Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit, jos puolisosi ei enää haluaisi seksiä sairauden takia?

Vierailija
21.10.2016 |

..tai seksi olisi todella epäsäännöllistä ja laimeaa?

Mitä tekisit, jos puolisosi ei enää haluaisi seksiä sairauden takia?

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni seksi on muutakin kuin suhteessa tapahtuvaa. Vaihtoehto että harrastaisin soolo seksiä puuttuu vaihtoehdoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottaisin miehen katsomaan kun masturboin itseäni kumpaankin reikään.

Vierailija
4/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni seksi on muutakin kuin suhteessa tapahtuvaa. Vaihtoehto että harrastaisin soolo seksiä puuttuu vaihtoehdoista.

Masturbointi ei ole seksiä.

Vierailija
5/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et pysty sitä määrittelemään mikä toiselle on seksiä mikä ei.

Vierailija
6/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ihmiseltä kysytään, oletko harrastanut seksiä, voi vastata joo kyllä olen, jos on kerrankin masturboinut mutta kumppanin kanssa ei ole koskaan ollut?

Masturbointi ei vittu ole seksiä.

Vierailija
7/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelisin asiasta miehen kanssa ja koittaisin löytää ratkaisun, joka ei loukkaa kumpaakaan meistä. Jos sellaista ratkaisua ei löytyisi, täytyisi alkaa keskustella siitä, onko ero paras vaihtoehto.

Vierailija
8/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ihmiseltä kysytään, oletko harrastanut seksiä, voi vastata joo kyllä olen, jos on kerrankin masturboinut mutta kumppanin kanssa ei ole koskaan ollut?

Miksi vitussa sitä pitäis keneltäkään mennä kyselemään onko hän joskus harrastanut seksiä vai ei?

Vierailija
9/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vitussa sitä pitäis keneltäkään mennä kyselemään onko hän joskus harrastanut seksiä vai ei?

Tehdään aiheesta tutkimuksiakin. Ja kuinka usein harrastetaan seksiä. Runkkauskyselyt ovat ihan erikseen.

Vierailija
10/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siltä nytkään saa, eikä halua selvitellä asiaa, sairastaa asennevammaa.

Vierailija
11/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdään aiheesta tutkimuksiakin. Ja kuinka usein harrastetaan seksiä. Runkkauskyselyt ovat ihan erikseen.

Tutkimuksissa seksi kyllä käsitetään laajemmin kuin yhdyntänä. Yhdynnästä toki voidaan kysyä erikseen samoin soolo seksistä.

Onneksi ongelma ei mitenkään ole edes mahdollista vittupäiden kanssa joiden kanssa en olisi päätynyt koskaan suhteeseen.

Vierailija
12/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottelisin tilanteesta puolison kanssa, tietysti. Onko sairaus sellainen, että kaikki seksi on ihan mahdoton ajatus? En välttämättä mitään yhdyntää tarvitsisi. Ehkä koettaisin sitten elää ilman. Vaikka sivusuhde olisi kummallekin periaatteessa ok, tuskin kovin aktiivisesti sellaista etsisin, ja toisaalta kenen tahansa kanssa ei kiinnosta.

Vierailija
13/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse joutunut vastentahtoisesti tähän tilanteeseen. Puolisoni jäi rinnalleni. Hän rakastaa minua huolimatta vammastani. Voin kyllä sanoa, ettei tämä helppoa ole.

Vierailija
14/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse joutunut vastentahtoisesti tähän tilanteeseen. Puolisoni jäi rinnalleni. Hän rakastaa minua huolimatta vammastani. Voin kyllä sanoa, ettei tämä helppoa ole.

Mikä sairaus estää seksin kokonaan käyttäen suuta/käsiä/seksivälineitä ?

Vierailija
16/19 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pysyisin puolison rinnalla. Seksi on tärkeää ja minulla on sikälikin huono tilanne naisena, että tyydytyn vain yhdynnässä kunnolla, joten seksielämä on miehen erektion varassa. En kuitenkaan pettäisi tai lähtisi, sillä kumppanuus on tärkeää enkä haluaisi loukata minulle rakasta ihmistä hakemalla seksiä muualta. Kuitenkin rakkaus on se tärkein asia.

Vierailija
17/19 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin keskustelisimme asiasta, 4 raajahalvausta lukuunottamatta ei montaa sairautta ole missä ei minkäänlaista fyysistä kontaktia ole mahdollista järjestää.

En eroaisi mutta jossain vaiheessa varmaan hankkisin diskreetisti toisen suhteen rinnalle. En pelkän seksin vaan ennen kaikkea läheisyyden ja kosketuksen takia. Sitä ei ole nytkään ja kohta sairastun itse sen puutteesta!!

Vierailija
18/19 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sopeutuisin elämään ilman. Seksi on meillä aina ollut epäsäännöllistä ja laimeaa eikä mikään tärkeä osa suhdetta.

Vierailija
19/19 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen, koska sitten asialle olisi joku selitys. Nyt ei ole seksiä (eikä mitään muutakaan kosketusta tai läheisyyttä), mutta asialle ei ole selitystä. Tilanne jatkunut kuitenkin jo kohta 20 vuotta enemmän tai vähemmän pahana.