Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee itsestäsi seuranhaku ilmoitus.

Vierailija
22.10.2016 |

Rehellisesti, kaunistelematta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E.

Vierailija
2/4 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E.

Mulla olis ihan samanlainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kahden lapsen pullukka äiti etsii komistusta iltojensa iloksi! Olen pääasiassa ihan mukava ihminen. Ajoittain kärsin masennusjaksoista mutta muuten olen kunnossa henkisesti. Olen sarkastinen ja vittumainen ajoittain. Usein. En liian usein omasta mielestä.ehkä.

Raha asiani on jotenkin kunnossa mutta ei haittaa jos sinulla on paksu lompakko. Käyn töissä mutta pieni palkkaisella alalla. Paitsi jos en ole saikulla masennuksen takia.

Tykkään tehdä asioita yhdessä, eli onnistuuhan sinulta siivous? Minä vihaan imurointia.

Arvostathan minua ja kohtelet kuin kuningatarta? Minua ei siis saa arvostella. Edes rakentavaa palautetta en siedä. Tarvittaessa mökötän, pitkään. Ja lopetan sitten kun en enää muista mistä suutuin.

Mitta siis tämä ihana pakkaus vapaana! Mies, komea ja harteikas min.180cm lihaksikas motoristi, ota yhteyttä!

Nimim. Av-mamma

Vierailija
4/4 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmimishäiriöinen lompakkoloinen etsii seuraavaa elättäjää. Olen rehellinen hedonisti joka etsii isänsä kaltaista henkistä väkivaltaa käyttävää miestä. Tienaathan yli 250 000e vuodessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä