Naisille kysymys baarikäyttäytymisestänne
Jos te menette baarissa moikkaamaan, tervehtimään, kysytte nimeä/ikää, pyydätte tanssimaan, halaatte, annatte pusun kaulalle tms. yksin liikkeellä olevalle nuorelle miehelle, muttette ainakaan oma-aloitteisesti ole valmiita viemään juttua pidemmälle, niin millaisia ovat tunteenne tuollaista miestä kohtaan?
Pidättekö häntä jotenkin vastenmielisenä, jota on kiva kiusata antamalla ymmärtää jotain, mitä hän ei voi kuitenkaan teiltä saada? Herättääkö hän teissä jonkinlaisia äidillisiä tunteita, mutta ei kuitenkaan sytytä seksuaalisesti? Olisitteko mahdollisesti kiinnostuneita hänestä, mutta kiinnostuksenne lopahtaa, kun mies osoittautuu liian ujoksi ja/tai sosiaalisesti kömpelöksi, epämiehekkääksi tms?
Kommentit (69)
Tuota, en käy baareissa iskemässä miehiä, joten en halaile tai pusuttele, mutta juttelen ja tanssin kyllä.
Kun on oma-aloitteisesti edetty kaulan suutelemiseen saakka eikä miehessä vieläkään näy mitään samansuuntaisia kiinnostuksen merkkejä, kannattaa jättää miesparka rauhaan. Ei sitä sentään raiskaamaan saa ruveta.
Ainakin sinun kohdallasi kyse olisi siitä, että näytit ihan kivalta, mutta kun huomaan tuon katkeruuden ja vihamielisyyden niin kiinnostus lopahtaa heti.
Vierailija kirjoitti:
Kun on oma-aloitteisesti edetty kaulan suutelemiseen saakka eikä miehessä vieläkään näy mitään samansuuntaisia kiinnostuksen merkkejä, kannattaa jättää miesparka rauhaan. Ei sitä sentään raiskaamaan saa ruveta.
Juuri näin. Seksuaalinen väkivalta ei ole yleensä naisten heiniä.
Tuo on ainakin erittäin tavallista, että nainen tulee flirttailemaan ja sitten kun mies vastaa jotenkin, niin nainen lähtee menemään. Nauttivat siitä, että saavat miehen kiinnostumaan ja osa nauttii siitäkin, että saa antaa pakit. Tosin en minä noita varsinaisesti pakeiksi laskisi jos tulevat itse juttelemaan ja lähtevät, kun alan juttelemaan takaisin. Aika törkeää siinä olisi itse vain lähteä menemään, kun ei tuossa vaiheessa tiedä homman nimeä.
Minun kohdallani on ainakin sattunut usein niin, että nainen tarttuu yhtäkkiä ohimennen kiinni ja kun katson häntä hieman hämmentyneenä, niin hän lähteekin heti menemään. En tiedä onko heidän tarkoitus koittaa nolata minua vai säikähtävätkö he reaktiotani. Jos ensimmäinen, niin ei kiinnosta. Ymmärrän olevani tavallaan aika helppo kohde tuollaiselle, koska olen baarissa nykyään usein yksin, koska minulla ei ole oikein ketään mieluisaa seuraa mukaan pyydettäväksi ja ymmärrän, että yksin baarissa oleminen on joidenkin mielestä hirveän noloa. Jos taas omalla reaktiollani karkoitan naiset, niin se on ikävää, koska onhan se mukava baarissa jutella ihmisten kanssa. Tosin kyllä minulle tullaan ihan normaalistikin juttelemaan ja menen itsekin toisinaan juttelemaan, vaikka olen kyllä huono lähestymään.
En ole tuollaista tehnyt ikinä, mutta jos tekisin, niin olisin todella kiinnostunut miehestä. En kumminkaan halua samana iltana hypätä sänkyyn, vaan kaipaisin deittailua ja tutustumista.
Ja sitten, jos mies muuallakin vaikuttaa ihanalta, niin sitten seksiä.
Kuvitteletko, että kiinnostus aina tarkoittaa halua yhden yön panoon? Tässä ap:lle kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin kerran täyteen ahdetussa baarissa ja lähellä lavaa, jossa oli esiintyjä. Joku nainen alkoi hinkkaamaan itseään minua vasten, enkä mahtunut edes kääntymään saatika poistumaan. Oli varmaan mielenkiintoisen näköistä, kun toinen seisoo suorana ja naama vakavana, kun toinen hinkkaa itseään kuin kiimainen koira jalkaa.
Onneksi avautui pieni rako, josta pääsin karkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuota, en käy baareissa iskemässä miehiä, joten en halaile tai pusuttele, mutta juttelen ja tanssin kyllä.
Tuota, koskiko tämä kysymys sitten jotenkin sinua?
Vierailija kirjoitti:
Jos te menette baarissa moikkaamaan, tervehtimään, kysytte nimeä/ikää, pyydätte tanssimaan, halaatte, annatte pusun kaulalle tms. yksin liikkeellä olevalle nuorelle miehelle, muttette ainakaan oma-aloitteisesti ole valmiita viemään juttua pidemmälle, niin millaisia ovat tunteenne tuollaista miestä kohtaan?
Pidättekö häntä jotenkin vastenmielisenä, jota on kiva kiusata antamalla ymmärtää jotain, mitä hän ei voi kuitenkaan teiltä saada? Herättääkö hän teissä jonkinlaisia äidillisiä tunteita, mutta ei kuitenkaan sytytä seksuaalisesti? Olisitteko mahdollisesti kiinnostuneita hänestä, mutta kiinnostuksenne lopahtaa, kun mies osoittautuu liian ujoksi ja/tai sosiaalisesti kömpelöksi, epämiehekkääksi tms?
Mä en ole koskaan mennyt itse baarissa moikkaamaan ketään, mutta voisin kuvitella että jos ensivaikutelma pettää, ei halua viedä juttua ns. pidemmälle, jolla ilmeisesti tarkoitat seksiä tai seukkaamista. Ei kyse ole kiusaamisesta vaan siitä että kyseinen ihminen on jotain muuta kuin mitä tutustumaan tullut nainen on kuvitellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, koskiko tämä kysymys sitten jotenkin sinua?
Otsikon perusteella tänne tulin...
Vierailija kirjoitti:
En ole tuollaista tehnyt ikinä, mutta jos tekisin, niin olisin todella kiinnostunut miehestä. En kumminkaan halua samana iltana hypätä sänkyyn, vaan kaipaisin deittailua ja tutustumista.
Kuvitteletko, että kiinnostus aina tarkoittaa halua yhden yön panoon? Tässä ap:lle kysymys.
Eihän sen tarvitse yhteen yöhön päättyä, mutta kyllähän se monelle miehelle tarkoittaa sitä, että jos ei seksiä tipu heti, niin sitä tuskin on tippumassa jatkossakaan. Tietenkin jos nainen vaikuttaa erityisen kiinnostuneelta, niin silloin voi ehkä odottaakin. Ei viitsi alkaa kaveriksi jos itse on kiinnostunut muussa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan mennyt itse baarissa moikkaamaan ketään, mutta voisin kuvitella että jos ensivaikutelma pettää, ei halua viedä juttua ns. pidemmälle, jolla ilmeisesti tarkoitat seksiä tai seukkaamista. Ei kyse ole kiusaamisesta vaan siitä että kyseinen ihminen on jotain muuta kuin mitä tutustumaan tullut nainen on kuvitellut.
Tämä. Itse en ole enää aikoihin käynyt baareissa mutta silloin kun kävin niin lähestyin tietysti miehiä ihan puhtaasti kiinnostavan ulkonäön perusteella (älkää nyt vääntäkö ulkonäköä komeudeksi, puhun minua kiinnostavasta ulkonäöstä joka on ihan eri asia kuin joku miesmallin tai Hunksin ulkonäkö). Jos sitten jutellessa tai lähietäisyydellä mies osoittautuikin ihan erilaiseksi kuin olin kuvitellut tai toivonut, niin kiinnostus lopahti. Ei silloin kyllä vielä oltu halailu saati pussailuasteella.
En ole koskaan tuhlannut aikaani vain kiusatakseni jotakuta.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin kerrot niille miehille siellä baarissa heti kättelyssä etä olet vain juttelemassa ja tanssimassa niin ne jotka etsivät jotain intiimimpää voivat suosiolla siirtyä seuraavaan kohteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että kiinnostus aina tarkoittaa halua yhden yön panoon? Tässä ap:lle kysymys.Eihän sen tarvitse yhteen yöhön päättyä, mutta kyllähän se monelle miehelle tarkoittaa sitä, että jos ei seksiä tipu heti, niin sitä tuskin on tippumassa jatkossakaan. Tietenkin jos nainen vaikuttaa erityisen kiinnostuneelta, niin silloin voi ehkä odottaakin. Ei viitsi alkaa kaveriksi jos itse on kiinnostunut muussa mielessä.
Sulla on aika erikoinen käsitys suhteen alkamisesta.
Kaksi vaihtoehtoa. Joko olen kiinnostunut tai sitten olen epätoivoinen ja kerjään huomiota. Ja kyllä, voin myöntää, että olen nuorempana flirttaillut ja kerjännyt huomiota myös niiltä vähemmän kiinnostavilta henkilöiltä esim kun olen tullut jätetyksi ja halunnut todistaa vielä kelpaavani jollekulle.
Onko sinulla todettu jokin kehityshäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin kerrot niille miehille siellä baarissa heti kättelyssä etä olet vain juttelemassa ja tanssimassa niin ne jotka etsivät jotain intiimimpää voivat suosiolla siirtyä seuraavaan kohteeseen?
Ei kannata, koska tuollaista väittävät ovat yleensä niitä, joilta heruu kaikista helpoiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko, että kiinnostus aina tarkoittaa halua yhden yön panoon? Tässä ap:lle kysymys.Eihän sen tarvitse yhteen yöhön päättyä, mutta kyllähän se monelle miehelle tarkoittaa sitä, että jos ei seksiä tipu heti, niin sitä tuskin on tippumassa jatkossakaan. Tietenkin jos nainen vaikuttaa erityisen kiinnostuneelta, niin silloin voi ehkä odottaakin. Ei viitsi alkaa kaveriksi jos itse on kiinnostunut muussa mielessä.
Sulla on aika erikoinen käsitys suhteen alkamisesta.
Valtaosa suhteista Suomessa alkaa siitä, että raahataan tuntematon ihminen kämpille baarista. Jos jätetään laskuista siis tilanteet, joissa henkilö tunnetaan entuudestaan esimerkiksi yhteisten kavereiden kautta, koska se ei varsinaisesti liity mitenkään keskusteltavaan aiheeseen. Suomessa ei ole treffikulttuuria.
Jos käyttäytyisin noin niin todennäköisesti olisin aidosti kiinnostunut ja odotan mieheltä seuraavaa liikettä. Jos ei vastakaikua tule niin ajattelen ettei mies ole kiinnostunut. En kyllä pussaile ketään baarissa jos ei tunnelma ole varmasti molemminpuolinen.