Kohta alkaa XFactor live briteissä, tässä linkki olkaa hyvät
Lähetys alkaa jälleen tänään Briteissä klo 20.00, eli Suomen aikaa klo 22.00.
X FACTOR LIVE KLO 22.00:
www.filmon.tv/tv/itv1
Xtra Factor -extralähetys ohjelman jälkeen:
www.filmon.tv/tv/itv2
Kommentit (288)
Tää Gifty laulaa musta ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitää tehdä, että näkyy? Tarkemmat ohjeet pliis!
Aloituksen ensimmäinen linkki auki ja siitä valitset UK LIVE TV ja rullaat vierityspalkkia kohtaan ITV ja klikkaat auki. Ensin tulee mainoksia ja sitten pääset mukaan
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitää tehdä, että näkyy? Tarkemmat ohjeet pliis!
Mä klikkasin tota APn laittamaa linkkiä hiiren kursorilla. Toimi.
APlle suuri kiitos tästä palvelusta. :) En olisi muuten kattonut. Koneelle tulin ja samallahan tuonkin kuuntelee/kattelee läpi. Go Saara!
Kauhee toi Giftyn peruukki :D Tosi epäluonnollinen.
Hyvä laulaja, tylsä biisi. Miten Sam Smith osuu diivakategoriaan?
Kuka näitten lavashowsta päättää? Ainakin nää kaks ekaa on ihan tylsiä, mitään ei tapahdu. Ja Saara sanoi itse jossain haastatteussa että hänellä tulee olemaan aivan upea lavashow tänään. Mietin vaan että miks sitten joillakin on showta ja kaikkea ja toiset vaan pönöttää tylsänä keskellä lavaa?
Onpa tylsä tää Giftyn esitys, odotin paljon enemmän häneltä. Stailaus on tosin hyvä.
Gifty Louisessa oli jo diivamaisuutta, mikä Ryanilta jäi puuttumaan täysin.
Jos olisin Sharon, niin ei olisi kyllä pokkaa arvostella yhtään ketään. Hänen kritiikkinsä ei ole rakentavaa vaan käytös suorastaan ala-arvoista ja tahditonta kuten brittikeskusteluissa puhuttu - unohtanut mistä maasta Saara, hänen NIMENSÄ.. Joko Sharon on sairas, aineissa tai ei edes itse auta Saaraa juuri yhtään.
Katoin joskus Beatrice Millerin videon youtubessa, jossa hän kertoi että Britneyn talo ei todellisuudessa ollut Britneyn talo. Talosta ei saanut poistua eikä sinne saanut ottaa vettä. Hänellä alkoi olemaan huono olo, koska ei saanut juoda yhtään ja oli todella kuuma. Tuottajat leikkasivat sen näyttämään niinkuin häntä jännittäisi hirveästi. Sanoi myös, että ennen tuomareille esiintymistä oli ainakin kolme rundia koe-esiintymisiä.
Tietokonelle Windows 10 voi ladata filmon:n erillisen ohjelma. samoin ainakin androw puheliin erilisen appsin.
Minusta tuo Gifty oli tosi taitava. En ole näistä ketään Saaraa lukuunottamatta aiemmin nähnytkään.
Oisin halunnu nähä Saaraltaki lauluesityksen vähän kuten Giftyltä. Joku hieno biisi ja kontakti yleisöön..mut ei..
Sit noi tuomarit vielä puhuu ikäänku noi kilpailijat valittis biisinsä
Moi, onko tämä Saaran ohjelman seurantaketju? Olenko tullut oikeaan paikkaan?
Sharon O. sekoili esiintyntyjän iän kanssa ja siihen liittyen heitti Finland-läpän, joka taas liittyy siihen, kun sekoili Saaran kotimaan kanssa. Rautalankaa mammoille.
Ryanin biisivalinta oli kyllä huono enkä tykännyt. Gifty oli hyvä ja upea ääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf Sharon? Sanoi Ryanille: "Are you sure you're not from Finland?" Mihin se tuolla viittasi? Meni ohi.
No esityksessä ei ollut minkäänlaista tunnetta.
Minä ymmärsin sen vitsinä, jolla Sharon viittasi omiin Saara & nimi & Suomi & Norja-sekoiluihinsa ja unohduksiinsa. Kun sekoili nyt Ryanin iän kanssa luullessaan häntä 17-vuotiaaksi, vaikka kaveri on oikeasti 20 (vertaa Saara-sekoilut).
Näitä ketjujahan on monia mutta itse ainakin pysyn tässä.
Giftykin on tylsä.
Ja karmea peruukki.