Menisitkö halloween-juhliin raskaana?
Ystäväporukalla on ollut tapana aina järjestää halloweenin aikaan juhlat, joissa pukeudutaan teeman mukaisesti ja yleensä ryypätään. Ryyppäämistä en tietenkään edes harkitse, mutta mukaan minut on silti kutsuttu ja voisi olla ihan kiva mennäkin, raskausmaha tuo kaikenlaisia uusia ideoita pukeutumisen suhteen :) Epäilyttää silti jotenkin, kun varsinkin loppuillasta ihmiset alkavat yleensä olla kovinkin humalassa, enkä esimerkiksi baariinkaan menisi kyllä raskausmahan kanssa istuskelemaan... Vaihtoehtona voisi muuten olla se, että menisin mukaan mutta lähtisin ennen kuin meno alkaa olla liian villiä, mutta olen menossa mieheni kanssa ja hän luultavasti haluaa olla mukana ihan loppuun saakka, enkä mielelläni jättäisi häntä sinnekään, turha maksaa taksista tolkuttomia summia sen takia kun minä kuitenkin ajan.
Mitä tekisitte? Menisittekö yleensäkään raskaana jonnekin, jossa on humalaisia ihmisiä?
Kommentit (23)
Kyllähän sitä vähän välttelee, ihan samoin kuin arvaamattomia eläimiä..
Minäkin menisin ilman muuta. Jos jossain kohtaa ihmisten kännääminen alkaisi tympimään, niin sitten olisi aika lähteä kotiin.
Tietysti menisin. Mies tulkoot taksilla perässä tai sitten lähtee samalla kyydillä.
Menisin ja pukeutuisin kurpitsaksi.
Ei raskaus ole mikään sairaus :) Totta kai menisin ja olen kyllä kavereiden synttärit, uudet vuodet ja muut voinut juhlia raskaanakin. Jos joku alkaa käyttäytyä kuin ääliö niin minulla on mahdollisuus lähteä omalla autolla kotiin. Hyviä juhlia!
Mä oon kanssa menossa halloween-/synttäripippaloihin ja olen raskaana. Ei mua häiritse humalaiset ihmiset näin raskaana ollessa, miksi häiritsisi? :D
Jos meno on normaalien aikuisten ihmisten hommaa niin joo. Joku riehu känni porukka joka kaatuilee ja tappelee niin välttäisin. Ahtaaseen kapakkaan en lähtisi tönittäväksi.
Minkälainen ja ikäinen porukka, riippuu siitä.
Se siinä siis mietityttää, että jaksaako niitä känniläisiä katsoa sitten niin kauaa, ja toiseksi eihän se mikään maailman turvallisin paikka raskaana olevalle ole, varsinkaan kun joukossa on myös porukkaa jota en tunne. Jos oltaisiin ihan vain ystävien kesken niin en niin paljon epäröisikään :) Mutta ehkäpä uskallan sitten mennä!
/ ap
Kyllä sä sinne baariinkiin voit mennä mahasi kanssa istuskelemaan, ei se ole kiellettyä. Eri asia, jos et halua mennä, mutta kai se mies osaa sieltä itsekin kotiin tulla?
Ei tästä voi mitään ongelmaa saaada :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä sinne baariinkiin voit mennä mahasi kanssa istuskelemaan, ei se ole kiellettyä. Eri asia, jos et halua mennä, mutta kai se mies osaa sieltä itsekin kotiin tulla?
Ei tästä voi mitään ongelmaa saaada :D
:D :D ei kai kukaan oo siitä puhunutkaan että voiko ja saako vaan onko se turvallista! Jos jossain kapakassa vapaaksi päässyt äityli kaatuu päälle niin on turhan iso vahinko! :D :D
Menossa olen. Minulla on edelleen kaksi tervettä jalkaa, joilla pääsen ihan kävelemällä pois jos mene ei miellytä.
Vierailija kirjoitti:
Se siinä siis mietityttää, että jaksaako niitä känniläisiä katsoa sitten niin kauaa, ja toiseksi eihän se mikään maailman turvallisin paikka raskaana olevalle ole, varsinkaan kun joukossa on myös porukkaa jota en tunne. Jos oltaisiin ihan vain ystävien kesken niin en niin paljon epäröisikään :) Mutta ehkäpä uskallan sitten mennä!
/ ap
What? :D Känniläiset käy päälle koska RASKAANA. ketään ei kuule edes kiinnosta.
Menisin tietenkin! Ja tekisin mahasta jonkun kunnon Halloween-teeman! Esim Alien, kurpitsa, tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/ ap
Sä vaikutat juuri sellaiselta sekopäältä joka saattaisi " ihan vahingossa" kaatua päälle ja nauraisit ja hekottaisit päälle...
ARGH! En voi tehdä sitä ja tätä, en voi mennä sinne ja tänne, koska olen RASKAANA. En voi tehdä sitä ja tätä, en voi mennä sinne ja tänne, koska minulla on VAUVA. En voi tehdä sitä ja tätä, en voi mennä sinne ja tänne, koska minulla on TAAPERO. En voi tehdä sitä ja tätä, en voi mennä sinne ja tänne, koska minulla on UHMAIKÄINEN. En voi tehdä sitä ja tätä, en voi mennä sinne ja tänne, koska minulla on MURROSIKÄINEN. En voi tehdä sitä ja tätä, en voi mennä sinne ja tänne, koska lapseni on PARIKYMPPINEN. Seuraavaksi 20-vuotta sitä lasta on käyttään pirun huonona tekosyynä ihan kaikkeen.
Väiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
/ ap
Sä vaikutat juuri sellaiselta sekopäältä joka saattaisi " ihan vahingossa" kaatua päälle ja nauraisit ja hekottaisit päälle...
Voi lollero.
Eihän ap ole tosissaan, eihän?! Tottakai voit mennä ja lähteä sitten kun siltä tuntuu. Mies tulkoon taksilla perässä, jos niin päättää. Jos et olisi raskaana, tuo taksi tulisi maksettua kuitenkin, joten ettehän edes ns. häviä mitään.
Mä kävin olojeni mukaan raskaana illanvietoissa, kun ensimmäistä odotin. Silloin oli vielä kaveripiirillä sellainen tilanne, että lapsia ei monella ollut ja juurikin kaikenlaisia juhlia järjestettiin.
Autolla menin aina ja sanoin jo alkuillasta, että viipyisin niin kauan kuin jaksaisin. Kyllä moni ymmärsi ja kivaa oli.
Muita odotellessa olen käynyt työpaikan pikkujouluissa syömässä, häissä jne ihan normaalisti, mutta en ole jaksanut kovin myöhään kukkua. Eikä kukaan ole varmaan sitä odottanutkaan.
Eli menet jos siltä tuntuu ja jos ei tunnu niin ei ole pakko. Normaalisti sujuva raskaus ei ole este.
Totta kai menisin. Miten joku saa tehtyä ongelman tuollaisestakin? Et oo ennen tainnut paljon kotoa poistua selvin päin?