Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kaltaisiani? Taalla monet sanovat etta kaikki miehet ihalevat superhoikkia naisia ja heille BI 19 on jo pulleahko. Ja naisen tulee olla timmi tai mies jattaa. Onko

Vierailija
08.03.2006 |

muita jotka ovat mieluummin yksin kuin tuollaisen ajattelutavan omaavan miehen kanssa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskostat heidän päähänsä joka päivä että: olkaa hoikkia, olkaa hoikkia.. Ongelmat tulevat teini iässä, sano mun sanoneen. Itke sitten kun lapsesi oksentaa suklaa patukkaa vessassa että äiti hyväksyisi.

On hyvä että lapset liikkuu ja syö terveellisesti, mutta tuo asenne saa minut raivostumaan. Miksi pitää olla pakko mielle siitä että on hoikka? Miksi pitää se sairas ajatus iskostaa lapsiin kun ne tulee siitä kärsimään sitten koko ikänsä??? Lapsia voi neuvoa oikeaan suuntaan, mutta nelosen ajatustapa on jo sairas.. Varmaan juuri sitä tyyppiä että haukkuu lihavia ja halveksiikin heitä lastensa nähden. Lapsien elämä menee pelätessä että heistä tulee lihavia ja äiti ei hyväksy heitä. Niin monille nuorille käy niin että kun ovat olleet hyvin kurinalaisessa kodissa niin pistävät ranttaliksi kun lähtevät pesästä. Puhun kokemuksen syvällä äänellä. :/

Vierailija
2/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin jos tarvitsee omien lastensa kokoa " tarkkailla" , on vika siellä peilissä, josta omaa " ihanaa" itseäsi katselet. Kannattaisi rakentaa itselleen terve itsetunto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että heillä on mitään käsitystä siitä, mitä se todellisuus on. Otetaanpa esimerkki: Erittäin hoikka pitkä vaalea nainen väittää, että 99% miehistä tykkää hänen tyyppisistään naisista. Mistä hän tämän tietää? No tietenkin siitä, että miehet juoksevat hänen perässään.

Sulkeeko tämä pois sen, että miehet juoksevat kurvikkaan lyhyen ruskeaverikön perässä? Ei. Mäpä kerronkin teille pienen salaisuuden: Miehet juoksee kaikkien siedettävän näköisten naisten perässä. Joskus naisen ei tarvitse olla edes kummoisen näköinen, jos hänellä on jokin ominaisuus, johon miehet ihastuvat (tarttuva nauru, valloittava persoona, jättitissit...). Kaikki miehet eivät juokse kaikkien naisten perässä, mutta sama mies, joka yhdessä tilanteessa sanoo pitävänsä vaaleaveriköistä, rakastuukin päätä pahkaa brunettiin!

Vierailija
4/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman että heillä on mitään käsitystä siitä, mitä se todellisuus on. Otetaanpa esimerkki: Erittäin hoikka pitkä vaalea nainen väittää, että 99% miehistä tykkää hänen tyyppisistään naisista. Mistä hän tämän tietää? No tietenkin siitä, että miehet juoksevat hänen perässään.

Sulkeeko tämä pois sen, että miehet juoksevat kurvikkaan lyhyen ruskeaverikön perässä? Ei. Mäpä kerronkin teille pienen salaisuuden: Miehet juoksee kaikkien siedettävän näköisten naisten perässä. Joskus naisen ei tarvitse olla edes kummoisen näköinen, jos hänellä on jokin ominaisuus, johon miehet ihastuvat (tarttuva nauru, valloittava persoona, jättitissit...). Kaikki miehet eivät juokse kaikkien naisten perässä, mutta sama mies, joka yhdessä tilanteessa sanoo pitävänsä vaaleaveriköistä, rakastuukin päätä pahkaa brunettiin!

Vierailija
5/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on siinä, että haluaa puolisonsa olevan hoikka??? Kaikki eivät vaan voi sietää ihraista ihmistä. Tuskin kukaan teistä loppujenlopuksi haluaisi olla ihmisen kanssa joka ei miellytä ulkonäöllisesti pätkääkään! Meillä mies toivoo minun olevan hoikka, mutta niin toivon minäkin mieheni olevan hoikka ja lihaksikas ja molemmat ovat pitäneet tästä asiasta kiinni jo kohta 20vuotta. Jos se on pinnallista, nin ei voi mitään! En tiedä miten meidän kävisi, jos toinen lihoisi 30kg, mutta miksi päästäisi niin käymään, jos haluaa rakastamansa ihmisen silmää miellyttää.

Vierailija
6/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kaunis nainen on sellainen joka on sinut itsensä kanssa ja nauttii elämästä. Kilot eivät ole suhteessa se pääasia ainakaan meille. Surullista jos jollekkin on!

Vierailija
7/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se haittaa jo työnsaantia. Näin se vaan on ja kuitenkin suurin osa

miehistä tykkää hoikista ja timmeistä.

Vierailija
8/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän juuri kertoi lehdessä, ettei ole koskaan ollut miehen kanssa, joka olisi ihaillut laiheliineja. No, ymmärtäähän sen tietysti, mutta Nigella on minusta upea esimerkki kauniista naisvartalosta, vaikka taatusti BMI on lähellä 25 eli siis normaali!

Vierailija
9/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä suunnata niitä katseita vähän pohjoisempaan, se pinnallisuus ei ole vielä yltänyt tänne asti:)

Vierailija
10/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastavat myös liikuntaa. Sitäpaitsi lihavuus on VAARALLISTA! Eli

tosiaankin katson, ettei lapsistani koskaan tule läskejä. Toi työhomma

on ikävä tosiasia. Hoikilla menee silläkin saralla paremmin. Sellaisessa

maailmassa me elämme..sanokaa mitä sanotte! T:4

Vierailija
11/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kummastakaan ääripäästä erityisemmin.

Itse olen hyvin hoikka ja ehkä sitä kautta saa enemmän huomiota ulkonäköön, jota en kyllä halua enkä sitä miehissä arvosta.

Oma mieheni todennäköisesti pitää hoikista koska minun kanssa on, mutta ei tämä mikään erityinen pakkomielle hänelle ole. Toisaalta kun itsekin olen laiheliini on luisuus minulle tutumpaa ja normaalimpaa kuin hillittömät läskit. Voisi olla vaikeaa tottua ja sopeutua lihavaan mieheen

Vierailija
12/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi hoikka, mutta haluaisin olla vähän kurvikkaampi.

Olin isompi kun aloimme seurustelemaan ja laihduin lapsen saatuani ihan tikuksi ja tissitkin katosivat kun niin laihduin imetyksestä.

Minusta taas tuntuu että mun mies katselee silleen ihailevasti vähän pyöreähköjä naisia. Ei tuo mun mies itsekään ihan pieni ole, niin ei vaadi naiseltakaan laihuutta. Normaalivartaloinen olisi hänestä sopivampi kuin liian laiha! Ei hän tykkää oikein lihavastakaan mutta vähän pyöreä ei haittaa, päin vastoin.

Joten eiköhän se sisin meissä itse kussakin ole se tärkein asia!

Vierailija
13/13 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: bmi yli 40

ps. monet muut miehet juoksevat perässäni myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä