Miesten hassu pelko reaktio. Miksi miehet kuvittelee että pärjäisi näille klovneille?
Tuli vaan mieleen uhoa kuunnellessa että mistä miehet on niin varmoja että he seisovat voittajina lopussa.
Minä ainakin olen antanut miehelleni ohjeen ottaa lapsia käsistä ja lähtemään äkkiä pois uhkapaikalta ennenkuin sattuu pahasti.
Kommentit (114)
Ehkä eniten huvittaa veljeni, joka uhoo FBssa näitä pellejä vastaan. (en hyväksy pellejä en!)
Ei tarvinnut ihan hirveen kauaksi mennä hänen seinähistoriassaan, kun oli nauraen jakanut klippejä näistä jenkkipelle hyökkäyksistä lenkkeilijöitä yms. kansaa kohtaan. Hulvatonta, että nauraa kahvit näytöllä..
Vinkkasin asiasta jo hävisi uho. Sama juttu liian monen kaverin kanssa. Samoja klippejä ovat nauraneet viimiset puoli vuotta ja nyt kun tulee omalle takapihalle, niin eihän se enää hauskaa olekaan.
Eikä olleet tajunneet, että ne pätkät olivat todellakin autenttisia hyökkäyksiä ihmisiä kohtaan, eikä mikään sketsishow.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihmetellyt tätä väkivallan uhoa. Helppohan se on huudella, mutta kun se moottorisaha ulvoo siinä naaman edessä voi mieli muuttua.
Muutenkin väkivallalla väkivaltaa vastaan? En ymmärrä tätä logiikkaa ollenkaan.
Juurikin Makwan ärsytti mua kirjotuksellaan. On se niin kova jätkä että..
Ei oikein sovi tuollainen väkivalta uho kamppailulajin harrastajalle, joka on melkein ammattilainen. Tuli itselläkin myötähäpeät. Sellainen epävarma kuva heijastui hänestä vaikka ajatus oli varmasti hyvä siinä mielessä ettei pelottelu ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs mies nyt ei noille pelleille pärjäsi? Kai te nyt ymmärrätte, että ne ovat ylilaudan autistisia jonneja kaikki? Miehelle olisi suurempi uhka keskiverto mammakin ja sekin vain siksi, että se mamma saattaisi huonolla tuurilla kaatua miehen päälle.
Eipä mustamaalata autisteja. Autistit ovat pää-asiallisesti vaarattomia ihmisiä joiden häiriökäyttäytyminen on keskivertoihmistä vähäisempää.
Autisteja kuten Hitler ja Jeffrey Dahmer.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihmetellyt tätä väkivallan uhoa. Helppohan se on huudella, mutta kun se moottorisaha ulvoo siinä naaman edessä voi mieli muuttua.
Makwan on nyt ollut parrasvaloissa turhan paljon; on kasvatuksenkin asiantuntija kun on käynyt kovistelemassa lapsikiusaajia. Yritetään kai leipoa positiivista kuvaa maahantunkeutujista, joihin Makwan rinnastuu ulkonäön perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vapaaottelija Makwan uhosi että pelleille voi käydä köpelösti jos pelottelevat häntä.
Toisaalta ehkä näin kehässä ja jos pellellä ei ole pesäpallomailaa tai moottorisahaa...
Miehet tuntuvat kuvittelevan useinkin itsestään aika turhan suuria.
Kuvitteletko oikeasti, että joku normipösilö pesäpallomailalla varustettuna päihittäisi Makwanin? Siitä pesäpallomailasta on nimittäin hyötyä vain jos sillä osuu ensimmäisellä kerralla ja kunnolla, toista tilaisuutta ei saa.
Voihan siellä naamarin takana olla makwanilainen vastassa. En tiedä ketä on.
En vaan tajua tätä pikkusielujen Makwan ihastelua ja jumalaksi nostamista. Ihan kivahan se on ihmisenä, mutta tuo lässyttely on noloa häneltäkin.
Oletusarvoisesti suurin osa näistä pelleistä luultavimmin lähtee pakoon kuin alkaa rettelöimään täysikasvuisen miehen kanssa, ellei kyseessä sitten ole joku 175-senttisen tai sitä lyhyempi tappi.
Voihan olla, että pelle sen voittaisi, mutta en usko, että kovin moni pelle sitä riskiä haluaa ottaa.
Mun mies on kamppailulajien asiantuntija. Myös vartija ja osa-aikainen portsarikin. Suurin osa teistä ei ymmärrä yhtään mitään taisteluista.
Mies juuri tuossa tokaisi sohvalta että kun käy salilla niin selviää pelleistäkin. Ei ne salille tule tai kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin vapaaottelija Makwan uhosi että pelleille voi käydä köpelösti jos pelottelevat häntä.
Toisaalta ehkä näin kehässä ja jos pellellä ei ole pesäpallomailaa tai moottorisahaa...
Kuvitteletko oikeasti, että joku normipösilö pesäpallomailalla varustettuna päihittäisi Makwanin? Siitä pesäpallomailasta on nimittäin hyötyä vain jos sillä osuu ensimmäisellä kerralla ja kunnolla, toista tilaisuutta ei saa.
Jep. Ei todellakaan auta mikään pesismaila, jos jaot ovat vapaaottelija vs. kaljamaha + pesismaila.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia taistelulajeja ei juurikaan ole, joissa oppisi hirveän luontevasti oppisi puolustautumaan tuollaisia aseita vastaan. Vapaaottelussa sitä ei harjoitella ollenkaan ja sitten on nämä sekatyömieslajit, jotka ovat salaatti kaikkea maan ja taivaan väliltä ja seurauksena mitään ei osata hirveän hyvin (hapkido, eurooppalainen jujutsu jne.)
Joillekin ihmisille kamppailujutut muodostuvat niin suureksi osaksi identiteettiä että siitä kuolemattomuuden fantasiasta on sitten pakko pitää kiinni vahvojenkin todisteiden edessä. On yksi asia olla ylpeä omista urheilusaavutuksista lajin parissa ja toinen asia ruveta uskomaan että Seagalin leffat ovat totta.
Miehen voima, tai ainakin sen vaikutelma, kasvaa iän myötä. 35-v. hakkaisi luultavasti 30-v. itsensä. 30-v. hakkaisi 25-itsensä, 25 20-itsensä ja kaksikymppinen mies viisitoistavuotiaan itsensä.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makwan on nyt ollut parrasvaloissa turhan paljon; on kasvatuksenkin asiantuntija kun on käynyt kovistelemassa lapsikiusaajia. Yritetään kai leipoa positiivista kuvaa maahantunkeutujista, joihin Makwan rinnastuu ulkonäön perusteella.
No, just tämä.
Käy kouluilla pitämässä koulukiusattuja kädestä kiinni. Niinkuin se mitään ratkaisis. Ongelma vaan siirtyy toisaalle silloin. Ei se kuitenkaan kaikkia koulukiusattuja ehdi pelastaa, edes samasta koulusta. Nyt on jonkun painajaisunetkin saanut parannettua. Mikä supersankari hänestä on leivottu, vai leipoutunut?
Mikä se tyyppi on? Onko kouluttautunut? Mitä tekee työkseen?
Hän pyrkii nyt vissiin parantamaan kaikkien maahantulijoiden maineen omalla hyväntekemisellään. Eihän se nyt noin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ymmärrä väkivaltaa väkivaltaa vastaan, koska sut on kuohittu, emasculoitu ja mekotettu henkisesti.
Ei kyllä mulla on mekko päällä ihan oikeesti ja melkein kukkahattukin päässä. En ikinä hyväky väkivaltaa ketään vastaan.
Eikö niitä ollut siinä pakussa 10 pelleä? Milläs yksittäinen mies pistää hanttiin?
Vierailija kirjoitti:
Oletusarvoisesti suurin osa näistä pelleistä luultavimmin lähtee pakoon kuin alkaa rettelöimään täysikasvuisen miehen kanssa, ellei kyseessä sitten ole joku 175-senttisen tai sitä lyhyempi tappi.
Voihan olla, että pelle sen voittaisi, mutta en usko, että kovin moni pelle sitä riskiä haluaa ottaa.
Mä en ymmärrä mistä tämä oletus tulee, että alle 180cm mies ei osaisi tapella. Et taida olla paljon nähnyt tappeluita tai harrastanut mitään taistelulajeja? Moni lyhyt mies oppii jo nuoresta pitäen tappelemaan ja olemaan aggressiivinen tarvittaessa, koska olet jatkuvan testauksen alaisena. Pituus ei tarkoita voimaa, nopeutta tai taitoa, ainoastaan ulottuvuutta mitä harva osaa hyödyntää.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia taistelulajeja ei juurikaan ole, joissa oppisi hirveän luontevasti oppisi puolustautumaan tuollaisia aseita vastaan. Vapaaottelussa sitä ei harjoitella ollenkaan ja sitten on nämä sekatyömieslajit, jotka ovat salaatti kaikkea maan ja taivaan väliltä ja seurauksena mitään ei osata hirveän hyvin (hapkido, eurooppalainen jujutsu jne.)
Joillekin ihmisille kamppailujutut muodostuvat niin suureksi osaksi identiteettiä että siitä kuolemattomuuden fantasiasta on sitten pakko pitää kiinni vahvojenkin todisteiden edessä. On yksi asia olla ylpeä omista urheilusaavutuksista lajin parissa ja toinen asia ruveta uskomaan että Seagalin leffat ovat totta.
Painitaustaisen vapaaottelun ei tarvitse kuin hyökätä jaloille ja peli on selvä. Pelle on sen jälkeen maassa eikä pääse painijan otteesta mihinkään. Eikä yhden iskun väistäminen niin hankalaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan siellä naamarin takana olla makwanilainen vastassa. En tiedä ketä on.
En vaan tajua tätä pikkusielujen Makwan ihastelua ja jumalaksi nostamista. Ihan kivahan se on ihmisenä, mutta tuo lässyttely on noloa häneltäkin.
Minä en ota kantaa Makwaniin ihmisenä, vaan vapaaottelijana, jolla on jo kolme peräkkäistä voittoa maailman ylivoimaisesti kovatasoisimmassa vapaaotteluorganisaatiossa. Ei, siellä naamarin takana ei todellakaan ole "makwanilainen".
Vierailija kirjoitti:
Miehen voima, tai ainakin sen vaikutelma, kasvaa iän myötä. 35-v. hakkaisi luultavasti 30-v. itsensä. 30-v. hakkaisi 25-itsensä, 25 20-itsensä ja kaksikymppinen mies viisitoistavuotiaan itsensä.
Ihan bullshit puhetta, tällästa aivopierua kuulee baareissa pöytienritareiden suusta.
Jos miehet eivät tekeytyisi pelleiksi (heh), ei muiden miesten tarvisi nyt käydä tätä uhoa. Veikkaanpa nimittäin, että suurin osa näistä klovniksi pukeutujista on miehiä. Vain mies lähtee noin sairaaseen juttuun mukaan.