Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

moccamasterista tietävät!!!

Vierailija
08.03.2006 |

hobby hallissa ois tämä tarjouksessa 115e!!

MOCCAMASTER K741S: ¿ Automaattisesti sammuva vedenkuumennusvastus ¿ Teho 1275 W ¿ Tehonvalitsimella varustettu lämpimänäpitovastus ¿ Vet. 1,25 l (10 kkp) ¿ Nousuputki lasia; ulostuloputki kromattua messinkiä ¿ Mitat (l x k x s) 33 x 36 x 16 cm ¿ Valmistettu Hollannissa ¿ Hinta sisältää kierrätysmaksun.

onko paljon " huonompi" tämä ylhäällä oleva 115 euron kuin 149e. maksava tämä:

MOCCAMASTER KB 741S:

¿ Automaattisesti sammuva vedenkuumennusvastus ¿ Teho 1275 W ¿ Tehonvalitsimella varustettu erillinen lämpimänäpitovastus ¿ Vet. 1,25 l

(10 kkp) ¿ 3-asentoinen suppilo (tippalukko; 2¿5 kkp; 6¿10 kkp)

¿ Nousuputki lasia; ulostuloputki kromattua messinkiä ¿ Sekoittava aromikansi ¿ VALMISTETTU HOLLANNISSA. Mitat (l x k x s) 33 x 36 x 16 cm ¿ Kierrätysmaksu sisältyy hintaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kotona ilman oleva keitin. Kummassa parempi takuu?

Vierailija
2/6 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole pitänyt tippalukkoa mitenkään tarpeellisena, jos itse otan kahvia kun se tippuu vielä (säiliöstä vesi jo loppunut, mutta suodattimessa on vielä), niin pidän suodatinta mukin päällä kun kaadan. Moccamaster on niin nopea, että pannullisenkin ehtii odottaa että on kokonaan tippunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan niin, että paremmassa versiossa seuraavat edut:

-(mekaaninen) tippalukko (on hyvä olemassa)

-lämpölevyn voi pistää erikseen päältä pois

-sekoittava aromikansi

Me muuten ostettiin tuo parempi versio 120 euron hintaan Prismasta. Niitä on ollut siellä vielä ihan hiljattainkin tuohon hintaan tarjouksessa.

Vierailija
4/6 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kotikeittimessä ole sitä lämpötilan valitsijaakaan, koska en koe sitä tarpeelliseksi, on helpompi elää ilman, kahvi menee kuitenkin heti termariin. Mut päätä itse, hinta ratkaiskoon.

ps. monessa marketissa on usein tarjouksia 99 hintaan.

t:2

ps. työmaan keittimessä ei se tippalukko jostain syystä toimi tai jotain....

Vierailija
5/6 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOCCAMASTER KB40: ¿ Teho 1245 W ¿ Vet. 1 l (8 kkp) ¿ Paperikoko 1 x 4 ¿ Aromikansi ¿ Suodatinsuppiloteline, kannessa sekoitusputki ¿ Liitosjohdon pit. n. 1,5 m ¿ Valmistettu käsityönä Hollannissa ¿ Mitat (l x k x s) 30 x 34 x 16 cm ¿ 5 VUODEN TAKUU ¿ Kierrätysmaksu sisältyy hintaan.

ja tämän hinta 119e!!

jos joku vois käydä katsomas hobby hall sivuilta ja kertoo mikä kannattais ostaa ekaan omaan kotiin :) kiitos t.ap!!

Vierailija
6/6 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin ostin sen prismasta kun oli tarjouksessa s-etukortilla 120e ja sain kaksinkertaiset bonukset 8% joten oli mielestäni aika hyvä ostos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi