Voisiko 25 vuotta nuorempi mies himoita naista?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Voi? Epäiletkö, että joku himoitsee sinua?
Epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen.
Se on kaunista :) Paljon tällä miehellä on ikää? Ja missä näet häntä?
Riippuu siitä miten epätoivoinen mies on. No useimmat ovat, joten hyvin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen.
Pari vuotta yli kahdenkymmenen. Intin on kuitenkin käynyt. Itse 45v. Näen häntä sillointällöin
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä miten epätoivoinen mies on. No useimmat ovat, joten hyvin mahdollista.
Miksi olisi epätoivoinen koska omistaa vakipanon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi epätoivoinen koska omistaa vakipanon?
Tai lähinnä kyse oli siitä, että jos saa usein baarin parhaannäköisiä naisia, niin silloin tuskin haluaa panna vanhoja, lihavia tai rumia. Jos kauniin seksiseuran saaminen on kiven takana, niin sitten alkaa usein monenlaiset naiset kelvata. Jos mies pelkää ettei saisi ketään kun panosuhde päättyy, niin silloin on epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilen.
Pari vuotta yli kahdenkymmenen. Intin on kuitenkin käynyt. Itse 45v. Näen häntä sillointällöin
Voi aivan hyvin himoita. Miten hänen kiinnostus ilmenee, ja oletko itse kiinnostunut hänestä?
Tottakai voi. Monet nuoret miehet fantasioivat vanhemmista naisista, on itseasiassa varsin yleinen fantasia. Onnellinen se nuori mies, joka pääsee tuon fantasiansa toteuttamaan! Miehiä nyt vaan harmittaa, kun aniharva nuori nainen fantasioi vanhemmista miehistä, toki heitäkin löytyy ja ainahan se miehen paksu lompakko sytyttää tietyntyyppiset naiset.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi. Monet nuoret miehet fantasioivat vanhemmista naisista, on itseasiassa varsin yleinen fantasia. Onnellinen se nuori mies, joka pääsee tuon fantasiansa toteuttamaan! Miehiä nyt vaan harmittaa, kun aniharva nuori nainen fantasioi vanhemmista miehistä, toki heitäkin löytyy ja ainahan se miehen paksu lompakko sytyttää tietyntyyppiset naiset.
Tää nyt oli jo harvinaisen todellisuudesta vieraantunutta tekstiä. Miehen on huomattavasti helpompi säilyttää tasonsa vielä keski-ikään asti kuin naisen. Toki nainen voi saada satunnaista seksiä epätoivoisilta miehiltä, mutta ei voi useinkaan enää ottaa niitä alfoja joita nuorena ja timminä olisi saanut. Se taas ei ole ollenkaan sanottu, että itsevarmalla nelikymppisellä miehellä kävisi huonompi flaksi nuorten naisten kanssa kuin 20-vuotiaalla epävarmalla miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Eli minulla on toivoa?
Toivoa mihin?