Tunnin päästä päiväkodissa vasu keskustelu,jännittää niin että join
6 keskiolutta. Eka keskustelu. Hävettää mut ei musta kyllä huomaa,olen vaan rennompi.
Kommentit (14)
mitä jännitettävää siinä on, taisin olla kerran sellaisessa mukana lastenhoitajana.
Ota vielä kunnon siivu kirkasta ennen kuin menet ja polta rööki niin eivät huomaa viinan hajua.
Ei ole provo ja aion kyllä ottaa pastillin. Miksi tekisivät lasun? Rennosta äidistä? Jännittää siksi,että poika sai e-paikan enkä tiedä paljonko minua tullaan sen takia miettimään siellä.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo ja aion kyllä ottaa pastillin. Miksi tekisivät lasun? Rennosta äidistä? Jännittää siksi,että poika sai e-paikan enkä tiedä paljonko minua tullaan sen takia miettimään siellä.ap
Sori, vain alkoholisti luulee, että muut ei huomaa. Kyllä me huomataan 6 kaljan humala.
Alkoholin nauttiminen ei korreloidu rentouden kanssa tuossa tapauksessa kyllä mitenkään.
Älä vaan lähde tolle tielle, voin luvata et huonosti tulee käymään jos olutta otat ja vielä noin.
Itse odotan innolla, että pääsisin ensimmäiseen vasu-keskusteluun! :) Mitä siellä tarkalleen ottaen jutellaan? Mielestäni on mukavaa jutella oman lapsen asioista!
Mä olin alkoholistiaikoinani kaikki vanhempainvartit ja -illat alkoholin vaikutuksen alaisena. Sosiaalisiin pelkoihin alunperin aloin juoda. Todennäköisesti kukaan ei huomannut mitään, tai ainakaan yhtään ilmoitusta tai kommenttia asiasta ei ikinä miltään taholta tullut, vaikka olin yh. Luojan kiitos raitistuin, päihderiippuvuus oli mieletön helvetti.
Otin kerran ennen töihin menoo aamulla snapsin klo 6.30.. Helpotti jännittämiseen. Sos tilanteen pelko.
Elkää nyt tuuri- ja mielenterveysjuopottelijat luulko ettei kukaan huomaa koska ei ole sanonut mitään.
Voin kertoa että kaikki huomaa!!! aivan sama kulkisitko pullo kädessä vai et, niin näkyvää se on. Ihmiset eivät vaan viitsi puuttua toisten asioihin ja teeskentelevät kaikki etteivät huomaa. Mutta se viinan haju, vanhan tai uuden, kyllä tatusti lemahtaa! Sitä ei voi peitellä millään röökillä tai pastillilla. Toivottavasti vasu-keskustelu meni ap:lla hilpeästi, voit odotella seuraavaksi puhelinsoittoa lastensuojelusta.
Toivottavasti provo. Muuten toivottavasti lasu ja saat tarvitsemaasi apua.