Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon mielestäsi saa valehdella, liioitella, mielistellä jne. tavoitellessaan seksiseuraa tai parisuhdetta

Vierailija
21.10.2016 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävästi.

Vierailija
2/11 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enempää kuin mitä itse hyväksyisi toiselta? Tämä kyllä vaihtelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin takia meihet varmaan vääntävät itsensä solmuunkin. Minusta väärän lipun alla toimiminen on yksinkertaisesti törkeää ja loukkaavaa.

Vierailija
4/11 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin takia miehet varmaan vääntävät itsensä solmuunkin. Minusta väärän lipun alla toimiminen on yksinkertaisesti törkeää ja loukkaavaa.

Vierailija
5/11 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelemista en hyväksy lainkaan, en varsinkaan parisuhteessa mutta en kyllä seksisuhteessakaan. Mielistely, mitä ikinä sillä tarkoitetaankin, on kai aika yleistä kun haetaan pelkkää seksiseuraa, mutta en näe että se voisi kantaa kovin pitkälle parisuhdetta rakennettaessa. Sama pätee liioitteluun.

Vierailija
6/11 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän riippuu. Onko valehtelu tasoa "näytät hyvältä" vaikka mielessään ajattelisi että onpas ruma paita vai "olen pankinjohtaja" vaikka oikeasti on pankissa vaan siivoojana... Sama liioittelun kanssa.

Vierailija
7/11 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka liioittelua kun kerron olevani liikealalla ja yrittäjä. Minä pidän kesällä kioskia. Iästä on lupa ottaa vuosia pois, samoin painosta kymmenenkin kiloa. Harrastan liikuntaa tarkoittaa samaa kuin että haen tupakat kioskilta pyörällä kun en viitsi kävellä sitä kilometria. Oma asunto tarkoittaa 100 % lainoitettua ikivanhaa yksiötä luojan selän takana. Kyllähän näistä voi jäädä kiinni, mutta pimperoa on jo saatu useita kertoja.

Vierailija
8/11 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää vähän mielistellä ja pehmittää asioita. Ei saa valehdella. Asioita voi jättää kertomatta jos niillä ei olisi käytännössä vaikutusta mihinkään.

Vierailija
9/11 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta mielistely on aika normaalia silloin kun tapaa kiinnostavan ihmisen: itse ainakin haluan näyttää silloin parhaat puoleni. Valehtelu taas... Riippuu vähän. Jos kyseessä on yhden illan juttu, niin ehkä valehtelu tai asioiden kertomatta jättäminen ei ole niin paha, kunhan se ei ole mitään sellaista, joka voisi aiheuttaa yhden illan jutun väliin jättämisen (sukupuolitaudit, toinen osapuoli varattu jne.) Tietenkin siinäkin on se, että jos juttu jatkuukin, niin on aika hankalassa asemassa.

Kyllä itse uskob, että rehellisyys maan perii. Itselläni oli aikoinaan seksisuhde erään miehen kanssa ja koska ajattelin, että ei tästä sen kummempaa tule, niin kerroin aivan kaiken nuoruuden töhöilyni, koska ajattelin niiden olevan viihdyttäviä tarinoita. Nyt ollaankin oltu kymmenen vuotta yhdessä :)

Ja ei tarvitse miettiä, että mitä mies sanoisi menneisyydestäni, koska tietää kaiken :D

Vierailija
10/11 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys maan perii. Valehtelija jää aina jossakin vaiheessa kiinni.  "Fly en leende fiende ock en smickrande vän" opetti jo muinainen ruotsin alkeiskirjakin (pakene / kavahda hymyilevää vihollista ja imartelevaa ystävää).

Vierailija
11/11 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistän nopsasti poikki, jos uskon miehen valehtelevan. Saa sitä pukeutua siististi ja käyttäytyä huomaavaisesti treffeillä, mutta rajansa kaikella. Jos arkena muuttuu treffien herrasmiehestä kiroilevaksi pieruverkkariäijäksi niin tuleehan siitäkin sanomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi