Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille kysymys baarikäyttäytymisestänne

Vierailija
21.10.2016 |

Jos te menette baarissa moikkaamaan, tervehtimään, kysytte nimeä/ikää, pyydätte tanssimaan, halaatte, annatte pusun kaulalle tms. yksin liikkeellä olevalle nuorelle miehelle, muttette ainakaan oma-aloitteisesti ole valmiita viemään juttua pidemmälle, niin millaisia ovat tunteenne tuollaista miestä kohtaan?

Pidättekö häntä jotenkin vastenmielisenä, jota on kiva kiusata antamalla ymmärtää jotain, mitä hän ei voi kuitenkaan teiltä saada? Herättääkö hän teissä jonkinlaisia äidillisiä tunteita, mutta ei kuitenkaan sytytä seksuaalisesti? Olisitteko mahdollisesti kiinnostuneita hänestä, mutta kiinnostuksenne lopahtaa, kun mies osoittautuu liian ujoksi ja/tai sosiaalisesti kömpelöksi, epämiehekkääksi tms?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuollaista tehnyt ikinä, mutta jos tekisin, niin olisin todella kiinnostunut miehestä. En kumminkaan halua samana iltana hypätä sänkyyn, vaan kaipaisin deittailua ja tutustumista.
Ja sitten, jos mies muuallakin vaikuttaa ihanalta, niin sitten seksiä.
Kuvitteletko, että kiinnostus aina tarkoittaa halua yhden yön panoon? Tässä ap:lle kysymys.

Eihän sen tarvitse yhteen yöhön päättyä, mutta kyllähän se monelle miehelle tarkoittaa sitä, että jos ei seksiä tipu heti, niin sitä tuskin on tippumassa jatkossakaan. Tietenkin jos nainen vaikuttaa erityisen kiinnostuneelta, niin silloin voi ehkä odottaakin. Ei viitsi alkaa kaveriksi jos itse on kiinnostunut muussa mielessä.

Sulla on aika erikoinen käsitys suhteen alkamisesta.

Valtaosa suhteista Suomessa alkaa siitä, että raahataan tuntematon ihminen kämpille baarista. Jos jätetään laskuista siis tilanteet, joissa henkilö tunnetaan entuudestaan esimerkiksi yhteisten kavereiden kautta, koska se ei varsinaisesti liity mitenkään keskusteltavaan aiheeseen. Suomessa ei ole treffikulttuuria.

Todella outo käsitys. Hyvin pienen vähemmistön suhteet alkavat yhdenillansuhteesta.

Kuten jo sanoin, niin valtaosa alkaa yhteisistä kaveri-, harrastus- tai työpiireistä. Nyt puhutaan kuitenkin tapauksista, joissa tavataan itselleen uusia ihmisiä tilanteissa, joka edellyttää erityistä lähestymistä juurikin seksi-tai parisuhdemielessä ja lähes kaikki näistä tilanteista tapahtuu baarissa kohtaamalla. Ei täällä pysäytetä ihmisiä kaupoissa ja kaduilla ja pyydetä numeroa. En ole koskaan nähnyt tällaista tilannetta jos mamumiehet jätetään laskuista. Toki Tinderi on tuonut paljon lisää tapaamisia netin kautta.

Baarissa kyllä, mutta ei yhdenillansuhteena.
Sulla tuntuu olevan tutustuminen baarissa=seksiä välittömästi parin tunnin sisään.
Kun naiset ajattelevat että tutustuminen baarissa=treffit ja tapailua ja mahdollisesti suhde
Minäkin tapasin mieheni baarissa pari vuotta sitten. Vaihdoimme numerot ja hän soitti ja pyysi treffeille seuraavana päivänä. Tapailimme 2 kk ennen kuin oli seksiä ensimmäisen kerran. Nyt naimisissa ja seksiä joka päivä.
Suosittelen tätä normaalia kaavaa, nykynen toimintamallisi, jossa näet naiset pelkkinä p/lluina ei näytä toimivan.

Olet marginaaliryhmässä jos et lähde harrastamaan seksiä heti. Numeroja toki vaihdetaan paljon, mutta ei ne yleensä mihinkään päädy. Itseasiassa yleensä ne ei päädy edes soittoon.

Missä vaiheessa olen sanonut, että näen naiset pelkkinä pilluina? En kyllä keksi miten kaavani ei näytä toimivan, kun saan baarista enemmän naisia kuin jaksan kotiin tuoda.

Mä kyllä sanoisin, että harvinaisempaa se on lähteä baarista harrastamaan seksiä. Toki jotkut niin tekevät, mutta ei se nyt niin superyleistä ole.

Jos nainen on minusta kiinnostunut, niin päädymme samaan osoitteeseen ehkä 90% tapauksista heti tuon saman illan aikana. Lopuissa tapauksissa vaihdamme numeroita, mutta yleensä emme ole enää yhteydessä.

Ja kuinka pitkiin ja vakaviin parisuhteisiin olet näiden baaripanojesi kanssa päätynyt? Oletan ettet kovinkaan pitkiin ja vakaviin, kun kuitenkin mainostat edelleen harrastavasi naisten hakua baareista.

Eihän tässä kukaan väittänytkään, että baaripanot päätyvät useimmiten parisuhteisiin, vaan että parisuhteet usein alkavat baaripanoista. Se, että baaripanot eivät usein johda parisuhteeseen, ei tarkoita sitä, ettei useat parisuhteet alkaisi siitä. Useimmat pääsevät yliopistoon pääsykokeen kautta, mutta useimmat pääsykokeeseen osallistuvat eivät pääse yliopistoon.

Vierailija
62/69 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähesty tuntemattomia miehiä ollenkaan, ellei ole nopea irtoseksi mielessä.

En kylläkään ole lähestynyt enää seitsemään vuoteen, olen varattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähesty tuntemattomia miehiä ollenkaan, ellei ole nopea irtoseksi mielessä.

En kylläkään ole lähestynyt enää seitsemään vuoteen, olen varattu.

Niin, baarista en ole aviomiestäni löytänyt, vaan ihan muualta ja selvinpäin.

En tiedä yhtään pidempään kestänyttä suhdetta, joka olisi alkanut baarista.

Vierailija
64/69 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taitaa tapahtua tuota siksi, että mua pidetään söpönä homppelina. Olen pienikokoinen ja näytän tosi nuorelta. Herätän kaiketi naisten äidinvaistot. Tai sitten vaikutan turvalliselta sillä tavalla, etten ole mikään uhka. Mulle voi jutella ja mun kanssa voi puhua outoja, enkä rupea ahdistelemaan. Eipä siinä. En ole mitään juttuseuraa kummempaa hakemassakaan. Mua oikeastaan vähän pelottaa, jos joku sitten haluaakin jotain enemmän.

Neuvoisin, että sano suoraan olevasi ujo ja vähän sosiaalisesti kömpelö. Moni on ujo. Melkein kaikki on oikeasti ujoja. Siitäkin voi keskustella ja se voi rentouttaa, kun tiedät toisen ymmärtävän, että olet vaan vähän ujo. Koita vaikka kertoa joku outo juttu, joka sulle sattui joskus ujouden tai sosiaalisen kömpelyyden takia. Yllättäen moni samaistuu hyvin sellaisiin kertomuksiin. Itselleen nauraminenkin voi olla hyvä juttu.

Apua miten ihanalta vaikutat

Vierailija
65/69 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että 99% naisista on kiinnostuneita sinusta sillai? Ja 90% naisista lähtee panemaan kanssasi parin minuutin tuntemisen jälkeen?

Just...

Naisista, jotka pitävät minua hyvännäköisenä. Tarkoitin sanoa, että juttelutaidoissani ei ole mitään vikaa. Itseasiassa se on vahvuuteni, koska nekin kiinnostuvat minusta, jotka eivät alkuun olleet kovin kiinnostuneita.

Nyt siis muka 99% naisista haluaa sinua ja 90% panee parin minuutin tapaamisen jälkeen ja olet myös hurmaavaa keskusteluseuraa? Oletko ollenkaan ap?... aloituksessa luki:

"Pidättekö häntä jotenkin vastenmielisenä, jota on kiva kiusata antamalla ymmärtää jotain, mitä hän ei voi kuitenkaan teiltä saada? Herättääkö hän teissä jonkinlaisia äidillisiä tunteita, mutta ei kuitenkaan sytytä seksuaalisesti? Olisitteko mahdollisesti kiinnostuneita hänestä, mutta kiinnostuksenne lopahtaa, kun mies osoittautuu liian ujoksi ja/tai sosiaalisesti kömpelöksi, epämiehekkääksi tms?"

Oletko sä nyt siis maailman mahtavin naistenmies vai tämä liian ujo, sosiaalisesti kömpelö ja epämiehekäs tyyppi, joka pelkää ettei herätä seksuaalisa tunteita ja pitää mahdollisena, että on vastenmielinen?

Vierailija
66/69 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen jolle naiset näyttävät mielellään avautuvan vähän vaietuimmista asioista, joten toiset varatuista pitävät verkkoja vesillä näkyvämmin kuin toiset, veliseni.

Vastaus kysymyksiisi on lyhyesti, kyllä.

Vierailija
67/69 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että 99% naisista on kiinnostuneita sinusta sillai? Ja 90% naisista lähtee panemaan kanssasi parin minuutin tuntemisen jälkeen?

Just...

Naisista, jotka pitävät minua hyvännäköisenä. Tarkoitin sanoa, että juttelutaidoissani ei ole mitään vikaa. Itseasiassa se on vahvuuteni, koska nekin kiinnostuvat minusta, jotka eivät alkuun olleet kovin kiinnostuneita.

Nyt siis muka 99% naisista haluaa sinua ja 90% panee parin minuutin tapaamisen jälkeen ja olet myös hurmaavaa keskusteluseuraa? Oletko ollenkaan ap?... aloituksessa luki:

"Pidättekö häntä jotenkin vastenmielisenä, jota on kiva kiusata antamalla ymmärtää jotain, mitä hän ei voi kuitenkaan teiltä saada? Herättääkö hän teissä jonkinlaisia äidillisiä tunteita, mutta ei kuitenkaan sytytä seksuaalisesti? Olisitteko mahdollisesti kiinnostuneita hänestä, mutta kiinnostuksenne lopahtaa, kun mies osoittautuu liian ujoksi ja/tai sosiaalisesti kömpelöksi, epämiehekkääksi tms?"

Selitin asian sinulle, mutta sinä et siltikään ymmärtänyt mitä tarkoitin. Mitä voin enää tehdä? En ole AP, enkä ole missään vaiheessa väittänyt olevani. Olen pillumaisteri Turusta.

Vierailija
68/69 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu baarissa kellekään tuntemattomalle omasta aloitteestani ja jos toinen sen aloitteen tekee, niin ei kannata myöskään odottaa sataprosenttista vastakaikua.

Vierailija
69/69 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puhu baarissa kellekään tuntemattomalle omasta aloitteestani ja jos toinen sen aloitteen tekee, niin ei kannata myöskään odottaa sataprosenttista vastakaikua.

Odotankin yleensä parin promillen vastakaikua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän