Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko kasvoissasi arpia? jos on niin millaisia?

Vierailija
21.10.2016 |

Tuntuu että olen ainut jolla on.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsassa on suhteellisen huomaamattomia paloarpia. Ne näkyvät onkin sitten ihan muualla =(

Vierailija
2/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keskellä otsaa pari arpea, jotka tulleet parikymppisenä.

En viitsi kertoa tarkkaan, mutta tötöilin humalapäissäni todella typerällä tavalla ja sain onneksi palkkani tästä, kun kaaduin kunnolla. Ajan myötä arvet on kyllä aika hyvin parantuneet, mutta olivat aikanaan kyllä aika hurjat.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ihan finneistä jääneitä kuoppia ja yksi selkeästi näkyvä. Meikkaamalla sen saisi piiloon, mutta tuossa se on ollut jo reilut 20 vuotta niin näyttäisin ilman arpeani ihan vieraalta.

Hauskaa sinänsä, minun arpeni on lovi kulmakarvassa ja nämä lovethan olivat jossain välissä muotia (ainakin meillä päin) niin moni luuli minun lähteneen villitykseen mukaan.

Vierailija
4/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

finniarpia on, ja aiemmin kasvoissa revityistä ruvista jääneitä vekkejä, nyttemin parantuneet.

Vierailija
5/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan raapaisu poskessa. Näkyy vain läheltä. Olin 7v eikä kisu tykännyt siitä että nappasin syliin äkillisesti. En tehnyt samaa toiste.

Vierailija
6/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesirokon arpia löytyy paljon. Lapsellani on ylähuulessa arpi kun putosi vauvana portaassa ja lääkäri lattoi tikin ajattelematta huulen kaarta sen enemmän. Toisen lapsen leuassa on vekki.

Vierailija
7/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmäkulmassa pieni arpi, lähinnä "monttu". Olin muksuna laskettelemassa ja hissijonossa edellä seisova aikuinen suhaisi sauvalla vahingossa naamaan. Hyvä tuuri ettei suhassut silmään.

Vierailija
8/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknen jättämiä kuoppa-arpia, ovat kyllä ikäviä ja olisin onnellinen jos ne jollain konstilla saisi pois -- mutta eipä taida sellaista olevan ja yrityksetkin maksavat tuhansia euroja, johon ei ole varaa. Täytynyt siis elää niistä huolimatta ja eivätpä ne ole elämää haitanneetkaan; lähinnä itseäni ärsyttää välillä katsoa peiliin. 

Vierailija
9/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkien aikaansaamia löytyy pari.

Vierailija
10/10 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jatkaa: Löytyy toisen silmän alta ja sisänurkan päältä kanssa melko huomaamattomat arvet. Nykyään alempi arpi on kivasti juonteessa piilossa. Kissa joskus tempaisi pelästyessään päin näköä. Hyvä ettei näkö mennyt. Lähes kaksi viikkoa kuljin silmä mustana ja kyllä saatiin miehen kanssa paheksuvia katseita :D.

Terkkuja vaan tutuille! o/