Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran sinulla on peruskoulun aikaisia kavereita joihin pidät edelleen yhteyttä?

Vierailija
03.07.2008 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kanssa olen päivittäin tekemisissä ja toisen otin juuri yhteyttä facebookin välityksellä

Vierailija
2/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kourallinen on sellaisia, joiden kuulumisia olisi oikeasti kiva kuulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kanssa olen viikottain tekemisissä.

Ja lisäksi neljä muuta ystävää, joiden kanssa tapaillaan muutama kerta vuodessa.

Vierailija
4/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla viisi peruskouluaikaista, joista neljä ihan ala-asteelta asti. Näistä kahden eli tyttöjen kanssa lähetellään kaikenlaisia juttuja sitä kautta, mutta ei olla tavattu oikeasti vuosiin.

Yksi yläasteaikainen kaveri on edelleen ihan oikeasti kaveri. Päätimme peruskoulun vuonna 1998, eli kymmenessä vuodessa on paljon ihmisiä kadonnut ja jäänyt unholaan.

Lukioaikaisia (98-01) kavereita on samoin yksi jäljellä ja lisäksi pari ns. moikkaustuttua Facebookissa.

Ammattikorkeakoulusta (04-08) ei taida olla ainoatakaan "aktiivikaveria" jäljellä, vain moikkaustuttuja Facebookissa ja puhelimen muistissa.

Vierailija
5/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kavereistani on lukio- tai opiskeluajoilta mutta ne keiden kanssa olen eniten tätä nykyä tekemisissä on tulleet vasta lasten myötä.

Vierailija
6/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma peruskouluni päättyi v. 1981 ja muutin heti sen jälkeen kauas siltä paikkakunnalta. Siihen aikaan ei ollut kännyköitä lapsilla, eikä s-posteja, saati sitten facebookkia. :)

Vierailija
7/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänkin vain koska olen töissä palvelutalossa, jossa hänen äitinsä asuu.

Vierailija
8/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskouluajalta siis 4 ja lukiosta 1 kaveri joihin pidän säännöllisesti yhteyttä. Noista ajoista on kuitenkin jo melkein 20 vuotta aikaa.

Vierailija
9/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun päättymisestä on jo kauan, melkein 20v mutta edelleen on muutama ihminen, joiden kanssa olen tekemisissä säännöllisen epäsäännöllisesti.

Lukioajalta on muutama, samoin opiskeluvuosilta sen jälkeen. Eniten aikaa vietän tällä hetkellä ihmisten kanssa, joihin olen tutustunut lasten saamisen myötä, mutta veikkaan että kotiäitiajan jälkeen heitä en paljonkaan tapaa...Ehkä muutamaa.

Vierailija
10/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Jo 26 vuotta ystävyyttä takana.

Vierailija
11/11 |
03.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi