Vieläkö voi löytyä hyvää miestä? Olen 30-vuotias juuri eronnut yhden lapsen äiti.
Ulkoiset avut: pituus 166, paino 62 (voisi olla ehkä vähemmän), nuorekkaat, aika söpöt kasvot, vähän raskausarpia mahassa, muuten ihan kiva kroppa (urheilen säännöllisesti).
Luen paljon ja kehitän itseäni jatkuvasti.
Minulla on tällä hetkellä osa-aikatyö. Toivottavasti saan myös kokopäiväisen työn tulevaisuudessa! AMK-opinnot suoritin loppuun viime keväänä.
Löytyisiköhän minulle vielä hyvä mies?
Kommentit (45)
Miten ne vauhtiraidat vatsanahassa ? Onko ne punaiset vai vaaleat ?
Voisitko pitää aina paitaa päällä kun rakastellaan ettei vaan tule kikkiin saranaa kun näen nuo vauhtiraidat , please ?
ei kukaan fiksu mies ota toisten poisheittämää tavaraa vaivoikseen
Huonoja uutisia mutta niitä on paljon
Et ole enää kenellekään se ensimmäinen vaihtoehto
Parasta ennen on mennyt jo 5-10vuotta sitten
Valmis lapsi ei kuulosta hyvältä
Köyhyys tai vähävaraisuus ei ole plussaa
Vierailija kirjoitti:
Ulkoiset avut: pituus 166, paino 62 (voisi olla ehkä vähemmän), nuorekkaat, aika söpöt kasvot, vähän raskausarpia mahassa, muuten ihan kiva kroppa (urheilen säännöllisesti).
Minulla on tällä hetkellä osa-aikatyö. Toivottavasti saan myös kokopäiväisen työn tulevaisuudessa! AMK-opinnot suoritin loppuun viime keväänä.
Ikäsi on aika olennainen asia. Myös se, että millaisessa tilanteessa olet lapsen hankkinut. Jos olet näitä 18-vuotiaana raskaaksi tulleita ja eronneita, niin voin aivan suoriltaan sanoa, että ei kiinnosta. Sen sijaan jos olet ollut pitkään parisuhteessa ja hankkinut lapsen, kun koulut on käytynä täysijärkisen miehen kanssa, josta olet kuitenkin eronnut esimerkiksi miehen pettämisen tai erilaisten haaveiden takia, niin voisin ehkä harkita.
Jos lapsen hankkii huonossa tilanteessa, niin se on selvä osoitus harkintakyvyn puutteesta, enkä kaipaa tuollaista ominaisuutta kumppaniltani.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt ihan ensin keskittyisit kuvailemaan itseäsi ihmisenä. Työt/harrastukset/opinnot eivät voisi vähempää miehiä kiinnostaa. Se kiinnostaa, onko mielenterveysongelmia tai vakavaa nalkutusta tiedossa. Jos olet söpö, niin eipä nuokaan välttämättä liiemmin haittaa.
Suurin ongelmasi sulle tulee olemaan hyvän miehen määritelmä, koska sulle tuskin kelpaa monikaan.
Ehkä jos joku haluaa alkaa leikkimään kotia ja elättämään sinua ja lastasi.
Voit sä löytää hyvän miehen!
T: 34v ja yhden lapsen yhteishuoltajuus 😉
Vierailija kirjoitti:
Huono läppä 👎
Ihan älytöntä miten voitte laittaa noin ilkeitä kommentteja! 😈
En tiiä, minä en ole mikään hupiukko
Joku yli 50v papparainen ehkä jos edes sekään
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytöntä miten voitte laittaa noin ilkeitä kommentteja! 😈
Mitäs sitä ihminen viddumaiselle luonteelleen voi ?!
Ja sitähän sä kysyit ?!
Tottakai voi löytyä! Tunnen lukuisia yksinhuoltajia, joilla on upeita uusia parisuhteita hyvien miesten kanssa.
Nykyään lapsi ei ole mikään totaalinen turn off tässä iässä!
Ihan ok vaihtoehto olet varmasti jollekin .
Se yksinjäämisen pelko on kyllä kamala tunne, tai et sinä ole yksin kun sinulla on lapsi .
Kaikki kyllä järjestyy ja se oikea löytyy vielä .
T:m40 leskimies & 12v tytär
Vierailija kirjoitti:
kuvaa mielestäsi hyvän miehen ominaisuuksia.
Oikein tummennettuna sitten laitoit tuon. Jos täällä yh-äiti ryhtyy luettelemaan ominaisuuksia, joita kumppaniltaan toivoo, saa hän päälleen huutomyrskyn.
Finderella kirjoitti:
Tottakai voi löytyä! Tunnen lukuisia yksinhuoltajia, joilla on upeita uusia parisuhteita hyvien miesten kanssa.
Nykyään lapsi ei ole mikään totaalinen turn off tässä iässä!
Juu ei eikä neljä tai viisi vaikka kaikilla on vielä eri isä, kertoo vaan vaan että monelle on maistunut ja tervetuloa jonon jatkeeksi, nyt on sinun vuorosi.
Eronneen miehen, joilla jo on lapsia, on paljon yksinkertaisempaa ottaa yh-nainen, joka ymmärtää vanhemman vastuun ja prioriteetit. Lapsia ja exiä on sitten tuplasti, mikä ei helpota elämien yhteen sovittamista, mutta ainakin ymmärrätte toisianne.
Toinen roska tsemppaa :D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono läppä 👎
No ei ollut mikään läppä vaan totuus. Itselle on ainakin tarjontaa ollut vaikka kuinka ja en nyt usko että mikään niin ainutlaatuinen ole, joten eikös ap:kin ole mahiksia 😊
T: 34v ja yh
Kuka muu muka ?
Luukuta ?
Mun tomaatit on likaisia 😀 JHT