Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Roihuvuoren palvelukeskus(vanhustyö) millainen työpaikka?

Vierailija
22.10.2016 |

Suositteletko?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että henkilökuntaa ainakin on riittävästi verrattuna moneen muuhun vastaavaan paikkaan.

Vierailija
2/3 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siellä muutaman kuukauden töissä kun muutin Helsinkiin, mutta terveyskeskuksen vuodeosastoon tottuneena pyykkääminen, ruuan jako ym ym, joka ei varsinaisesti ole hoitajan hommaa mielestäni, tuntui niin vastenmieliseltä ja tuli olo että koulutus menee suorastaan hukkaan, ja onneksi löysin nopeasti töitä kaupunginsairaalasta. 

Positiivista oli tosi mukava työporukka, ainakin siinä ryhmäkotiyksikössä missä itse olin, jonka sisällä 4 ns. erillistä siipeä. Negatiivista oli tuo yllä mainitsemani sekä se että huomasi että pitkään palvelutalossa työskennelleillä alkoi olla osa ammattitaidosta mm. lääkitsemisen osalta unohtunut, ja jouduin muutamaan otteeseen neuvomaan jopa sairaanhoitajaa kun tuli eteen palvelutalossa ilmeisesti harvemmin esiintyviä asioita kuten uuden asukkaan cystofix, vaikka itse olen vain lähihoitaja. 

Mutta jos on tottunut ja tykkää työskennellä palvelutalossa, niin ainakin se ryhmäkoti missä olin niin on varmasti sen osalta hyvä paikka, ja tosiaan erittäin mukavat työkaverit ja erittäin mukava osastonhoitaja. Työmäärä oli kyllä suuri, potilaita oli 7-8 per hoitaja ja aamuvuorossa ei kyllä ehtinyt ennen 13 edes istahtaa, varsinkaan niinä aamuina (viikonloppu) kun ei ollut paikalla edes keittiöapulaista. Lyhytaikaisen hoidon siivessä viihdyin paremmin koska potilaat sentään vaihtuivat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Roihuvuoressa vuosina 1991 - 2000. Henkilökunta on varmaan vaihtunut moneen kertaan tällä välin. Työkaverit olivat enimmäkseen mukavia, yks vaikea tapaus oli, jota pelkäsin. Kuului henkilökuntaan ja siivosi yleisiä tiloja. Oon moneen kertaan murehtinut sitä, että mun piti lopettaa. Roihuvuoren jälkeen en ole saanut enää töitä mistään. Päivät ovat siis pitkiä, vaikka onkin 2 koiraa. Hoitoapulaisillakin oli kiire, varsinkin kun heitäkin vähennettiin niin, että ennen kun aamussa oli 2 hoitoapulaista, niin olikin enää 1 illassa ja 1 aamussa ja aamuvuorolaisen piti selvitä tiskeistä ja ruoanjakamisesta, sekä siivouksesta. Onkohan roihiksessa enää ketään tuttua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi