Vieläkö voi löytyä hyvää miestä? Olen 30-vuotias juuri eronnut yhden lapsen äiti.
Ulkoiset avut: pituus 166, paino 62 (voisi olla ehkä vähemmän), nuorekkaat, aika söpöt kasvot, vähän raskausarpia mahassa, muuten ihan kiva kroppa (urheilen säännöllisesti).
Luen paljon ja kehitän itseäni jatkuvasti.
Minulla on tällä hetkellä osa-aikatyö. Toivottavasti saan myös kokopäiväisen työn tulevaisuudessa! AMK-opinnot suoritin loppuun viime keväänä.
Löytyisiköhän minulle vielä hyvä mies?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Toinen roska tsemppaa :D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sä löytää hyvän miehen!
T: 34v ja yhden lapsen yhteishuoltajuus 😉
Huono läppä 👎
No ei ollut mikään läppä vaan totuus. Itselle on ainakin tarjontaa ollut vaikka kuinka ja en nyt usko että mikään niin ainutlaatuinen ole, joten eikös ap:kin ole mahiksia 😊
T: 34v ja yh
No ei todellakaan.
Ehkä turvikset tai muut vastaavat ei muut
Vierailija kirjoitti:
Aika harva haluaa naisen jolla on lapsi, saati jos vielä yksinhuoltaja.
Asia on aivan päinvastoin. Työpaikallakin kaikki eronneet naiset joilla on lapsi tai lapsia on tuosta vain löytänyt uuden miehen. Sitten lapsettomat sinkut on ilman.
Onnea miehen metsästykseen, sitä tarvitset.
Huono itsetunto yhdistettynä että kirjoittelee av:lle provotason aloitusta niin haasteellistahan tuo on. Lapsi + amkkilaisus antaa vielä miinuspisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen roska tsemppaa :D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit sä löytää hyvän miehen!
T: 34v ja yhden lapsen yhteishuoltajuus 😉
Huono läppä 👎
No ei ollut mikään läppä vaan totuus. Itselle on ainakin tarjontaa ollut vaikka kuinka ja en nyt usko että mikään niin ainutlaatuinen ole, joten eikös ap:kin ole mahiksia 😊
T: 34v ja yh
No ei todellakaan.
Ehkä turvikset tai muut vastaavat ei muut
Ahhah.. jos sulla vaan turviksia, ni ei se tarkoita et muillakin. Tai saatko ees niiltä...hmmm
Karkuun juostaan