Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stadissa aamulla -4 C, teinitytöllä ohuet kangaskengät sääret paljaina. JÄRKI HOI!

Vierailija
20.10.2016 |

Koska muoti.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuori kylmää kestää, mitä tuota päivittelemään.

Vierailija
2/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuori. Koska muoti. Koska älytön hokema. Koska tyhmä. Koska koska. 

Nuoret on aina pukeutuneet epäjärkevästi. Paitsi sinä tietenkin, koska fiksu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan englantilaisissa yläluokan poikakouluissakin perinteisesti tehdään. Se vain karaisee, kun kuljetaan talvellakin polvihousuissa!

Vierailija
4/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu miten muut pukeutuu?

Vierailija
5/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään enemmän ruskeista kuin sinisistä sääristä.

M49

Vierailija
6/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatpahan on jalkansa. Varmaan se tietää miten kylmää ehkäistään, muttei halua. Mitä se muille kuuluu.

Vierailija
7/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tätä pitää täällä hokea, nuoret ovat aina olleet ja tulevat aina olemaan ihan ääliöitä. Tekevät laumana kaiken. Itse ollessani nuori, kukaan ei käyttänyt pipoa. Vuosituhannen alussa piti kulkea lyhyt takki ja lantiohousut päällä, alaselkä paljaana. 70-luvulla oli mikrosortsit ja saappaat. Kaikissa yhdistelmissä varmasti ihan saatanan kylmä.

Typeriä ollaan oltu kaikki ja nuoriso tulee olemaan idiootteja aina.

Tietyssä elämänvaiheessa, varsinkin tytöillä, ei saa erottua massasta mitenkään.

Vierailija
8/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, täällä näkyi ekaluokkalainen pelkissä sukkahousuissa ja välikausitakissa. Oli sentään pipo päässä ja (kesä)kengät jalassa.

Vierailija
9/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hyvä takamus ja söpöt tisut ?

Vierailija
10/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko perustelu järjenvastaiseen pukeutumiseen se, että joku on aikaisemminkin pukeutunut typerästi...?!?

Ei hyvää päivää!

Vierailija
11/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko perustelu järjenvastaiseen pukeutumiseen se, että joku on aikaisemminkin pukeutunut typerästi...?!?

Ei hyvää päivää!

Niin mutta mitä se sulle kuuluu miten muut pukeutuvat? Voitko vastata?

Vierailija
12/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihnä oli pakkasta?

Vierailija
13/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muoti on ylipäänsä liian lyhyet housut, joissa nilkkaa näkyy se 15cm? Ne pillimalliset housut vielä menee mutta tänäänkin näin semmoisen jolla oli ihan törkeän leveälahkeiset mustat housut ja paljasta nilkkaa. Ihan kuin olisi kasvanut ulos housuistaan eikä rahaa ostaa uusia.

Vierailija
14/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotahan tuo, kesällä pipo päässä kun muoti, ja syksyllä ja talvella sitä pipoa ei sitten käytetä edes vaikka aseella uhkaisi.

Vierailija
15/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua liikuttaa? Kai nuori itse tietää miten kylmä hänellä on ja kuinka paljon sitä haluaa sietää? Anna olla ja keskity omiin asioihisi. Itse olen 34v. ja muistan silti edelleen kuinka juuri tuo teinien pukeutumisesta nillittäminen otti päähän. Minä en kokenut tarvitsevani pipoa, en palellut niin paljon. Joka helvetin kerta äiti, opettaja, ventovieras vanhus jne. koki tarpeelliseksi nalkuttaa asiasta tai ääneen paheksua. Mitä se heiltä on pois jos minulla on kylmä tai ei ole? Edelleenkin saatan kulkea ilman pipoa, joskus totean, että hemmetti, olisi pitänyt sittenkin ottaa pipo mukaan. No, seuraavalla kerralla otan ja se siitä. Jos kyseessä ei ole holhouksen alainen, kehitysvammainen tai pikkulapsi niin anna olla. Loput osaavat kyllä huolehtia ihan itse itsestään.

Vierailija
16/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuorelle voi huomauttaakin asiasta, se on iäkkäämpien velvollisuus.

Vierailija
17/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne jo useamman vuoden kulkeneet converseissa ja lyhyissä sukissa, nilkat paljaina, siis talvellakin. Tekee mitä tykkää, omapahan on terveytensä. Itse muistan farkut, jotka oli aivan sairaan kireät ja talvipakkasella todella kylmät, vyötäröpituiset ohuet "talvitakit" ja pipoa ei käyttänyt kukaan.

Vierailija
18/18 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muoti.