Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnasta tulee puristettaessa nestettä

Vierailija
20.10.2016 |

Moi!

Olen 20-vuotias nainen ja huomasin tänään, että toista rintaa puristaessa siitä tulee muutama tippa jotain värittömän näköistä nestettä. Mistä voi olla kyse? En ole koskaan ollut raskaana enkä tietääkseni ole nytkään.

Kiitos vastauksista!

t huolestunut :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla pillerit? Näin kävi joskus mulle vuonna elvis kun oli kai liikaa hormoneja tms.

Vierailija
2/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä. Noi kannattaa tutkituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dinosaurus kirjoitti:

Onko sulla pillerit? Näin kävi joskus mulle vuonna elvis kun oli kai liikaa hormoneja tms.

Aloitin pillereiden syömisen keväällä, eli voi hyvinkin olla kyse samasta asiasta.

T AP

Vierailija
4/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars lääkäriin! Kaikki neste, mikä tulee rinnasta ilman, että imettää, on tutkimuksen paikka.

Vierailija
5/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus samaa vaivaa ja ihan stressin takia. Olin muistaakseni 22v. Rinnat kuvattiin, muttei löytynyt mitään. Lääkäri totesi vain, että älä puristele :D meni se sitten ohi, mutta muistan rintojen olleen myös aika kipeät. Ei muuta kuin lääkäriin tarkistamaan, ettei ole mitään pahempaa.

Vierailija
6/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kudosnestettä. Nestettä tirskuu ihohuokosista missä päin kroppaa tahansa, kun tarpeeksi puristelee. Naamasta, reidestä, mistä vain.

Vierailija
7/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota terveyskirjastoon, älä tähän palstaan: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Vierailija
8/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaaleissa rintsikoissa näkyy sisäpuolella tummemmat kohdat nännien kohdalla. Oon vähän ihmetellyt asiaa, mutten ole jaksanut huolestua. Pitäisiköhän...

Vierailija
9/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kudosnestettä. Nestettä tirskuu ihohuokosista missä päin kroppaa tahansa, kun tarpeeksi puristelee. Naamasta, reidestä, mistä vain.

Tätä vähän mietinkin, että onko vain liian aggressiivisen puristelun tulosta. Helposti ne tipat eivät tule, vaan saa 'lypsää' muutaman kerran. Ja neste on tosiaan väritöntä.

AP

Vierailija
10/10 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lääkäriin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi