Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies oikein ajattelee??? Ei ole tullut kotiin riennoiltansa, eikä mitään ole kuulunut!?!! Puolen yön

Vierailija
23.10.2016 |

aikaan sentään ilmoitti, että lähtee baariin töiden jälkeen. Sillä tiellä on edelleen, mutta pihaustakaan ei ole enää kuulunut! Jotenkin odottaisin, että voisi edes ilmoittaa jos/kun näköjään venyy näin pitkään tuo hauskan pito....naimisissa kuitenkin ollaan ja teini-ikäiset lapsetmun kanssa kotona. Kiva sitten lapsillekin selittää, että ei tullut iskä yöllä kotiin, eikä muuten aamullakaan, enkä tiedä, missä hän on....miten reagoisit tähän tilanteeseen itse? Mua vaan ärsyttää, kun tulee sellainen olo, että vähät välittää. En soittele aikuisen miehen perään!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nyt tähän aikaan jo laittaisin viestiä, että missähän herra mahtaa luurata.

Vierailija
2/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta yhtään soitella ihmisen perään, joka ei jaksa välittää muusta kuin itsestään. Ukko soitti itse juuri äsken-klo 9.55!-että oli NUKAHTANUT työpaikan taukotilaan! Selvisi kuitenkin, että hän oli baarissa ollut, tietenkin. Ja sen jälkeen MENNYT työpaikalle nukahtamaan...WHAAT? Miksiköhän ei tullut mieleen lähteä KOTIIN nukahtamaan?? Matkaa 4 km.. Mua niin ärsyttää tollanen! Ei kuulemma saanut taxia, oli nopea selitys...Joo-o.

Mitäs nyt sitten?!? En halua edes nähdä häntä, koska en arvosta pätkääkään tuollaista ihan ihmetouhua. Lapsilleni yritän opettaa vastuuta ym., mutta sitten heidän oma isä näyttää esimerkkiä, miten  homma hänen kohdallaan on erilaista-aikuinenkin voi muka heittää vastuut narikkaan, kun vaan huvittaa tehdä niin-miten tämä teinille selitetään, että heidän on kuitenkin tunnettava vastuunsa?!?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annapa äijän selitellä teineille ihan itse. Ja lähde pois kotoa täksi päiväksi vähän rauhoittumaan.

Vierailija
4/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annapa äijän selitellä teineille ihan itse. Ja lähde pois kotoa täksi päiväksi vähän rauhoittumaan.

Tämä

Vierailija
5/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa itse selittää teineille.

Ontuvalta kuulostaa tuo työpaikalle palaaminen ja sinne nukahtaminen. On tainnut nukahtaa jonnekin ihan muualle. Hätäpäissään ei muutakaan keksinyt.

Vierailija
6/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Eksällä oli tapana tehdä tuollaisia. Ei välittänyt pätkän vertaa ja kysyminen oli kyyläämistä ja syyllistämistä. Jätin sen vaeltelemaan omia polkujaan. 

Vierailija
7/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais nukahtaa työkaverin päälle

Vierailija
8/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään selitä. Ja kolmanneksi: Miksi h..ssä mun pitäisi kotoani (ja lasteni luota) lähteä jonnekin hengailemaan? En kyllä ymmärrä...meillä on toisaalta täällä oikein rauhallinen sunnuntaiaamu. Ukolle kyllä sanoin, että ei nyt sitten voi ajaa kotiin ihan vähään aikaan, pysyköön hän poissa täältä! Hänellä on tapana tällaisissa tilanteissa alkaa jotenkin hyvittelemään, nytkin oli heti aamutuimaan lähdössä kanssamme pizzalle, jos vaan tultaisiin kaupunkiin...No ei mennä, ei! Tulee sitten kotiin tulee, läsähtää sohvalle, ja selitykset on siinä. Ei hän lähde asiaa puimaan enempää, vaan jää nimenomaan odottamaan, että pöly laskeutuu.

Viimeeksi, kun sai minut raivonpartaalle typerällä käytöksellään, tosiaankin lähdin pois iltamyöhällä, yksin, autolla. Kun tulin takaisin, herra oli nukahtanut leppoisasti tuohon sohvalle..että eipä paljoa paina jos vaimo nyt vähän ottaa pulttia "turhuuksista"! Eikö ole outo mies??

Vierailija
9/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sullakin on oikea kultakimpale siellä. Pidä ihmeessä kiinni ja anna jatkaa touhujaan. Eiku?

Vierailija
10/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan ottaa teinit mukaan ja lähteä niiden kanssa vaikka elokuviin ja pizzalle. Saa siinä äijä miettiä tekosiaan kun tulee tyhjään taloon.

Vierailija
11/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais nukahtaa työkaverin päälle

Palstan naiset ja heidän lähetyssaarnaaja-asennon fantasiat....

Et sitten voinut kirjoittaa että jospa hän sammui "työtoverin alle" tai että "jospa naispuolinen työntekijä on sammunut miehesi päälle".

T. Mies

Vierailija
12/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä miehiä oikein vaivaa?!??

Vierailija
13/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kotona saa, niin sitten täytyy hakea muualta.

Vierailija
14/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kotona saa, niin sitten täytyy hakea muualta.

Sitä voi sitten samalla hakea uuden osoitteenkin jostain ihan muualta.

Vierailija
15/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen naisen luona se on ollut.

Ei kukaan mene baarista töihin nukkumaan.

Vierailija
16/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin vielä yllätys? Että baarihoidon kanssa käydään työpaikalla nusaisemassa. Tulee halvemmaksi kuin hotellihuone.

Vierailija
17/17 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee varmaan samaa, mitä naiset tekevät kun tyttöjen ilta venähtää pitkäksi. Älä siis turhia hermoile. Ajattele, että vielä 25 vuotta sitten et olisi edes voinut odottaa soittoa mieheltäsi, koska kännyköitä ei joka jannulla edes ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän