Vieläkö voi löytyä hyvää miestä? Olen 30-vuotias juuri eronnut yhden lapsen äiti.
Ulkoiset avut: pituus 166, paino 62 (voisi olla ehkä vähemmän), nuorekkaat, aika söpöt kasvot, vähän raskausarpia mahassa, muuten ihan kiva kroppa (urheilen säännöllisesti).
Luen paljon ja kehitän itseäni jatkuvasti.
Minulla on tällä hetkellä osa-aikatyö. Toivottavasti saan myös kokopäiväisen työn tulevaisuudessa! AMK-opinnot suoritin loppuun viime keväänä.
Löytyisiköhän minulle vielä hyvä mies?
Kommentit (45)
Jos asut Helsingissä, tilanne voi olla haastavampi (kilpailua hyvistä miehistä riittää), muualla asuttaessa ei ongelmia.
Riippuu varmaan aika paljon siitäkin, minkä ikäinen lapsi. Itse kun olin yh, taaperoa/pikkulasta miehet karsasti, alakouluikäinen taas yleensä oli jo ihan ok.
Tsemppiä.
Riippuu mistä olet/ lapsesi on valmis tinkimään. Jos haluat suhteen ja olet valmis luopumaan huomion antamisesta/ ajasta lapsellesi, niin toki. Vielä parempi jos suostut hoitamaan toisen entisen suhteen lapsia. ja parasta on olla myös valmis maksamaan ruuasta yms miehen entisille lapsille, majoittamaan heitä joka toinen vkl yms. Eli onnistuu, mutta siihen on reunaehdot.
Tottakai löytyy kultaseni tässähän minä olen .
Miksi muuten kysyt selvää asiaa johon jo etukäteen tiedät oikean vastauksen ?
Onko mahdollisesti ex-mies sanonut jotain ilkeää tai loukkaavaa tai jotain muuta miksi vaikutat vähän epävarmalta omasta itsestäsi.
Luonnollisesti löydät jonkun joka tekee sinut onnelliseksi jos vain uskallat antaa jollekin sen mahdollisuuden.
Onnea matkaan.
Mikset vaan kysy suoraan löytyykö vielä miestä, joka käy töissä ja tienaa tarpeeksi, jotta sä saat siitä tarpeeksi taloudellista hyötyä? Sitä tällä "hyvällä miehellä" kuitenkin käytännössä tarkoitetaan?
Kyllä jos olet vielä valmis sen uuden miehen kanssa hankkimaan 1-2 lasta niin uskon että onnistuu kyllä , mutta jos vastaus on ehdoton ei niin saattaa vaikeampaa.
Sillä löytyy myös niitä naisia joilla ei ole sitä lasta mutta sellaisen kyllä haluaisivat jonkun kanssa jos sopiva mies sattuisi löytymään.
En usko, valitettavasti. Ikäisesi vapaat miehet ovat kaikki jollain tavalla viallisia. Jos joku normaali sattuukin vapautumaan eron seurauksena, viedään hänet muutamassa viikossa. Ja ne parhaat eivät tule edes "markkinoille" vaan menevät tuttujen kautta - kuten parhaat työpaikatkin ;)
Sinulle jää vaihtoehdoiksi joko laskea rajusti rimaa (en suosittele, ethän halua herätä teholta pahoinpideltynä) tai sitten jäädä sinkuksi. Voit myös etsiä naisseuraa, jos kykenet ajattelemaan out-of-box. Tsemppiä sinulle!
Osaatko valmistaa perunamuusia ja tölkkilihapullia ? Jos vastaus on kyllä niin
Mä otan hänet : Repa Hyrynkoskelta päihdetyöntekijä 12vuotta selvinpäin
Vierailija kirjoitti:
Tokalta kierrokselta luulisi löytyvän.
Mutta kuten yllä todettiin eivät nämä tule yleisesti naisten tietoon tai pyöri enää kolmekymppisinä ravintoloissa. Näiden normaalien miesten kaverit, kaverien tyttöystävät jne. kertovat nopeasti kun kelvollinen, normaali mies vapautuu. Ellei tämmöistä ole kaveripiirissä, kannattaa unohtaa miesten etsiminen ellei halua vaarantaa terveyttään.
Minä voisin oikein hyvin seurustella yksinhuoltajan kanssa. Mutta ollakseni rehellinen, niin toki se, että toisella on "jo" lapsi tai lapsia ei mitenkään erityisesti ole omiaan lisäämään kiinnostustani. - Jotenkin koen tilanteen sanoisinko hieman -enemmän ja vähemmän- haastavana. - Jos Sinkkuäiti on 30 -vuotias, niin oletukseni on,että lapsi on vielä melko nuori. Eli yksinkertaistaen minun olisi luotava enemmän ja vähemmän, mieluummin luottamuksellinen suhde myös lapseen. Toisin sanoen, mitä ikinä keksisin ehdottaa, että voisimme tehdä yhdessä -joko lapsen kanssa tai niin, että lapsi on toisaalla (, vaikka isovanhemmilla hoidossa)- minun olisi mielestäni ymmärrettävä ajatella tai huomioida hänet ja hänen tarpeensa. Koska en minä koe voivani tai edes lainkaan haluatulla kenenkään elämään ihmisenä, joka siitä lähtien sanoo, mitä kaikkien pitäisi tehdä. Mutta jonkinlaine sponttaanius on toisinaan kivaa, mutta sen ajoittamiselle on sitä vähemmän mahdollisuuksia, kuin mitä enemmän on muita, joilla kanssa saattaa olla toiveita tai suoranaisia tarpeita, jotka myös pitää ottaa huomioon.
No se lapsi on kyllä vähän huono homma, se pudottaa propsit jo parikymppiselläkin aivan olemattomiin. Ainoa chance on löytää yh-mies ja lupaat rakastaa hänen lastaan yhtä paljon kuin omaasi. Muuten voit koittaa lähtee pelaamaan eurojackpottia ärrälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tokalta kierrokselta luulisi löytyvän.
Mutta kuten yllä todettiin eivät nämä tule yleisesti naisten tietoon tai pyöri enää kolmekymppisinä ravintoloissa. Näiden normaalien miesten kaverit, kaverien tyttöystävät jne. kertovat nopeasti kun kelvollinen, normaali mies vapautuu. Ellei tämmöistä ole kaveripiirissä, kannattaa unohtaa miesten etsiminen ellei halua vaarantaa terveyttään.
Siksi kannattaakin pitää silmät avoinna ennakoiden, ja hankkia kavereita joilta voi kuulla huonoissa suhteissa olevista.
Aika harva haluaa naisen jolla on lapsi, saati jos vielä yksinhuoltaja.
Jos sulle kelpaa 40v mies millä kanssa lapsi ja yhteistä lasta ei tule.
Onko tissit millaiset, entäs maistuuko seksi?
Vierailija kirjoitti:
Ulkoiset avut: pituus 166, paino 62 (voisi olla ehkä vähemmän), nuorekkaat, aika söpöt kasvot, vähän raskausarpia mahassa, muuten ihan kiva kroppa (urheilen säännöllisesti).
Luen paljon ja kehitän itseäni jatkuvasti.
Minulla on tällä hetkellä osa-aikatyö. Toivottavasti saan myös kokopäiväisen työn tulevaisuudessa! AMK-opinnot suoritin loppuun viime keväänä.
Löytyisiköhän minulle vielä hyvä mies?
Eiköhän joku mies aina löydy, mutta hyvästä on vaikeampi sanoa. Itse en ainakaan lähtökohtaisesti halua yksinhuoltajia tapailla, koska en itsekään sellainen ole. Naisen työllisyystilanteella ei ole mitään väliä, kunhan ei aio tulla minun rahoillani loisimaan.
Otatko suikkuliin, nieletkö lastin. Saako myös kakkosta pyydettäessä vai ohjaatko itse pyytämättä?
Jos sulle kelpaa 40v mies millä kanssa lapsi ja yhteistä lasta ei tule.
Onko tissit millaiset, entäs maistuuko seksi?
Kelpaisko uros jolla kova ja aika iso penis? Vai haluatko jonkun hiirulaismiehen?
Jos olisin mies niin en kiinnostuisi, päinvastoin. Nimittäin siksi, että itsetuntosi on noin alhaisissa kantimissa että luettelet mittasi ja raskausarpesi ja kyselet keskustelupalstalta kelpaisitko jollekin.
Nyt itsetuntoa kehittämään, nainen! Jos haluat kysyä löytyisikö sinulle hyvä mies, niin kysy sitä. Kysy onko sellaisia miehiä, jotka mielestäsi ovat hyviä; kuvaa mielestäsi hyvän miehen ominaisuuksia. Älä luettele omia tietojasi kuin jossain myyntikatalogissa.