Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 2v miettii; heteroseksuaalien häpeäelkeet

21.10.2016 |

Monesti kun kadulla tai milloin missäkin julkisella paikalla käännän päätäni katsoakseni jotakin silmää miellyttävää naista tai potentiaalisesti sellaista naista, tulen sitten kääntäneeksi päätä vielä toiseen suuntaan. Liikennevaloissa rinnakkain seisoessa tämä on enemmän perusteltuakin, mutta vähemmän muissa konteksteissa.
Toiminta tapahtuu niin nopeasti ettei siinä hirveästi kerkeä ajatella omaa kehonkieltä, mutta olen ajatellut että tämä johtuu mahdollisen yleisön läsnäolosta ja oman sukupuolisuuden kätkemisestä. Eli on oppinut että avoimesti kiinnostunut henkilöön kohdistunut katse on jotenkin vulgaaria ja liian ahnasta subjektina oloa ja uhkaavaa miehisyyttä, jota pitää kompensoida antamalla ymmärtää että se oli vain harmitonta maisemien katsomista ja turvallisen kulkureitin selvittämistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa muttei tuijottaa. Pelkästään tissien tuijottaminen suu auki on häpeällistä.

Vierailija
2/5 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistuin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet klovneista, mies29+1v?  Onko niitä näkynyt Kuopiossa?

Vierailija
4/5 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsominen loukkaa ketään. Sen sijaan varsinainen tuijottelu on ahdistavaa eikä hyväksyttävää ketään kohtaan. On aivan luonnollista että vilkaisun jälkeen siirrytään katselemaan muita maisemia.

Vierailija
5/5 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet klovneista, mies29+1v?  Onko niitä näkynyt Kuopiossa?

Olen nähnyt pari eilen mutta ne olivat molemmat yksittäisiä henkilöitä maalaamattomien seurassa ja ei se minua mitenkään haitannut. Kai tuo kasvojen maalaaminen voisi muodostua ongelmaksi yleistyessään samalla tavalla kuin peittävien huivien sun muiden käyttö, koska se tekee tunnistamisen vaikeaksi.