Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys raskausoireista

Vierailija
22.10.2016 |

Kuinka pian yhdynnän jälkeen voi ilmetä oireita? Mulla nyt suojaamattomasta yhdynnystä 14 päivää, pari päivää sitten alkoi pahoinvointi ja alaselkää on myös särkenyt. Eilen alkoi aristamaan rintoja ja nyt ovat niin arat että hyvä kun pystyy koskemaan. Aamulla alkoi nipistellä alavatsaa. Voiko siis näin nopeasti alkaa oireilu vai onko tämä nyt jotain ihan muuta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sulla pitäisi kuukautiset alkaa nyt kohta?

Vierailija
2/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu viikko vielä pitäisi olla menkkojen alkuun, yleensä ei vielä tässä vaiheessa ole rinnat esimerkiksi tämän tuntuiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reilu viikko vielä pitäisi olla menkkojen alkuun, yleensä ei vielä tässä vaiheessa ole rinnat esimerkiksi tämän tuntuiset.

Voi olla raskausoireita, mutta ne on oikeasti helppo suggeroidakin itselleen, nimim. kokemusta on. Jos sä oot 14 vrk sitten ollut suojaamattomassa yhdynnässä ja viikko pitäis vielä olla kuukautisten alkuun, niin ootkohan ollut oikeasti ovulaation aikaan yhdynnässä?

Vierailija
4/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireet alkaa heti nussimisen jälkeen. Jos käytät vain DILDOA oireita EI tule.

Vierailija
5/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yhtään seurannut ovulaatioitani, enkä kiertoani muutenkaan nyt sen tarkemmin. Ei olla nyt siis tässä vielä mitenkään aktiivisesti yrittämässä lapsen saamista, lähinnä oltu ajatuksella, että tärppää jos tärppää. Ja tiedän kyllä myös sen, että saatan hyvinkin nyt kuvitella koko homman, olo on ollut vaan ihan erilainen kuin normaalisti, ei tunnu yhtään mun normaaleilta menkkavaivoilta. Lähinnä vaan kiinnosti, että joko tässä vaiheessa voisi olla raskauoireita, tämä on kaikki aivan uutta mulle!

Vierailija
6/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yhtään seurannut ovulaatioitani, enkä kiertoani muutenkaan nyt sen tarkemmin. Ei olla nyt siis tässä vielä mitenkään aktiivisesti yrittämässä lapsen saamista, lähinnä oltu ajatuksella, että tärppää jos tärppää. Ja tiedän kyllä myös sen, että saatan hyvinkin nyt kuvitella koko homman, olo on ollut vaan ihan erilainen kuin normaalisti, ei tunnu yhtään mun normaaleilta menkkavaivoilta. Lähinnä vaan kiinnosti, että joko tässä vaiheessa voisi olla raskauoireita, tämä on kaikki aivan uutta mulle!

Olet seurannut kiertoasi kuitenkin sen verran, että tiedät, koska kuukautistesi pitäisi olla alkamassa. Voit esim, ovulaatiolaskurin avulla määritellä, onko sinulla ollut yhdynnän aikaan ovulaatiota vai ei. Se antaa jo osviittaa siitä, oletko raskaana.

Useimmilla ne ensimmäiset raskausoireet tulevat silloin, kun kuukautisten pitäisi alkaa. Toiset väittävät tuntevansa jo kiinnittymisen aikaan jotain, mutta monet taas epäilevät tätä. Oireiden kuvitteleminen on kuitenkin äärimmäisen helppoa. Me tehtiin esikoista 1,5 vuotta, ja monesti kierron lopussa mulla oli "raskausoireita", kunnes kuukautiset alkoivat (ei tietenkään ole aivan täysin mahdotonta, että sain jonkun kerran varhaisen keskenmenon). Itsetarkkailu saa kyllä kaikenlaisia kehon reaktioita esiin, se on ihan normaalia.

Vierailija
7/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, todennäköisesti siis on ollut vain vähän kummallinen olo syystä tai toisesta ja olen sitten kuvitellut siihen puolet lisää. Ei tässä onneksi ole asiasta mitään stressiä, täytyy nyt vaan odotella niitä kuukautisia ihan kärsivällisesti.

Vierailija
8/8 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, todennäköisesti siis on ollut vain vähän kummallinen olo syystä tai toisesta ja olen sitten kuvitellut siihen puolet lisää. Ei tässä onneksi ole asiasta mitään stressiä, täytyy nyt vaan odotella niitä kuukautisia ihan kärsivällisesti.

Se raskauden mahdollisuus on kuitenkin aika jännä juttu. Ei siinä ole mitään vikaa, että kuvittelee.