Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeintä mitä olette sanoneet tai tehneet puhelinmyyjälle?

Vierailija
20.10.2016 |

Tunnustakaa. Itse jätän aina luurin pöydälle ja vartin päästä katson, vieläkö linjoilla on joku.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkasen puhelun ellei huvita puhua, toki sitä ennen kerron, etten tilaa mitään, mutta jos puhetulva tämän jälkeen jatkuu, katkaisen linjan.

Vierailija
2/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kerran aika pahasti ja tuli huono omatunto puhelun jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole tarvetta olla töykeä jollekin raukalle joka yrittää sellaisesta työstä elantoaan repiä. Tietysti sitten jos myyjä on asiaton voisi jotain tokaista.

Sanon kyllä heti etten osta mitään eikä ole rahaa, joten yleensä luovuttavat siinä vaiheessa.

Vierailija
4/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, lyönyt luurin korvaan? Tosin, henkilö aloitti keskustelun venäjänkielellä ja hämmennyin tästä.

Vierailija
5/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mä mietin, että jos alkais niillepäin myymaan jotain, niin miten ne puhmyyjät siihen suhtautuis. nyt olis myytävänä esim pyykinkuivaaja tarpeettomana.

Vierailija
6/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin kerran aika pahasti ja tuli huono omatunto puhelun jälkeen.

No mitä sanoit?

Vierailija
7/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkkäsin puhelimen koliikki-itkua huutavan vauvan pään viereen, ja lähdin vaunukävelylle. Nyt eivät ole enää kolmeen vuoteen soittaneet. :D

Vierailija
8/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salainen puhelinnumero ja/tai puhelinmyyntikielto auttavat. Ihan turha kiusata ihmisiä, jotka yrittävät edes jotenkin ansaita rahaa.

Vierailija
9/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta olla töykeä, minulla on esto päällä puhelinakaupusteluihin, joten niitä ei tule.

Vierailija
10/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon, että odotan puhelua lääkäriltäni, heippa.

Vierailija
11/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta törkeilyä. Olen asiallisen jämpti myös puhelinmyyjille. Törkeilijät ovat pieniä reppanoita, jotka huomaavat että nyt voi vaaratta olla ilkeä. Kiusattuaan puhelinmyyjää he palaavat av-palstalle.

Vierailija
12/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran muistaakseni löin luurin korvaan mutta kyse oli sellaisesta tapauksesta että myyjä luuli jostain syystä mun numeron olevan äitini numero ja hän rupesi sitten minulta kärttämään sitä äitini numeroa. Hän soitti uudestaan joitain kertoja ja olisko ollut kolmannella kerralla kun meni lopullisesti hermo ja löin luurin korvaan. Olin heti ekalla kerralla jo sanonut etten missään tapauksessa ole antamassa äitini numeroa myyntitarkoitukseen. En tajua miksi hän jatkoi kiusaamistani.

Vierailija
13/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soittele myyjät salaiseen numeroon.

Vierailija
14/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nainen, niin alan aina flirttailemaan. Poikkeuksetta. Välillä tulee ihan mielenkiintoisiakin keskusteluja :)

Vierailija
15/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkaissut puhelun kesken. Ensin sanoin etten tilaa mitään kahteenkin kertaan, mutta myyjä ei uskonut. Kolmannella kerralla sanoin että ei, en nyt tilaa mitään, hei hei ja laitoin luurin kiinni.

Vierailija
16/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta törkeilyä. Olen asiallisen jämpti myös puhelinmyyjille. Törkeilijät ovat pieniä reppanoita, jotka huomaavat että nyt voi vaaratta olla ilkeä. Kiusattuaan puhelinmyyjää he palaavat av-palstalle.

Kaikennäköistähän sitä puhelimessa joskus kuulee ja ihmettelen miten aikuisilla ihmisillä voikin olla niin huonot käytöstavat. Olen siis puhelinmyyjä ja myyn sähköä, ollut samalla työnantajalla jo kohta 6 vuotta. Itse oon aina asiallinen ja jos jotakuta ei kiinnosta niin sitten ei, en ala väkisin tyrkyttämään mutta en myöskään ymmärrä asiakkaita jotka alkavat heti **ttuilemaan, ovat hyvin useasti keski-ikäisiä naisia kokemukseni mukaan. Teen vain työtäni ja maksan veroni. Tykkään kuitenkin työstäni ja loppujenlopuksi harvoin linjoilla on inhottavia asiakkaita. Moni puhelu lopuksi kiittää ystävällisestä puhelusta ja asiantuntevasta palvelusta, tuli kauppaa tai ei ja molemmille jää puhelusta hyvä fiilis :)

Vierailija
17/17 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä painan nykyään sanaakaan sanomatta punaista luuria, kun kuulen toisessa päässä olevan puhelinmyyjän. En ole pyytänyt soittoa, joten ei tarvitse olla kohtelias. Ihan niin avutonkaan en ole, että tarvitsisin ulkopuolisen kyselevän tarvitsenko sitä tai tätä, osaan ihan itse havainnoida oman elämäni tarpeita.

Pitäisi kieltää koko ala, tai ainakin siten että soittaa ei saa, jos ei erikseen ole sitä pyytänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi