Olen raskaana 6. viikolla ja nyt mun alapäästä tulee pinkkiä eritettä. Onko tämä keskenmeno?
Osittain toivon sitä sillä mulla on abortti ensi viikolla, mutta mistä voin sen tietää. Huomenna olisi tarkoitus ottaa verikoe mutta ei niiltä vissii voi oikein kysellä?
Kommentit (12)
Keltä niiltä? Verikokeen ottajilta vai? No eipä ne ole mitään gynekologeja.
Ei. Keskenmenossa kyllä tulee ihan "kunnon" verta. Ja sitä tulee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Keskenmenossa kyllä tulee ihan "kunnon" verta. Ja sitä tulee paljon.
Ei välttämättä. Ja ap:n vuoto voi olla vasta alkua.
Ei välttämättä, älä vielä huolestu! Itsellä oli sama juttu ja lääkäri sanoi että monella tapahtuu samaa alkuvaiheessa. Nyt vauva sylissä, joten kaikki meni hyvin vaikka huolestuttikin ja paljon silloin!
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, älä vielä huolestu! Itsellä oli sama juttu ja lääkäri sanoi että monella tapahtuu samaa alkuvaiheessa. Nyt vauva sylissä, joten kaikki meni hyvin vaikka huolestuttikin ja paljon silloin!
Huomasiko tämä vastaajam että ap aikoo joka tapauksessa tehdä abortin.
Mulla tuli ihan kunnon kuukautisetkin. Siksi en heti tajunnut olevani raskaana.
Verta ei ole tullut paljoa (ei yhtä menkkasidettäkään ole mennyt puoleen väliin tavaraa) ja äsken kun kävin vessassa siellä oli samanlainen punainen mötti mitä melkkojenkin aikana irtoaa, eli oliko se nyt se alkio? Kurkku on vähän kipeä, mutta taitaa liittyä perusflunssaan joka on tulossa?
Pitäisikö mun huomenna soittaa terkkariin ja perua aborttiaika?
Voithan tehdä vaikka tehdä kymmenen (10) mutaatiota, mutta ei nyt suinkaan tuollaisen poikalapsia kelpuuteta.
Voithan tehdä vaikka tehdä kymmenen (10) mutaatiota, mutta ei nyt suinkaan tuollaisen poikalapsia kelpuuteta.
Voinko tehdä raskaustestin, vai näyttääkö plussaa vielä?
Todennäköisesti on. Kerro siitä kun menet aborttiin jos sitä ennen ei tule kunnon vuotoa. Ja jos nousee kuume, mene lääkäriin.