Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaisia paikalla? Olen kuluttanut ihan järjettömän määrän rahaa hiuksiini viimeisen kuukauden kuluessa

Vierailija
21.10.2016 |

Rahanmenoon (aika pitkälti yli 300e) kuuluu pari poispestävää kokeilua ennen lopullista väriä, yksi epäonnistunut kampaampovärjäys ja yksi onnistunut, yhdet tilatut pidennykset, niiden laitto, matkat laittopaikkaan, uusia hoitotuotteita netistä.
Nyt ne alkaa olla hyvät, mutta omatunto soimaa raskaasti!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullistahan tuo on jos tuohon kaikkeen kuuluu pidennyksetkin! Ei minulle kukaan kampaaja ole suostunut tekemään pelkkiä pidennyksiä edes tuolla 300 eurolla.

Vierailija
2/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis mutta meikkien suhteen ja niihinkin olen kuluttanut "vain" 80€ tässä kuussa. Yleensä olen hyvin säästäväinen, joten omatunto soimaa vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos budjetti on kunnossa (nipistetään jostain toisesta menosta) niin sehän on ihan ok?

Itse kulutin kesällä 300 € puutarhaan ja tätä varten olen säästänyt jättämällä ravintoillalliset vähemmälle. Olen tyytyväinen lopputulokseen ja sehän on tässä tärkeintä.

Vierailija
4/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin kulutin rahaa värjäyksiin pidennyksiin. Hiukset olivat huonossa kunnossa ja ylsivät olkapäille. Lopetin kokonaan värjäämiset, jne. Nyt pitkät paksut hiukset yli puolen selän. Eli juuri sellaiset mitä olin toivonut.

Vierailija
5/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa leikata kananpersetukka niin ei tule niin paljon kustannuksia. Helppohoitoinen.

Vierailija
6/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa on aika suhteellinen siihen, mihin sinulla on oikeasti varaa. Jos tuo kolmesataa tuntuu pahasti arkibudjetissa, se on iso summa. Jos ei, syyllisyydentunto on kai lähinnä siinä, että laitoit rahaa asiaan johon et oikein olisi kehdannut tunnustaa itsellesi laittavasi noin paljon rahaa ja aikaa. 

Minulle tulee syyllisyydentuntoja jos ostan juttuja jotka tuntuvat pihin taustani mielestä "liian kalliilta" vaikka eivät todellisuudessa hetkauta budjettia ollenkaan. Esimerkiksi en oikein voisi ostaa kolmenkympin kynsilakkaa, tai laittaa kymppitonnia kahden viikon perhelomaan, vaikka nykybudjetti sen salliikin- minusta se on liikaa. Samoin kahdenkympin naamarasva on sellainen syntinen luksus. 

Raha- asioissa painaa paitsi reaalitodellisuus, myös opitut mallit :)

Vierailija
7/7 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei paha. Minä ostin reilun kahden tonnin hammaslaminaatit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä