Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei halua kanssani ostoksille?

Vierailija
22.10.2016 |

Joka lauantai toistuu sama juttu. Olen koko viikon odottanut lauantaita, että pääsisimme koko perheen kanssa markettiin ja syömään, mutta mies laiskottelee puoli päivää sängyssään ja häviää sitten pariksi tunniksi omille teilleen ja tultuaan takaisin ei suostu lähtemään mihinkään, sillä "ei jaksa enää". Olen siis aamusta lähtien odotellut ja mies vetkuttelee, kunnes äkkiä häipyykin jonnekin itsekseen tekemään samoja asioita, mitä olin toivonut. Tätä on jatkunut monta vuotta ja lähes aina, jos mulla ei ole muita suunnitelmia lauantaiksk. Kertokaa, miksi mies tekee noin? Help.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka lauantai toistuu sama juttu. Olen koko viikon odottanut lauantaita, että pääsisimme koko perheen kanssa markettiin ja syömään, mutta mies laiskottelee puoli päivää sängyssään ja häviää sitten pariksi tunniksi omille teilleen ja tultuaan takaisin ei suostu lähtemään mihinkään, sillä "ei jaksa enää". Olen siis aamusta lähtien odotellut ja mies vetkuttelee, kunnes äkkiä häipyykin jonnekin itsekseen tekemään samoja asioita, mitä olin toivonut. Tätä on jatkunut monta vuotta ja lähes aina, jos mulla ei ole muita suunnitelmia lauantaiksk. Kertokaa, miksi mies tekee noin? Help.

Sinä odotat  jotain tapahtuvaksi muttet sano sitä miehelle? Sinä annat elämäsi ja lauantaipäiväsi mennä ohi miehen takia? Mikä helkkarin lapanen sä olet jos et ole vuosien venaamisenkaan jälkeen tajunnut etteivät sinun ja miehesi mielipiteet lauantain ohjelmasta kohtaa? Mene ihan  rauhassa itse  sinne markettiin joka yksin tai lasten kanssa ja unohda se nukkuva mies. Miksi  elät vain miehen kautta, haloooo?

Jos sulla  ei ole ajokorttia, suorita se. Normaaliälyinen ihminen osais ihan itse mennä sinne markettiin tai keskustella  sen miehen kanssa siitä mikä mättää sen sijaan että on vuosikausia marttyyri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan