Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksikää mahdollisimman kauheita nimiä/nimiä joita ette antaisi lapsillenne

Vierailija
20.10.2016 |

Itse en antaisi missään nimessä näitä nimiä lapsilleni:
Asseri, Joonatan, Julius, Niilo
Amanda, Reetta, Pipsa, Janna

Kommentit (206)

Vierailija
201/206 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomenkielisillä, ruotsinkielisillä

Vierailija
202/206 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on koiran nimi. Raakkel on myös aika ruma nimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/206 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma Sirpa-Leena

Vierailija
204/206 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manna, Malla, Alma... En osaa sanoa tarkkaan miksi nää nimet saa mut kananlihalle, mutta sanomattakin selvää, etten omaa mukulaa näillä nimeäisi.

Sinälläänhän nää on ihan tavallisia nimiä, mutta mulla tulee jostain syystä mieleen sellainen nuhainen ääni lausumassa näitä, siksi en tykkää yhtään. :D

Veeti on inhottanut aina myös, koska en voi kuvitella aikuista miestä, puku päällä, toimitusjohtajana esittelemässä itseään Veetiksi.

Veeti on sellainen hiekkalaatikon pikku kiusankappale, jolla valuu räkää nenästä ja joka pöllii muiden ämpärit.

Vierailija
205/206 |
16.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi lapselle kalenterista löytyvää nimeä! Harmi vaan, että keskimmäisen nimi sinne päätyi pari vuotta sitten.

Nimiin muuten tottuu todella nopeasti ja ihan kamalakin voi yhtäkkiä kuulostaakin jo ihan ookoolta. Yhdelle lapselle kun mietittiin epätoivoisesti nimeä, niin vitsinä otettiin kamalin nimi, mikä ortodoksisesta kalenterista löytyi ja alettiin kutsua poikaa tällä nimellä. Yhtäkkiä sitä nimeä käytti jo puoli sukua eikä se oikeastaan ollut enää kamala. Aloin jo sovitella sitä toiseksi/kolmanneksi nimeksi ja lopulta vähän harmitti kun sitä ei saatu sopimaan nimeen. Nyt lähemmäs 10 vuotta myöhemmin olen yhä sitä mieltä, että hyvin tuo nimi voisi olla toisena nimenä ja joskus poikaa tuolla nimellä kutsunkin.

Vierailija
206/206 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä: Yrsa, Hjördis