Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minussa täytyy olla tosi pahasti vikaa kun kukaan mies ei osoita kiinostusta

Vierailija
21.10.2016 |

Täälläkin aina tolkutetaan, ettei sellaista naista olekaan joka ei saisi miestä. Edes jonkinlaista. Mikähän minä sitten olen. Varmaan jokin suohirviö enkä ihminen laisinkaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin aloittaja ja minkä ikäinen?

Vierailija
22/33 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette jätä miesten etsimistä baarien varaan. Esimerkiksi minua ette löydä sieltä koskaan. Lavatansseista voitte löytää. Kirjastossakin voi tulla puhumaan, en pure.

M49

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvot ei kovin vetävät (yritin välttää r-alkuista sanaa), nyrpeys, totisuus. Tässä ne naisten pahimmat turn offit näin suoraan sanottuna. Iloisuudella ja välittömyydelläkin saa paljon anteeksi, mutta valitettavasti ne kasvot ovat kaikkein tärkeimmät. Kuitenkin jos on on kasvoiltaan kaunis ja muuten nyrpeä ja totinen, niin ei sellaistakaan kovin moni halua/uskalla lähestyä.

-M39-

Miksi sitten hoetaan, että KAIKKI naiset saisivat edes yhden illan jutun helposti kun tämä ei ole tosiasia kasvoiltaan rumille/taviskasvoisille ja hoikillekaan naisille?

Ihmetyttää se miten selkärangattomia miehet ovat kun totuutta ei uskalleta sanoa vaan lässytetään, että kaikki naiset olisivat haluttuja. Niin ei ole.

Sä käsitit hieman väärin. Käytetään nyt sitten oikeita nimityksiä, ettei tulkita väärin. Naisen täytyy siis olla ihan susiruma ja muutenkin vastenmilinen ja koppava, ettei baarista ketään mukaansa saisi. Taviskasvoinen saa heittämällä yhdenillan juttuja ja on vielä varaa valitakin, rumalla tietysti on vaikeampaa, mutta rumakin voi saada, jos on muuten mukava iloinen ja tietysti itse aktiivinen.

En tiedä, kuka on väittänyt, että kaikki naiset on haluttuja (en minä ainakaan), mutta pitkän uran baarityöntekijänä tehneenä tiedän, että miesten rima on tosi alhaalla, kun valomerkki lähestyy ja silloin kyllä harva sellainen nainen ilman seuraa jää, joka edes jotenkin sen tuo esiin, että olisi valmis jatkoille (panemaan) lähtemään. Toki se on niin, että mitä vähemmän on kauneutta, niin sitä enemmän se vaatii omaa aktiivisuutta, jos haluaa baarista seuraa saada. 

Eli "susirumakin" voi seuraa saada, jos hänelle itselleenkin "susiruma" kelpaa, eikä muutenkaan nirsoile ja on itse myös aktiivinen. Tavis saa aina.

Vierailija
24/33 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voin sanoa teille naiset ettei se miehen saaminen ole naamasta kiinni vaan jostain muusta, sitä en tiedä mistä??

Tunnen erään naisen minkä ulkonäöstä en muuta positiivista keksi kuin isot kiinteät tissit, oikein sellaiset kunnon mollukat.

Muuten on omenavartaloinen, persjalkainen, pullea/läski ei saa naisellisia piirteitä edes laihana, lapsia useampi usealle miehelle, huono iho muualtakin kuin vain naamasta, hirveät meikit, hiukset näyttää jotenkin aina likaisilta, vetää röökiä ketjussa, eikä enää mikään nuorikaan, palstan termein oikein kunnon wt-ämmä.

Mutta miehiä riittää silti, aina kun menee baariin, terassille tai mihin vaan jostain tulee äijiä norkoilemaan ja jututtamaan, eikä kaikki ole edes mitään kantiksia, juoppoja tai vastaavia, ihan komeitakin ja nuorempiakin miehiä.

Joskus olen miettinyt että miten se on mahdollista??

Tuo nainen on kyllä hyvin mukava, lämmin, avoin, sanavalmis ym. Mutta eihän nuo täysin vieraat tyypit sitä tiedä.

Vierailija
25/33 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten uskallatte käydä yksin baarissa? Mitä sanotte syyksi, jos mies tulee iskemään? (Okei ei tullut, mutta jos joku tulisi?) "Mulla ei ole kavereita?" (Se ois ollut oma syyni. Tai siis oli kavereita, mutta en halunnut heidän kanssaan baariin. En jaksanut katsella sitä miten luontevasti he tulivat huomioiduksi miesten taholta ja mä en. Kerran kävin yksin baarissa, Amarillossa Helsingin keskustassa ja oli koko ajan täysin akward olo! Joinkohan ehkä yhden. En ottanut kehenkään katsekontaktia, joten sain olla rauhassa. (Tai ehkä muustakin syystä).

Kerran, paljon myöhemmin, istuin hotellin aulabaarissa hetken yksin. Sekin oli piinallista. Olin kuin jotenkin tyrkyllä, kyllä hävetti!

Eikö siinä yksin baariin menemisessä hävetä just se, että menee sinn, vaikka kukaan ei ole tullut seuraksi. On jotenkin liian selvää, että haluat nyt jotain. Kaverin kanssa kun on liikkeellä sen voi aina naamioida tyttöjen illaksi, jossa "en oiskaan ollut kiinnostunut" kun ei saa haluamaansa huomiota.

Tiedän niin tuon tunteen, yksin aulabaarissa tai ravintolassa missä ei ole paljon porukkaa, siksi suosinkin kaljakuppiloita, baareja ym ja aikoja milloin ne on täynnä ihmisiä, silloin sulautuu porukkaan eikä tule vaivaantunutta oloa ja tunnetta että olisi silmätikkuna.

T.Mies

Vierailija
26/33 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet uskaltavat lähestyä naisia jotka ovat rentoja ja sen oloisia, että pitävät siitä kun heille tullaan juttelemaan. Nauravat ja hymyilevät paljon. Lisäksi tavanomaisuus laskee kynnystä. 

Vierailija
27/33 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruillaanko susta pahaa?

Vierailija
28/33 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi,koska suomalainen mies inhoaa ja pelkää yli kaiken naisellista ja kaunista naista. Tämän tietää jo kaikki. Suosittelisin katselemaan ulkomailta, joissa naisellisuus on vielä arvossa. Tai en tiedä, onko missään päin maailmaa enää arvossa. Italia ehkä?

Vierailija
29/33 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia analyysejä täällä.Kauneus on katsojan silmissä. Sattuma selittää paljon, ketä tapaa, millä fiiliksellä on, mitä itse tekee. 

Vierailija
30/33 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmasti lähestymisiä. Mutta ne kaikki eivät ole sinkkuja, joten se karsii ja sitten oma kokemus on, etten ole pitänyt niistä iskijöistä, yleensä liian humalassa olleet.

Vierailija
31/33 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavuus.

Vierailija
32/33 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni "ruma" nainen saa seuraa helpostikin. Huono iho, pyöreät piirteet, paksut huulet, paksu pakkeli yms...Isot piirteet erottaa kaukaa = helposti tulkittavissa olevat ilmeet. Rumuus ei ole haitannut monia tuollaisia naisia, vaan miehet kyllä lähestyvät.

Vierailija
33/33 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvot ei kovin vetävät (yritin välttää r-alkuista sanaa), nyrpeys, totisuus. Tässä ne naisten pahimmat turn offit näin suoraan sanottuna. Iloisuudella ja välittömyydelläkin saa paljon anteeksi, mutta valitettavasti ne kasvot ovat kaikkein tärkeimmät. Kuitenkin jos on on kasvoiltaan kaunis ja muuten nyrpeä ja totinen, niin ei sellaistakaan kovin moni halua/uskalla lähestyä.

-M39-

Miksi sitten hoetaan, että KAIKKI naiset saisivat edes yhden illan jutun helposti kun tämä ei ole tosiasia kasvoiltaan rumille/taviskasvoisille ja hoikillekaan naisille?

Ihmetyttää se miten selkärangattomia miehet ovat kun totuutta ei uskalleta sanoa vaan lässytetään, että kaikki naiset olisivat haluttuja. Niin ei ole.

Sä käsitit hieman väärin. Käytetään nyt sitten oikeita nimityksiä, ettei tulkita väärin. Naisen täytyy siis olla ihan susiruma ja muutenkin vastenmilinen ja koppava, ettei baarista ketään mukaansa saisi. Taviskasvoinen saa heittämällä yhdenillan juttuja ja on vielä varaa valitakin, rumalla tietysti on vaikeampaa, mutta rumakin voi saada, jos on muuten mukava iloinen ja tietysti itse aktiivinen.

En tiedä, kuka on väittänyt, että kaikki naiset on haluttuja (en minä ainakaan), mutta pitkän uran baarityöntekijänä tehneenä tiedän, että miesten rima on tosi alhaalla, kun valomerkki lähestyy ja silloin kyllä harva sellainen nainen ilman seuraa jää, joka edes jotenkin sen tuo esiin, että olisi valmis jatkoille (panemaan) lähtemään. Toki se on niin, että mitä vähemmän on kauneutta, niin sitä enemmän se vaatii omaa aktiivisuutta, jos haluaa baarista seuraa saada. 

Eli "susirumakin" voi seuraa saada, jos hänelle itselleenkin "susiruma" kelpaa, eikä muutenkaan nirsoile ja on itse myös aktiivinen. Tavis saa aina.

Miksi pidät omaa kokemustasi alalta oikeampana mitä toisen ihmisen rehellistä kertomusta kokemuksistaan? Sinulla ei ole mitään oikeutta syyttää minun valehtelevan ja sanoa, että tavisnainen saisi aina. Minä en ole saanut vaikka olen ollut aktiivinenkin ja olen tavis, en sentään sysiruma.

Edelleen: myös sinä väität, että kaikki naiset ovat haluttuja väittämällä, että myös jokainen tavisnainenkin saisi jos haluaisi. Ei ole totuus, me kelpaamattomat naiset tiedämme tämän erittäin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä