Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti peruslaukku, helppo yhdistellä.

Vierailija
2/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylihintainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, sopivan kokoinen.

Vierailija
4/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma ja ylihintainen.

Vierailija
5/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva peruslaukku. 

Vierailija
6/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään. :)

Mulla on tuosta se hiukan isompi, olkahihnallinen malli ja on kyllä ollut hintansa arvoinen, reilusti ylikin. Olen positiivisesti ollut yllättynyt sen laadukkuudesta, erityisesti yksityiskohtien ja viimeistelyn laadun huomaa heti ja tuntuu tosi tukevalta ja kestävältä. Kun puhutaan 200e - 300e laukuista, niin näissä kyllä hinta/laatusuhde on todella hyvä.

Vierailija
7/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin.

Vierailija
8/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti peruslaukku. Mitä se maksaa? En tuosta kovin montaa kymppiä maksaisi, ja nekin vain, jos nahkaa.

Vierailija
9/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, olihan siinä alempana se hintakin. Jessus maria, 206 euroa ihan tuikitavlalisesta kassista vain, koska se on Ralph Lauren!

En tule ikinä maailmassa ymmärtämään teitä merkkihulluja snobeja. Jos kyse olisi jostakin huippuhienosta teknologiasta tai designista, niin sitten. Mutta tuikitavallinen kassi, ja 206 euroa pelkästä merkistä....

8

Vierailija
10/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiseen käyttöön se tulisi?

Tuo on shopperi, joten sisätaskuja ym. ei niinkään ole, joten sen vuoksi en itse esim. työlaukuksi valitsisi mutta jos shopperin tarvitset niin sitten varmasti hyvä valinta.

Vierailija
11/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintava, mutta kaunis ja käytännöllinen.

Vierailija
12/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tylsä kun joka vastaantulijalla on samanmallinen veska, ehkä jossain erikoisemmassa värissä olisi kiva. Tietty jokaisella on hyvä olla yksi tuollainen joka asuun ja tilanteeseen sopiva perusklassinen laukku.

13/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiseen käyttöön se tulisi?

Tuo on shopperi, joten sisätaskuja ym. ei niinkään ole, joten sen vuoksi en itse esim. työlaukuksi valitsisi mutta jos shopperin tarvitset niin sitten varmasti hyvä valinta.

mulla on siis jo tuo laukku ja oon ollu supertyytyväinen, mutta halusin vaan kysyä mielipiteitä siitä

Vierailija
14/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, olihan siinä alempana se hintakin. Jessus maria, 206 euroa ihan tuikitavlalisesta kassista vain, koska se on Ralph Lauren!

En tule ikinä maailmassa ymmärtämään teitä merkkihulluja snobeja. Jos kyse olisi jostakin huippuhienosta teknologiasta tai designista, niin sitten. Mutta tuikitavallinen kassi, ja 206 euroa pelkästä merkistä....

8

Mistä sä tiedät mitä sillä 206 eurolla saa, jos et kerran merkkilaukuista edes välitä tai ei ole laukut tuttuja?

(kyseessä ei ole edes "oikea merkkilaukku", joka selviää jo hinnasta.)

Vierailija
15/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoista hintaa pyytävät, minä maksaisin tuosta korkeintaan pari kymppiä.

Vierailija
16/16 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista hintaa pyytävät, minä maksaisin tuosta korkeintaan pari kymppiä.

Millä perusteella? Mistä muka saat aitoa nahkaa olevan tuon kokoisen laukun parilla kympillä? Tuskinpa edes kirpparilta käytettynä huonokuntoisempana, koska sekin olisi jo todellinen tuurilöytö.

Kerro ihmeessä, koska mä luulen että lähes jokainen haluaa sen ostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme