutumisessa

Vierailija
23.10.2016 |

Sitä, että valkoinen ja sinisen sekä ruskean kymmenet sävyt on niin paljon tyylikkäämpää kuin naisten hirmuisesti käyttämät musta ja "tehostevärit".

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras väri loafereille?

Vierailija
2/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan pastellisävyjä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mm. sinistä, ruskeaa, punaista, vihreää, valkoista ja mustaa. Ja hyvällä maulla valittuja.

En käytä rytkyjä

Vierailija
4/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö harmaa?

5/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään palstamammaa nähnyt joten en yhtään osaa sanoa miten he pukeutuvat. Onko ap tavannut heitä vai näkeekö täällä jossain keskustelijoiden kuvia?

Vierailija
6/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tkk kirjoitti:

En ole yhtään palstamammaa nähnyt joten en yhtään osaa sanoa miten he pukeutuvat. Onko ap tavannut heitä vai näkeekö täällä jossain keskustelijoiden kuvia?

Luulen, että tämäkin avaus on saanut kimmokkeensa hieman tarkemman peiliin katselun jälkeen.

Vierailija
7/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään päällä siniset "farkut" ja karpalonpunainen huppari. Sukat ovat harmaat. Ulos lähdettäessä heitän päälle vielä korolliset nilkkurit, ruskean polvimittaisen nahkatakin, beigen huivin ja nahkahanskat. Saa luvan kelvata rattaita työnnellessä leikkipuistoon ja kauppaan.

Tosissaan, niin paljon mua kiinnostaa mitä muut musta vaatteiden perusteella ajattelee, että voin aivan hyvin viedä roskat ulos vaikka yöpaidassa ja papiljotit päässä. Kaupassakin käyn surutta suoraan metsästä tulleena tuulipuvussa ja saappaissa, hieltä ja metsältä haisten jos niikseen on tarve. Terveisiä vaan kanssaihmisille Tampereen keskustan kerrostalolähiöön!

Vierailija
8/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras väri loafereille?

Ruskeahan se on, myös navy toimii varsinkin mokkaisena.

Vierailija
9/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea ei ole minulle mikään väri. Inhoan sitä, eikä tulisi mieleenkään pukeutua mihinkään ruskean sävyyn. Rakastan voimakkaita värejä ja ne sopivat minulle hyvin. Turkoosi on lempivärini.

Vierailija
10/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on punaset pillifarkut ja harmaa neule. Kunhan tästä liikun, niin laitan maastokuvioiset tennarit ja oliivinvihreän parkan ja valkoisen kaulahuivin.

Vierailija
11/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan sinistä, ruskeaa, beigeä, harmaata, enkä mustastakaan niin välitä. Minulla on suurin osa vaatteista pinkkiä ja violettia. Ankeat värit vetää mielenkin ankeaksi. Minulla ei ole mitään syytä kulkea ankeissa väreissä, ei hiuksetkaan ole ankeanväriset. Miksi pitäisi sulautua seiniin? Miksi pitäisi olla klassinen eli tylsä?

Minä haluan voida hyvin, ja kauniit värit auttavat siinä. Jos se sinun silmääsi ottaa, niin voi voi.

Vierailija
12/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan sinistä, ruskeaa, beigeä, harmaata, enkä mustastakaan niin välitä. Minulla on suurin osa vaatteista pinkkiä ja violettia. Ankeat värit vetää mielenkin ankeaksi. Minulla ei ole mitään syytä kulkea ankeissa väreissä, ei hiuksetkaan ole ankeanväriset. Miksi pitäisi sulautua seiniin? Miksi pitäisi olla klassinen eli tylsä?

Minä haluan voida hyvin, ja kauniit värit auttavat siinä. Jos se sinun silmääsi ottaa, niin voi voi.

Kenellä on siniset tai ruskeat seinät?

Et erotu muuten niin "räväytät pinkillä"? Aikuinen nainen? Lol

Vierailija
13/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenellä on siniset tai ruskeat seinät?

Et erotu muuten niin "räväytät pinkillä"? Aikuinen nainen? Lol

No en tiedä onko sinisiä seiniä koska nehän olisi suorastaan räikeät, mutta kyllä ulkona on seinät useinkin ruskeita, punaruskeita, harmaita, beigejä ym. Punaiset tuvat on piristys maisemassa.

Minä en räväytä pinkillä, vaan minä rakastan sitä väriä kuten violettiakin, ja jos kerran rakastan sitä väriä, niin miksi pukeutuisin johonkin paskanväriseen ja kärsisin? 

Vierailija
14/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljon viinipunaista, luonnovalkoista ja navya. Ruskea ei kuulu llemppareitten joukkoon. Luonnonvalkoinen puolestaan sopii paljon paremmin kuin valkoinen.

Vierailija
15/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla oli kirkkaanturkoosi paitapusero ja sinapinruskea vakosamettihame. Ensin tämä yhdistelmä tuntui kamalalta, mutta alkoi päivän mittaan miellyttää silmää!

Vierailija
16/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta, valkoinen ja harmaan sävyt eivät ole värejä.

Vierailija
17/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävälle ainakin sopii kirkkaat värit paljon paremmin kuin jotkut ruskeet ja hailakat värit. Esimerkiksi turkoosi ja pinkki sopivat todella hyvin, kun taas tummat j hleat värit syövät kasvoilta värin.

Vierailija
18/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Missäs vaiheessa meitä syyllistettiin siitä ettei käytetä värejä lainkaan?

Vierailija
19/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että valkoinen ja sinisen sekä ruskean kymmenet sävyt on niin paljon tyylikkäämpää kuin naisten hirmuisesti käyttämät musta ja "tehostevärit".

Ns. neutraalit värit, myös se musta, saavat minut näyttämään ihan kuolleelta. Ihonvärini kaipaa kirkkaita, heleitä värejä: turkoosia, punaista, pehmeää valkoista, erilaisia puhtaita ja melko kirkkaita sinisen sävyjä. Ruskeassa näytän likaiselta, beigessä niin kalpealta että sulaudun seinään, mustassa muutun ihan kellertäväksi, harmaassa olen kuin ruumis. Käytän ihan suosiolla niitä värejä, jotka sopivat itselleni. En ymmärrä miksi se olisi jollekulle muulle ongelma.

Vierailija
20/27 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskea ei ole minulle mikään väri. Inhoan sitä, eikä tulisi mieleenkään pukeutua mihinkään ruskean sävyyn. Rakastan voimakkaita värejä ja ne sopivat minulle hyvin. Turkoosi on lempivärini.

Samat sanat, en voi sietää itselläni mitään kuralätäkön tai koiperhosen sävyä enkä mustaakaan. Pastellivärit ovat yleensä liian hailakoita, joten nekään eivät sovi minulle. Tunnen saavani energiaa riittävän voimakkaista väreistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä