Siis miksi ihmeessä Sanni on vuoden naispukeutuja??
En ymmärrä, hirveitä foliohärpäkkeitä ja karvaisia sateenkaaritakkeja. Öklöjä jumpsuitteja, omituisia yksisarvisjuttuja ja kaiken huipuksi aivan KAAMEA kirkas sininen huulipuna. Yök, olisi varmasti ollut parempiakin vaihtoehtoja. Näköjään tässäkin arvostettiin vain erikoisuutta, ei sitä että pukeutuu oikeasti hyvin.
Kommentit (32)
Outo valinta. Mä olen aina ajatellut, että on harvinaisen tyylitön. Vaikka saa tietty pukeutua ihan niinkus haluaa ja miten itse tykkää.
Yyyh sillä on kyllä hirveitä vaatteita... Yrittää raukka olla niin kovasti erilainen. Se riemunkirjava oksetushaalari on musta kyllä hirveistä hirvein.
Nyt on muotia palkita Sanni kaikesta mahdollisesta. Jos S pieraisee, saa jonkun kulttuuripalkinnon. Kyllä tämä sairas hypetys menee ohi ensi vuoden aikana, eikä tuon anorektikon biiseistä mitään klassikoita tule.
Ai voitti? No, kai se överityyli on sit siistiä.
Erikoista. Siellä olisi ehdokkaiden joukossa ollut oikeesti tyylikkäitä naisia. Esim Jaana Pelkonen tai Minttu Räikkönen
Laihat näyttää hyvältä vaikka jätesäkki päällä!
Joko vuoden miespukeutuja valittiin? Se on sit varmaan Antti Tuisku. Antin palkitseminen kaikesta on Sannin ohella tän vuoden muotijuttu.
Sannilla on ihana viivapillu ja kakkoshole t. M57
Sanni on niin mielettömän kuuma, ettei mitään järkeä.
T: Mies 28
Vierailija kirjoitti:
Sannilla on ihana viivapillu ja kakkoshole t. M57
Jep, samaa mieltä. Muutenkin tosi hot naiseksi, panisin.
Bi-nainen 20v
Mies 28 muuta nimimerkkisi Runkkari 28:ksi. Tee palvelus av:lle.
Vierailija kirjoitti:
Mies 28 muuta nimimerkkisi Runkkari 28:ksi. Tee palvelus av:lle.
En. Muuta sinä hiekkapilluksi, niin voimme asiasta keskustella.
Sori, mutta kuka tällaisen kunnioituksen jakaa??
Minä olisin palkinnut pukeutumisesta esim. Meeri Koutaniemen. Tykkään hänen tyylistään tosi paljon ja hän osaa kantaa itsensä hyvin. Aistikas ja eteerinen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin palkinnut pukeutumisesta esim. Meeri Koutaniemen. Tykkään hänen tyylistään tosi paljon ja hän osaa kantaa itsensä hyvin. Aistikas ja eteerinen.
Totta. Meeri on todella aistikas.
Sanni on täydellinen nainen kun antaa tuheronsa rehottaa karvaisena ja pesemättömänä. UUH...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, hirveitä foliohärpäkkeitä ja karvaisia sateenkaaritakkeja. Öklöjä jumpsuitteja, omituisia yksisarvisjuttuja ja kaiken huipuksi aivan KAAMEA kirkas sininen huulipuna. Yök, olisi varmasti ollut parempiakin vaihtoehtoja. Näköjään tässäkin arvostettiin vain erikoisuutta, ei sitä että pukeutuu oikeasti hyvin.
Kenen se sitten olisi pitänyt olla? Hän sentään pukeutui jossain määrin poikkeavasti, jota en muista kenenkään muun tehneen.
Minäkään en oikein käsitä