Naisille kysymys baarikäyttäytymisestänne
Jos te menette baarissa moikkaamaan, tervehtimään, kysytte nimeä/ikää, pyydätte tanssimaan, halaatte, annatte pusun kaulalle tms. yksin liikkeellä olevalle nuorelle miehelle, muttette ainakaan oma-aloitteisesti ole valmiita viemään juttua pidemmälle, niin millaisia ovat tunteenne tuollaista miestä kohtaan?
Pidättekö häntä jotenkin vastenmielisenä, jota on kiva kiusata antamalla ymmärtää jotain, mitä hän ei voi kuitenkaan teiltä saada? Herättääkö hän teissä jonkinlaisia äidillisiä tunteita, mutta ei kuitenkaan sytytä seksuaalisesti? Olisitteko mahdollisesti kiinnostuneita hänestä, mutta kiinnostuksenne lopahtaa, kun mies osoittautuu liian ujoksi ja/tai sosiaalisesti kömpelöksi, epämiehekkääksi tms?
Kommentit (69)
En lähesty tuntemattomia miehiä ollenkaan, ellei ole nopea irtoseksi mielessä.
En kylläkään ole lähestynyt enää seitsemään vuoteen, olen varattu.
Vierailija kirjoitti:
En lähesty tuntemattomia miehiä ollenkaan, ellei ole nopea irtoseksi mielessä.
En kylläkään ole lähestynyt enää seitsemään vuoteen, olen varattu.
Niin, baarista en ole aviomiestäni löytänyt, vaan ihan muualta ja selvinpäin.
En tiedä yhtään pidempään kestänyttä suhdetta, joka olisi alkanut baarista.
Vierailija kirjoitti:
Mulle taitaa tapahtua tuota siksi, että mua pidetään söpönä homppelina. Olen pienikokoinen ja näytän tosi nuorelta. Herätän kaiketi naisten äidinvaistot. Tai sitten vaikutan turvalliselta sillä tavalla, etten ole mikään uhka. Mulle voi jutella ja mun kanssa voi puhua outoja, enkä rupea ahdistelemaan. Eipä siinä. En ole mitään juttuseuraa kummempaa hakemassakaan. Mua oikeastaan vähän pelottaa, jos joku sitten haluaakin jotain enemmän.
Neuvoisin, että sano suoraan olevasi ujo ja vähän sosiaalisesti kömpelö. Moni on ujo. Melkein kaikki on oikeasti ujoja. Siitäkin voi keskustella ja se voi rentouttaa, kun tiedät toisen ymmärtävän, että olet vaan vähän ujo. Koita vaikka kertoa joku outo juttu, joka sulle sattui joskus ujouden tai sosiaalisen kömpelyyden takia. Yllättäen moni samaistuu hyvin sellaisiin kertomuksiin. Itselleen nauraminenkin voi olla hyvä juttu.
Apua miten ihanalta vaikutat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että 99% naisista on kiinnostuneita sinusta sillai? Ja 90% naisista lähtee panemaan kanssasi parin minuutin tuntemisen jälkeen?
Just...Naisista, jotka pitävät minua hyvännäköisenä. Tarkoitin sanoa, että juttelutaidoissani ei ole mitään vikaa. Itseasiassa se on vahvuuteni, koska nekin kiinnostuvat minusta, jotka eivät alkuun olleet kovin kiinnostuneita.
Nyt siis muka 99% naisista haluaa sinua ja 90% panee parin minuutin tapaamisen jälkeen ja olet myös hurmaavaa keskusteluseuraa? Oletko ollenkaan ap?... aloituksessa luki:
"Pidättekö häntä jotenkin vastenmielisenä, jota on kiva kiusata antamalla ymmärtää jotain, mitä hän ei voi kuitenkaan teiltä saada? Herättääkö hän teissä jonkinlaisia äidillisiä tunteita, mutta ei kuitenkaan sytytä seksuaalisesti? Olisitteko mahdollisesti kiinnostuneita hänestä, mutta kiinnostuksenne lopahtaa, kun mies osoittautuu liian ujoksi ja/tai sosiaalisesti kömpelöksi, epämiehekkääksi tms?"
Oletko sä nyt siis maailman mahtavin naistenmies vai tämä liian ujo, sosiaalisesti kömpelö ja epämiehekäs tyyppi, joka pelkää ettei herätä seksuaalisa tunteita ja pitää mahdollisena, että on vastenmielinen?
Olen sellainen jolle naiset näyttävät mielellään avautuvan vähän vaietuimmista asioista, joten toiset varatuista pitävät verkkoja vesillä näkyvämmin kuin toiset, veliseni.
Vastaus kysymyksiisi on lyhyesti, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että 99% naisista on kiinnostuneita sinusta sillai? Ja 90% naisista lähtee panemaan kanssasi parin minuutin tuntemisen jälkeen?
Just...Naisista, jotka pitävät minua hyvännäköisenä. Tarkoitin sanoa, että juttelutaidoissani ei ole mitään vikaa. Itseasiassa se on vahvuuteni, koska nekin kiinnostuvat minusta, jotka eivät alkuun olleet kovin kiinnostuneita.
Nyt siis muka 99% naisista haluaa sinua ja 90% panee parin minuutin tapaamisen jälkeen ja olet myös hurmaavaa keskusteluseuraa? Oletko ollenkaan ap?... aloituksessa luki:
"Pidättekö häntä jotenkin vastenmielisenä, jota on kiva kiusata antamalla ymmärtää jotain, mitä hän ei voi kuitenkaan teiltä saada? Herättääkö hän teissä jonkinlaisia äidillisiä tunteita, mutta ei kuitenkaan sytytä seksuaalisesti? Olisitteko mahdollisesti kiinnostuneita hänestä, mutta kiinnostuksenne lopahtaa, kun mies osoittautuu liian ujoksi ja/tai sosiaalisesti kömpelöksi, epämiehekkääksi tms?"
Selitin asian sinulle, mutta sinä et siltikään ymmärtänyt mitä tarkoitin. Mitä voin enää tehdä? En ole AP, enkä ole missään vaiheessa väittänyt olevani. Olen pillumaisteri Turusta.
En puhu baarissa kellekään tuntemattomalle omasta aloitteestani ja jos toinen sen aloitteen tekee, niin ei kannata myöskään odottaa sataprosenttista vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
En puhu baarissa kellekään tuntemattomalle omasta aloitteestani ja jos toinen sen aloitteen tekee, niin ei kannata myöskään odottaa sataprosenttista vastakaikua.
Odotankin yleensä parin promillen vastakaikua.
Eihän tässä kukaan väittänytkään, että baaripanot päätyvät useimmiten parisuhteisiin, vaan että parisuhteet usein alkavat baaripanoista. Se, että baaripanot eivät usein johda parisuhteeseen, ei tarkoita sitä, ettei useat parisuhteet alkaisi siitä. Useimmat pääsevät yliopistoon pääsykokeen kautta, mutta useimmat pääsykokeeseen osallistuvat eivät pääse yliopistoon.