Mistä on peräisin käsitys että Li Andersson on varakkaasta perheestä?
Isä on taiteilija ja äiti toimittaja joten niillä on enintään perittyä rahaa.
Kommentit (17)
Oikeissa piireissä olevan taiteilijan ei tarvitse kärsiä nälkää.
MIstä on peräisin käsitys, että olisi jokin yleinen käsitys Li Anderssonin kotioloista?
Jotkut kuvittelevat että kaikki ruotsinkieliset suomalaiset ovat rikkaita.
Ennemmin taustalla varmaan se ikuinen ajatus että kaikki suomenruotsalaiset ovat täysin kultalusikka suussa syntyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Turussa on joku rahamies jonka sukunimi on Andersson. Tästä natsit päätelleet, että pakko olla sukua.
näin epätoivoinen käsienheiluttelu herättää enemmänkin epäilystä että asiassa on jotain hämärää kuin hälventää epäilyksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turussa on joku rahamies jonka sukunimi on Andersson. Tästä natsit päätelleet, että pakko olla sukua.
näin epätoivoinen käsienheiluttelu herättää enemmänkin epäilystä että asiassa on jotain hämärää kuin hälventää epäilyksiä
Perustuu tositapahtumiin. Joku natsi linkkasi palstalle kerran jonkun ei-sukua olevan Anderssonin tulotiedot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
natsit + epätoivoinen käsienheiluttelu luo hieman toisenlaisia mielleyhtymiä.
Lin isä asuu rakennuttamassaan lehdenmuotoisessa talossa, joka on esitelty televisiossa.
Li Andersson tienasi laulamalla Disneylle Frozenissa. 2:26 alkaa Anderssonin osuus.
Koska olisi naivia uskoa että ihan tavallinen pullianen olisi päässyt tuollaisessa puolueessa paalupaikalle.
Mutta itse hän on varakas vaikka esittää köyhää
Satun tietää, et ennen lehtitaloa asuivat neljästään alle 60 neliön kämpässä.
mites tääkin ketju pomppii näkyviin vaikkei viestejä näy
Olin 11 v työssä firmassa, jonka varastotyöntekijät olivat suomenruotsalaisia. Minä muurarin tytär pohjoisesta toimistopäällikkö.