Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nainen siivoaa ja makaan sohvalla ja juon kaljaa!

Vierailija
21.10.2016 |

Pitäiskö ummistaa silmät, vai meniskö baariin? "hei nurkassa on pölyä et imuroinut sieltä"

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit tuli ero ihan puskista.

Vierailija
2/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä makaan sohvalla ja pelaan pleikkaria, mies häärää keittiössä. Kohta on ruoka valmista tuoksusta päätellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta makuulleen kalja menee huonosti alas. Sellainen puoli-istuva asento on parempi. Tölkki yhdessä kädessä ja kaukosäädin toisessa. RöyyH! 

Vierailija
4/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon kaljaa sohvalla ja syön sipsejä. Vaimo vääntää pihalla talvirenkaita autoon. Pitää kohta mennä tarkastamaan työ, että uskaltaa lähtä aamulla ajelemaan autolla.

Vierailija
5/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juon kaljaa sohvalla ja syön sipsejä. Vaimo vääntää pihalla talvirenkaita autoon. Pitää kohta mennä tarkastamaan työ, että uskaltaa lähtä aamulla ajelemaan autolla.

Eikö naisella ole korttia että voi aamulla toimia kuskina? Ei pidä mennä rattiin jos on promilleja veressä. Provohan tuo sun juttusi on. Oikeasti kerran juuri näitä aikoja kun pitää vaihtaa renkaat niin silloinen tyttöystävä halusi oppia vaihtamaan renkaat. Molemmat otettiin ja neuvoin mihin laittaa tunkin. Pulttien löysäys, nosto, irroitus, talvirengas, pultit takaisin jne.

Oli niitä naisia jotka haluaa osata tehdä kaikenlaista. Tiukassa olleita pultteja en mennyt voimalla irrottamaan vaan neuvoin käyttämään jatkovartta, ontto metalliputki. Kertoi tykkäävänsä siitä miten neuvon etten suhtaudu alentuvasti tai ala itse tekemään jos ei heti onnistu. Isänsä on sellainen.

Vierailija
6/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpä kissa paistaa koko perheelle aina perjantaisin kiviuunissa pizzat. Ei tarvi kun viinilasi kourassa odotella telkkarin ääressä.

Vierailija
7/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä kissa paistaa koko perheelle aina perjantaisin kiviuunissa pizzat. Ei tarvi kun viinilasi kourassa odotella telkkarin ääressä.

Ihan älden ihgun gylttyrelliä. Meillä tyydytään juoksupitsoihin. Pysyy kunto hyvänä.

Vierailija
8/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M.H?

Vierailija
9/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin työmatkalta tänään ja mies oli siivonnut kämpän.

Arvaa kummalla teistä on halukas ja onnellinen vaimo;)

Vierailija
10/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit tuli ero ihan puskista.

Just näin.