Miksi mä olen nyt yhtäkkiä kuunnellut Metallicaa lähes taukoamatta kaksi viikkoa?
En ollut muistanut koko bändin olemassa oloakaan varmaan 15 vuoteen. Nyt sitten yhtäkkiä hirveä pakkomielle kuunnella Ride the lightningia ja blackiä.
Ja kun normaalisti mun soittolistoilta löytyy vain jotain aivan muunlaista musaa.
Mikä mua vaivaa?!? (:D)
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Seuraat Billions sarjaa.
? Nevö höörd. En seuraa mitään sarjoja.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraat Billions sarjaa.
ap.
OK, TV-sarja, jonka jakso, jossa vierailivat Metallican konsertissa yksityiskoneella + tapasivat bändin jäseniä lähetettiin juurikin parisen viikkoa sitten. Siitä olisi siis saattanut jäädä yhtye alitajuntaan, ja nyt innostuit kuuntelemaan. No, sorry, en voinut siis auttaa, hyvä yritys, eikö? Jokuhan sua kyllä nyt selkeästi vaivaa, mutta ehkei tuo kuitenkaan ole mitään kamalan vakavaa : )
Haluatko nyt mitalin ja kunnianosoituksen siitä miten uniikki lumihiutale olet ja ihihi niin outo kun kuuntelet Metallicaa?
Miks mä olen nyt yhtäkkiä ollu 25 vuotta taukoamatta naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraat Billions sarjaa.
ap.
OK, TV-sarja, jonka jakso, jossa vierailivat Metallican konsertissa yksityiskoneella + tapasivat bändin jäseniä lähetettiin juurikin parisen viikkoa sitten. Siitä olisi siis saattanut jäädä yhtye alitajuntaan, ja nyt innostuit kuuntelemaan. No, sorry, en voinut siis auttaa, hyvä yritys, eikö? Jokuhan sua kyllä nyt selkeästi vaivaa, mutta ehkei tuo kuitenkaan ole mitään kamalan vakavaa : )
Aah, okei. Ajattelinkin, että onkohan ne ollut siinä sarjassa, kun noin kysyit.
En keksi muuta syytä kuin, että mulla on varmaan joku tiedostamaton ikäkriisi, koska kuuntelin Metallicaa teininä tosi paljon.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Miks mä olen nyt yhtäkkiä ollu 25 vuotta taukoamatta naimisissa?
En tiedä. Mä olen ollut 13v ja ihmettelen samaa.
ap.
Syytä en tiedä, mutta itsekin säännöllisen epäsäännöllisesti tulee kaiveltua jotakin vanhoja suosikkeja uudelleen kuunteluun ja jos kolahtaa, niitä sitten soitetaankin koko ajan. Viimeksi kuuntelin Black Flagia ja sitä ennen Bad Religionin koko tuotannon.
Seuraat Billions sarjaa.