Minkälainen "ihminen" ostaa lapselleen Kånken-repun, apinoiden tapa on matkia, mutta...
Näemmä taannumme aina lähemmäs kivikautta. Apinat ovat kautta historian kokeneet tarvetta matkia toistensa käytöstä. Ihminen on tutkitusti apinasta kehittynyt mutten silti ymmärrä. MIKSI niin karmea reppu voi olla niin suosittu.
Ovatko sen ostajat/käyttäjät yksinkertaisesti niin tyhmiä, etteivät tajua. Sitä käytetään siksi, että se sopii massaan, ei joudu liian huomion kohteeksi kun näyttää täsmälleen samalta kuin 90% teiniväestöstä.
Kommentit (16)
Yleensä siksi että lapsi haluaa sen?
Minkälainen "ihminen" tekee tällaisia keskusteluja?
Ihmisillä ja muilla kädellisillä on yhteinen esi-isä, ihminen rivoja kehittynyt nykyapinoista. Ihminen kuuluu siis yhä kädellisiin, eli olemme biologisesti eräänlaisia karvattomia apinoita, vaikka moni ei sitä halua myöntää tai hyväksyä.
No mä olen ostanut itselleni sellaisen joskus ysärillä ja tytölle ostin muutama vuosi sitten. En kyllä kuvailisi itseäni tyhmäksi, älykkyydelläni pääsisi Mensan jäseneksi.
Kånken-pakkomielteiset kirjoittajat antaa kyllä todella omituisen kuvan itsestään.
Kyllä on taas ap:lla isot murheet. Hyvän näköisiä reppuja nuo minusta ovat (milipideasia kylläkin). Voisin itsekin ostaa, piittaamatta siitä, onko jollain muulla samanlainen. Tulikin tästä mieleeni, että miten "ihmiset" voivat ajaa suomessa autoillaan, kun jo Toyota, Skoda ja VW ovat suosituimpia autoja tälläkin hetkellä. Vähän siis samasta asiasta kyse periaatteessa.
Kysynkin, että miten sinua häiritsee jos lapsellasi on samanlainen reppu kuin monella muullakin lapsella. Olet varmasti itsekin kuulunut tai halunnut kuulua massaan nuorena.
Tutustukaa vähän historiaan. Ihmisellä on aina ollut tarve matkia toista. Myös silloin kun olimme apinoita. Tai siis olemme apinoita mutta luojan kiitos kristinusko ei teloita näin uskovia, toisin kuin mus.....
Ehkä kertoo jotain näiden tyttöjen vanhemmista jotka kankkeneita ostaa :) varmaan ostavat myös uuden bemarin 18v lahjaksi koska tyttö haluuuuuuuu
98, olin tulossa kirjoitamaan sama. Kaikki ihq muoti kånken sun muut pitää olla että voi päivittää somea. En hala enää tässä maailmassa enää.
Vierailija kirjoitti:
Teinit haluaa kuulua joukkoon. Kuka ei haluis? Eikä toi oo mitenkään vakavaa. Joku sientien syöminen olisi.
Oikeastaan ihan aikuiset ihmisetkin haluavat kuulua joukkoon, ei ole ainoastaan teinien juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kertoo jotain näiden tyttöjen vanhemmista jotka kankkeneita ostaa :) varmaan ostavat myös uuden bemarin 18v lahjaksi koska tyttö haluuuuuuuu
Tyttären kaveri on ostanut Kånkeninsa omilla rahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinit haluaa kuulua joukkoon. Kuka ei haluis? Eikä toi oo mitenkään vakavaa. Joku sientien syöminen olisi.
Oikeastaan ihan aikuiset ihmisetkin haluavat kuulua joukkoon, ei ole ainoastaan teinien juttu.
Jep, jos ei valtavirtaan niin vähintään johonkin pienempään porukkaan: muodista piittaamattomat, ekohenkiset, koiraharrastajat, käsityöharrastajat, teatteriväki jne jne. Jokainen haluaa olla osa jotain porukkaa.
Mä olisin voinut ostaa, mutta kumpikaan lapseni ei halunnut sellaista.
Syitä miksi voisin ostaa: Hyvä laadukas perusreppu. Luulisin sen olevan kestävä ja monikäyttöinen. Jos ei enää halua koulureppuna pitää, niin menisi sitten vielä partioretkillä tai muuten vapaa-ajalla. Niitä saa kivoissa väreissä, sopii yhteen minkä vaan asun kanssa ja on niin neutraali, että pitäisi olla yleisen mielipiteen mukaan ok (omia lapsiani ei näemmä yleinen mielipide kiinnosta, mutta itseäni ex-koulukiusattuna jonkin verran kyllä).
Mutta siis, teinityttöni eikä myöskään ala-astepoikani, kumpikaan ei ole halunnut tuollaista reppua, vaikka olisin tarjoutunut ostamaan. ;) Teinitytöllä syynä juuri se, ettei halua olla massaa.
14:
Ihme että minua ei ole bannattu, mutta siis pisteet sinulle! Älykkäät lapset eivätkä halua olla massaa.
T. Kånken-hullu
Olen päiväkodissa töissä ja joillain lapsilla on niitä. Olen huomannut että ovat näppäriä reppuja. Vetskarit toimii kuin vettä vaan ja ovat jämäköitä. Ja henk. koht. tykkään että ovat tyylikkäämpiä kuin jotkut tökeröt Disney-mainosreput. Vaikka toki ymmärrän että yleensä kai lapsi saa itse valita reppunsa.