Nainen, onko sinulla samanlainen miesmaku kuin äidilläsi?
Siis en nyt tarkoita, että tykkäisit välttämättä samoista "papparaisista" kuin äitisi vaan että onko miesmaussanne samoja piirteitä huomattavan paljon? Itselläni ainakin on. Sen olen saanut huomata. :)
Kommentit (17)
Ei. Äitini mielestä mieheni on pelottavan näköinen ja minusta taas huikean komea. Isäni onkin 20cm lyhyempi ja kieltämättä kiltimmän näköinen vaikka ihan komea. Mutta ei ole isosiskollanikaan samanlainen miesmaku kuin minulla tai äidillämme, eli ei näytä suvussa kulkevan.
Olen isäni tyttö, ja siksi huomaankin miehessäni samoja (ärsyttäviä) piirteitä kuin äidissä oli. Siis tavoissa, ei ulkonäössä todellakaan.
No siinä mielessä kyllä, että tykkään isästäni kovasti 😊
Ja arvostaisin mahdollisessa miesystävässäni samoja luonteenpiirteitä mitä isälläni on!
Ehkä lähempänä äidin miesmakua verrattuna siskojeni miesmakuun. :) Mutta ei silti aivan samanlainen.
Ei ole. Äiti piti työttömistä, juopoista naistenhakkaajista.
Uskoisin näin olevan loppupeleissä.
Varmaan, koska äiti ihastui miesystävääni. Suutelivatkin, ties mihin olisivat päätyneet.
Ei todellakaan, edesmennyt isäni oli väkivaltainen vaimonhakkaaja, mieheni ei tekisi kärpäsellekään pahaa.
Todistettavasti ei, koska äidilläni oli mies ja lapsia. Itse en kaipaa kumpaakaan.
Ei, mun miesmaku on samanlainen kuin isällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Äiti piti työttömistä, juopoista naistenhakkaajista.
Tämä.
Myös ulkonäkömieltymys on erilainen, äitini piti parrakkaista könsikkäistä ja itse tykkään huolitelluista nättipojista.
Ei tasan tarkkaan ole!!! Mutta ihmeesti moni "äidin" miesystävistä on pitänyt myös nuoremmasta painoksesta, Aikanaan 17 vuotiaana oma äiti heitti minut pihalle, kun silloinen alkoholisoitunut miesystävänsä kiinnitti minuun liikaa huomiota. Ja ihan oikeasti että olisin ollut 17 vuotiaana ollut kiinnostunut jostain lähemmäs 50 vuotiaasta alkoholisoituneesta vanhasta luuseri ukosta. No WAY!!!
Myöhemmin, kun olin tollanen 30 vuotias, äitini tuli kylään ukkonsa kanssa ja kertoivat hurmiossa menevänsä naimisiin... otettiin siinä sen kunniaksi muutama viinilasillinen ja kun äitini painui tupakalle, niin ukko kävi härskisti tisseihin kiinni. Että olipas kivaa. Samaa tarinaa on siskotkin kertoneet, että äidin miesystävät ovat koittaneet tehdä toisinaan lähempää tuttavuutta. Mutta mehän ollaan me lapset niitä sekopäitä.. aivan se ja sama tänä päivänä. välit poikki lopullisesti, ja ei enää tollasta jaskaa!!!
Ei aavistustakaan, en tiedä mitään äitini "miesmausta". Ainoa, minkä perusteella voisin sitä arvailla, on isäni, joka oli äitini (nyt 71 vuotta) ainoa mies ikinä.
Mutta isän hallitsevin ominaisuus oli älykkyys, ja mullekin älykkyys on aina ollut miehessä kaikkein tärkeintä. Niin että ehkä meillä sitten on samanlainen miesmaku. :)
Ei ollenkaan, mä pidän pitkistä ja vaaleista jotka puhuu ja pussaa ja mutsi taas lyhyistä/keskimittaisista ja tummista jotka eivät turhia lepertele, tosin molemmat tykätään sporttisista.
Ei, mutta muistutankin isääni enemmän.