Millaiset vaatteet sinulla on tänään päälläsi?
Täällä valkoinen pitkä kauluspaita, mustat (teko)nahkahousut ja nilkkurit. Lisäksi toki musta, pitkä villakangastakki.
Kommentit (14)
Tällä hetkellä on pinkit olohousut, musta toppi ja vihreä neule. Hengailen vain kotona nyt, mutta kun lähden kaupungille, vaihdan jotkut muut vaatteet päälle.
Tällä hetkellä harmaat collegehousut, villasukat ja viininpunainen neule. Pitäisi lähteä asioille, joten vedän varmaan päälle sukkahousut, mekon ja ohuen pitkän neuletakin. Ja rintsikat.
Harmaat collarit, villasukat, trikoopaita ja ohut fleece-takki. Perus etätyöasu.
Mustat tiukat housut, vihreä maastokuvioinen löysä neule ja keltaiset paksut villasukat, huivin kietaisin just kaulaan. Yritän parantua flunssasta, on jo loppusuoralla.
Neulemekko, sukkahousut ja villasukat. Kotona vielä, kohta lähden tenttii.
mustat legginsit, pitkä musta toppi ja punaiset villasukat. olen kotona kipeänä.
farkut, musta trikoopaita ja musta neuletakki. ulkonatöihin tullessa musta nahkatakki, beige pitkä kaulahuivi, musta pipo ja neulesormikkaat sekä mustat lenkkarit. nyt kun kirjoittelin huomasin että olenpas mustissa tänään
- musta puuvillainen perusneule
- treenipöksyt (yogapantsit :D)
- villasukat
Oon kohta lähössä kävelemään töihin.
- pinkit lenkkarit
- muhku tummansininen untuvatoppis (takapuolen peittävä)
- kaulahuivi ja hanskat
- ehkä joku päähine; pipo tai neulepanta
Legginsit, t-paita ja villasukat. Lisää vaatetta päälle jos johonkin tulee meno :) Kotona työttömänä hengailen.
Marjapuuron värinen pörröinen aamutakki.
Mustavalkoiset, paksut sukkikset, musta neulemekko ja punaiset tennarit. (Alla on valkoiset alusvaatteet).
Huppari, pellavahousut ja tumman punainen t-paita. Ei sukkia.
Huppari ja housut on ehkä jotkut vihreät tai ruskeat, housut on tummemmat.
Olen vähän värisokea ja tästä väristä minun on vaikea saada selvää, mutta hyvä väri tämä on 😄
Puku, keltainen kravatti. valkea paita ja mustat kävelykengät. Perusarkivaatteet, jotka joka ikinen työpäivä päällä.