Sain tänään kuulla että poika johon olin rakastunut koko yläasteen ajan on parisuhteessa miehen kanssa
Järkytyin. Jotenkin tuntuu kuin koko nuoruuteni olisi varastettu minulta :(
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Vähästäpä järkytyt.
Niinpä! Silti tuntuu että voisin heittää vanhat päiväkirjani roskiin, kaikki haaveet ja ajatukset tuntuu nyt arvottomilta! ap
Vierailija kirjoitti:
Oliko naag vai Waltteri?
Ketä/mitä ne on?
Koetko miehen jotenkin arvottomaksi, koska hän on homo? Teinihaaveet nyt yleensä höttöä vailla todellisuuspohjaa, niin oli sinunkin kohdallasi.
ööö oliks sä tän pojan kanssa yhessä? vai vaan rakastunut eikä poika tienny siitä? jos jälkimmäinen ni mitä hemmetin välii sillä on onks se nyt homo vai ei. tai oikeestaa mitä välii sillä olis ton ekan vaihtoehdonkaa kohalla jos sä et naimisii sen kaa menny....
Vierailija kirjoitti:
Koetko miehen jotenkin arvottomaksi, koska hän on homo? Teinihaaveet nyt yleensä höttöä vailla todellisuuspohjaa, niin oli sinunkin kohdallasi.
En miestä vaan omat tunteeni ja sen myötä koko nuoruuteni tuntuu valheelta. Kai tämä tunne menee ohi mutta tuntuu haikealta ja tyhmältä.
Vierailija kirjoitti:
ööö oliks sä tän pojan kanssa yhessä? vai vaan rakastunut eikä poika tienny siitä? jos jälkimmäinen ni mitä hemmetin välii sillä on onks se nyt homo vai ei. tai oikeestaa mitä välii sillä olis ton ekan vaihtoehdonkaa kohalla jos sä et naimisii sen kaa menny....
''Vain'' rakastunut mutta sitäkin pahemmin! Ja poika taisi tietää sen kyllä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko naag vai Waltteri?
Ketä/mitä ne on?
Vuoden miespukeutuja ja sen poikaystävä. Molemmat vloggaajia&tubettajia. Varsin suosittuja.
Minä olin pitkään ihastunut työkaveriini ensimmäisessä työpaikassa. Kuuntelin homohuhuja, mutta en uskonut niitä. Tilanne selvisi, kun soitin hänelle lankapuhelinaikaan ja hänen poikaystävänsä vastasi.
Homoseksuaalit miehet, kuten hän, ovat usein erittäin hyvännäköisiä, viehättäviä ja mukavia ja he suhtautuvat usein kauniisti ja ystävällisesti naisiin. Heihin on hyvin helppo ihastua.
No jos ette yhessä olleet ni mitä välii sillä on mikä hänen seksuaalinen suuntautumisensa on? en pysty ymmärtämään. Olin mäki ihastunu meidän luokalla pariinki poikaan ja kivaa se oli sillon olla ihastunu. Ei se sitä ihastusta muuta oli se vastapuoli homo tai bi tai hetero jos asia ei etene mihinkään. Oot ollu teininä rakastunu ja muistele sitä lämmöllä. Ei se asia miksikään muutu. Tää poikaki saattaa ajatella asiaa lämmöllä jos tietää että olit häneen rakastunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ette yhessä olleet ni mitä välii sillä on mikä hänen seksuaalinen suuntautumisensa on? en pysty ymmärtämään. Olin mäki ihastunu meidän luokalla pariinki poikaan ja kivaa se oli sillon olla ihastunu. Ei se sitä ihastusta muuta oli se vastapuoli homo tai bi tai hetero jos asia ei etene mihinkään. Oot ollu teininä rakastunu ja muistele sitä lämmöllä. Ei se asia miksikään muutu. Tää poikaki saattaa ajatella asiaa lämmöllä jos tietää että olit häneen rakastunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä olekaan väliä jos järjellä ajattelee. Musta nyt vaan tuntuu samalta kuin lapsena kun tajusin että joulupukkia ei olekaan :D ap.
Oliko naag vai Waltteri?