Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sinä nainen/tyttö ikinä kiihottunut nolossa tilanteessa ja miten se näkyi ?

häveliäs mies
20.10.2016 |

Itse olen mies ja hävettää yksi lääkärikäynti kun minulla oli iso luomi sisäreidessä ihan peniksen vieressä. Kun naislääkäri alkoi poistaa sitä sain valtavan erektion. Voitte kuvitella kuinka häpesin. Lääkäri vain sanoi hymyillen että ota ihan rennosti vaan. Että en ole ensimmäinen jolle käy noin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kynegologilla olen kiihottunut miehen kädestä, mutta onneksi se ei ole näkynyt ulospäin...eipä se naisella näykkään kai ?

Vierailija
2/40 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen-35v. kirjoitti:

Joskus kynegologilla olen kiihottunut miehen kädestä, mutta onneksi se ei ole näkynyt ulospäin...eipä se naisella näykkään kai ?

naisen on paljon helpompi peittää kiihottumisensa kuin miehen, miehillä se näkyy ihan konkreettisesti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin nainen on kiihottunut gynellä ja toivon että gyne ei huomaa . (Entä jos gyne huomaa emättimen laajenemisen? )

Vierailija
4/40 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikoihin kiihotun kyllä hyvin pienestäkin ärsykkeestä, en nyt ala mitään katulamppua nylkyttämään mutta jos tilannetta osaa oikein tulkita, luulen, että kiihottumiseni toisinaan näkyy ilmeestä, katseesta, huulen puremisesta, vähän turhan näkyvästä flirtistä (silti tahattomasta). Ehkä jopa tuoksusta, ainakin jotkut miehet väittävät että ovulaation/kiihottumisen/halukkuuden voi naisista jotenkin "haistaa" (en puhu makkarin tuoksuista rakastelun jälkeen).

Vierailija
5/40 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kiihottuminen ei naisilla yleensä näy päälle päin, enkä todellakaan kiihotu missään lääkärin vastaanotolla, se on vain ahdistava tilanne josta haluan pois. Mutta työpaikalla kiihotuin erään miehen läsnäolosta, vaikka hän ei edes mitenkään flirttaillut kanssani tai ollut mikään mister finland, vaan vatsakas nörtti. Mutta hänen lähellään olin niin märkä, että olisin voinut liukua alas työtuolilta... En ymmärrä mitä sellaista hänessä oli, että teki mieli painautua kiinni häneen kuin uunin kylkeen. Toivottavasti hän ei huomannut mitään.

Vierailija
6/40 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sama luuseri täälläkin yrittää aloittaa uusia ketjuja omia perverssioita ajatellen

Vierailija
7/40 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

..sama luuseri täälläkin yrittää aloittaa uusia ketjuja omia perverssioita ajatellen

Kyllä näitä luusereita on täällä useampikin....

Vierailija
8/40 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on käynyt että olen ollut hieman ylikiihottuneessa tilassa. Kerran ovisaikaan olin hierojalla, ja säpsähdin rajusti kun hieroja tipautti hierontaöljypullon jalkojeni päälle. Ehkä ei ajatellut siitä mitään, mutta en kehdannut sen jälkeen samalle miehelle mennä. Ja kerran tuli korjausmies tarkastamaan jotain ovea, olimme ahtaassa tilassa ja mies niin hyvännäköinen herkku, että rinnat alkoi kihelmoidä ja hengitys kiihtyi, vaikka yritin olla ihan tyynenä. Noloa.

Vierailija
9/40 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin nainen on kiihottunut gynellä ja toivon että gyne ei huomaa . (Entä jos gyne huomaa emättimen laajenemisen? )

Ei se varmaan sitä huomaa, eikä kostumistakaan koska on "rasvat" sisällä. Kovista nänneistä sen huomaisi, mutta onneksi ei tarvi näyttää tissejä siellä

Vierailija
10/40 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

häveliäs mies kirjoitti:

Itse olen mies ja hävettää yksi lääkärikäynti kun minulla oli iso luomi sisäreidessä ihan peniksen vieressä. Kun naislääkäri alkoi poistaa sitä sain valtavan erektion. Voitte kuvitella kuinka häpesin. Lääkäri vain sanoi hymyillen että ota ihan rennosti vaan. Että en ole ensimmäinen jolle käy noin.

Eipä käy kateeksi moinen tilanne. Aika noloa. Onneksi en ole toistaiseksi joutunut vastaavanlaiseen tilanteeseen lääkärissä käydessäni. Tuo on varmaan totta, että naislääkärit ovat tottuneet tuollaisiin reaktioihin...

Vierailija
11/40 |
21.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös kostun ovisten aikaan todella runsaasti ja helposti. Kävi niin, että  fysioterapeutin (mies puolinen) tutkiessa jalkojeni liikeratoja maata  pötkötin pelkissä rintsikoissa ja pikkarisillani rentona selälläni siinä hoitopöydällä, hänen nostellessaan ja väännellessään vuoronperään jalkojani ylös toisella kädellään, hän saman aikaisesti toisella kämmenellään painoi  mua alavatsasta, melkein häpykukkulalta.

Ei siinä muuta  tarvittu, kun tunsin kostuvani ja tietenkin mulla oli just silloin valkoiset pikkarit jalassa ja niistä jos mistä kyllä huomasi sen kostean pläntin haarovälissä. Kyllä pikkaisen nolotti tutkimuksen päätyttyä  nousta siitä hoitopöydältä ja alkaa pukemaan.

Vierailija
12/40 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

n37 kirjoitti:

Minä myös kostun ovisten aikaan todella runsaasti ja helposti. Kävi niin, että  fysioterapeutin (mies puolinen) tutkiessa jalkojeni liikeratoja maata  pötkötin pelkissä rintsikoissa ja pikkarisillani rentona selälläni siinä hoitopöydällä, hänen nostellessaan ja väännellessään vuoronperään jalkojani ylös toisella kädellään, hän saman aikaisesti toisella kämmenellään painoi  mua alavatsasta, melkein häpykukkulalta.

Ei siinä muuta  tarvittu, kun tunsin kostuvani ja tietenkin mulla oli just silloin valkoiset pikkarit jalassa ja niistä jos mistä kyllä huomasi sen kostean pläntin haarovälissä. Kyllä pikkaisen nolotti tutkimuksen päätyttyä  nousta siitä hoitopöydältä ja alkaa pukemaan.

Voin kuvitella kuinka noloa se oli

Vierailija
13/40 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

n37 kirjoitti:

Oiskohan taas jonkun miehen kommentti ?

Vierailija
14/40 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ystäväni kanssa uimahallissa pari viikkoa sitten ja siellä altaan pohjassa oli semmonen iso ukkeli jonka voi ns pelastaa sieltä. No mutta sitten keksin että menen sen pään päälle istumaan ja ai että ku se hieroi oikeaa kohtaa nii oli pakko lähteä vessaan sormettamaan ja orkkukin tuli:)

Vierailija
15/40 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njoo olin kerran lapsuudenkaverin (mies, lapsuuden naapurinpoika siis) kyydissä menossa kotipaikkakunnallemme, kun tekstailin pimeässä autossa silloisen ihastukseni kanssa eroottissävytteisiä viestejä.

Viestit menivät jossain vaiheessa niin seksuaalisiksi, että havahduin yhtäkkiä siihen, kun huokaisen ääneen, teen sellaisen kiemurteluliikkeen lantiolla (p*llu oli aivan tuhannen tulessa sillä hetkellä) ja silmäluomeni luppaavat - ja lapsuudenkaveri katsoo taustapeilistä sellaisella vakavan, huvittuneen ja kiihottuneenkin sekaisella ”mitäs v*ttua siellä takapenkillä tapahtuu”-katseella.

Ei nyt sinänsä nolottanut kun se mies tuntee minut aikalailla läpikotaisin, tietää/on vierestä todistanut noloimmatkin jutut minusta ja on ihminen kenen kanssa olen kaikki lapsuuden lääkärileikit ja peppujen yhteenhieromiset leikkinyt, mutta oli se vähän awkward moment kyllä.

Vierailija
16/40 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kiihotuin myös kerran kun sellainen oikein kunnon taikasormet omaava miesgyne teki gynekologisen tutkimuksen.

Olisin oikeasti voinut jäädä siihen vain nautiskelemaan, oli niin hyvä käsistään se mies.:D

Eikä tapahtuma edes ollut mitenkään seksuaalinen, mutta olin kai vaan ihan tosi puutteessa ja panetti jo valmiiksi niin paljon, että joku tollanen gynellä käyntikin on taivaallinen kokemus.

Muut naiset yleensä kertoo kauhukokemuksia gynestä, mä vaan oon et aah lisää

Vierailija
17/40 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin ystäväni kanssa uimahallissa pari viikkoa sitten ja siellä altaan pohjassa oli semmonen iso ukkeli jonka voi ns pelastaa sieltä. No mutta sitten keksin että menen sen pään päälle istumaan ja ai että ku se hieroi oikeaa kohtaa nii oli pakko lähteä vessaan sormettamaan ja orkkukin tuli:)

Siis mitä v**tua???

Vierailija
18/40 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallisin oli ehkä selkäranka-rtg-kuvassa. Piti olla ylävartalo paljaana, taakseni tuli miespuoleinen röntgenhoitaja asettelemaan minua oikeaan kulmaan. Se tunne, kun hän seisoo mun takana ja pitää mua tiukasti kiinni, teki mieli painautua häntä vasten ja ohjata kädet rinnoille jne......

Vierailija
19/40 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pöljyyden juhlaa ja fantasioita ketju täynnä. Nainen tietäisi, että gynekologilla ei sormilla leikitä kun spekulum on paikallaan.

Vierailija
20/40 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pöljyyden juhlaa ja fantasioita ketju täynnä. Nainen tietäisi, että gynekologilla ei sormilla leikitä kun spekulum on paikallaan.

Käytti se jotain laitettakin siellä, mutta pääosin tunnusteli sormilla ja oikein hellästi tunnustelikin emättimen etuseinämää (klitorikseni levittyy emättimen sisällä etuseinämälle eli erittäin herkkä alue) jne.

Sitä laitetta tosin myydään netissä näillä sanoilla: ”Spekulat ja tähystimet ovat tarpeellisia tutkimusvälineitä lääkärin vastaanotolla, mutta lisäksi niistä on tehokkaiksi ja kinkyiksi seksileluiksi, joiden avulla voi saada aikaan intensiivistä nautintoa. Spekulan tai tähystimen ollessa leikkikaluna voit nauttia ainutlaatuisesta haavoittuvaisuuden tunteesta antautuessasi kumppanisi katseelle ja kosketuksille herkimpiä ja yksityisimpiä alueitasi myöten.” eli jotkut ilmeisesti siitäkin kiihottuu, itse en siitä laitteesta kiihottunut - taitavista sormista vain.:P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi