NYT ALKAA ANOPIN KYTTÄYS MENNÄ LIIAN PITKÄLLE, ETTE IKINÄ USKO!!!.....
Sori huutaminen, mutta oikeasti olen aika ymmällään. No anoppi tuli tänää bussilla meille klo 13 aikaan ja lähti klo 18 aikaa kyydissämme pois. Mies siis vei kotiinsa.
No sovimme, että anoppi tulee huomenna iltapäivästä meille pyörällä ja jää yöksi sekä sunnutai aamusta lähdemme yhdessä sukujuhliin.
No ei tässä mitään, mutta äsken pihalla käydessä näin hahmon pimeässä ilman valoja ja pyöräilevän pihamme lähellä ja katselevan talolle päin. No menin kysymään et tarviiko apua esim etsii jtn tms.
No hahmo lähti pakenemaan minua ja olin ihan ihmeissään. Hetken päästä jäin vähän sivusilmällä autotalille katselemaan näkyykö hahmoa enää. No pian se tuleekin takaisin ja on lähdössä pois päin taloltamme ja näen tutun hahmon. Tajuan että se oli anoppi D:
Huudan että mitä ihmettä ? Ja että mitäs täällä tekee.
No anoppi alkoi tosi vaivaantuneena selittää, että lähti iltapyöräilylle ja tuli katsomaan onkos täällä kaikki kunnossa.
No ensiksikin asumme 15 km päässä anopista ja oli meillä ihan äsken kylässä eli mitä helvettiä oikeasti?
Hänenhän on täytynyt aika pian lähteä uudelleen tänne kotoonta.
Epäilen, että kyttää meitä.
Huomenna on siis taas tulossa tänne.
Eikö tämä oikeasti vakuta aika oudolle?
Kommentit (7)
Ei vaikua aika oudolle, mutta vaikuttaa aika oudoLTA.
Ettei se hullu vain harrastaisi näitä pelletouhuja. Oliko kassia mukana, ehkä se oli menossa rikospaikalle.
Kuulostaa sairaalta. Onko anoppi ihan terve mieleltään? Ei kuulosta siltä.
No oikei kuullostaa vähän pelottavaltakin ja pimeältä että kyttää teitä pimeässä noin, mutta jos on oikeasti tosi yksinäinen niin tuon on loppujen lopuksi aika "normaalia" tai ei ollenkaan niin outoa, vaikka teistä ei kivalle tunnukkaan.
Oletteko ainoat ihmiset joiden seurassa viihtyy?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikua aika oudolle, mutta vaikuttaa aika oudoLTA.
Ei kannattaisi päteä äidinkielessä ammattikoulun oppimäärällä, sillä kumpikin muoto on oikein: http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/490
Anoppisi taitaa olla aika yksinäinen? Ja ehkä liian kiinostunut asioistanne?
Ehkä hän vihtyy seurassanne ja tunsi yksinään kotona? olonsa yksinäiseksi ja hänestä tuntui mukavalta saada jotain tekemistä ja samalla halusi poiketa kulmillanne, mutta ei kehdannut tulla enää kylään.