Naiset, miksi naitte miestä joka on huono sängyssä?
Naiset, valottakaa mulle: miksi ihmeessä menette näiden minuuttimunien, minimunien ja naisen suuseksiä "erityispalveluna" pitävien miesten kanssa sänkyyn? Eikö hyvällä seksillä ole teille merkitystä?
Itse en jatka aktia välttämättä edes loppuun asti jos miehen kykenemättömyys/haluttomuus hyvään seksiin on ilmeistä. Sillä ihmettelenkin miten joku jaksaa näitä? Valaiskaa toki.
Kommentit (25)
On aivan älyttömän hauskaa seuraa muuten. Meillä on samanlainen huumorintaju, eikä hänen seurassa tarvitse esittää mitään. Ei edes silloin seurustelun alkuaikoina. Ja se, että on huono sängyssä ei sillä hetkellä ole ollut kovinkaan ratkaisevaa.
Nykyään tosin vähän harmittaa, olisi kiva kokea vielä sitä villiä seksiä, jota silloin ensimmäisen poikaystävän kanssa oli. Mutta taitaa olla liian vaivalloista lähteä nyt etsimään uutta kumppania ja testaamaan seksitaitoja jne jne
Ihmettelen samaa. Monet parisuhteessa tai jopa naimisissa olevat naiset valittavat että heidän miehensä ovat huonoja sängyssä. Monet naiset perustelevat seksihaluttomuuttaan sillä, että eivät saa seksistä nautintoa. Mikä saa naisen jäämään suhteeseen sellaisen miehen kanssa joka ei osaa tai viitsi naistaan tyydyttää?
Mitä vikaa on minuuttimunassa? Sehän tarkoittaa vain, että mies on hyvin kiihottunut minusta ja tilanteesta, olen tiukka ja sen jälkeen voi jatkaa muillakin tavoin. Minimunaisuuskaan ei ole miehen vika, mies voi olla upeista upein mies kaikin puolin muuten vaikka pieni olisikin. Suuseksiä ei ehdi edes ajatella jos mies haluaa muulla tavoin naisensa huipulle saada, sen puuttumattomuus ei ole kovin iso asia minun mielestäni.
Sinä taidat ap olla hyvin nuori ja tyhmä kun tällaisia asioita siellä kotosalla tänne vauvapalstalle kirjoittelet! :D
Käsitinkö oikeen että ap ihmettelee miksi mennä sänkyyn miehen kanssa joka ei ole hyvä sängyssä. Mistä pirusta sen tietää ennen kuin menee sinne sänkyyn???
no en naikkaan. Tietenkään, hupsu kysymys
Justiina kirjoitti:
Ihmettelen samaa. Monet parisuhteessa tai jopa naimisissa olevat naiset valittavat että heidän miehensä ovat huonoja sängyssä. Monet naiset perustelevat seksihaluttomuuttaan sillä, että eivät saa seksistä nautintoa. Mikä saa naisen jäämään suhteeseen sellaisen miehen kanssa joka ei osaa tai viitsi naistaan tyydyttää?
Hmm.. Oletko kuullut näiden naisten tarinoita heidän miesten kertomana? Tuskinpa sieltä tulisi ihan samanlainen tarina, vaan nainen onkin se lahna ja pihtari, joka ei viitsi edes yrittää vaivautua ottamaan osaa seksiin..
Mies tulee nopeasti eikä penis ole suurin, jonka kanssa olen ollut tekemisissä.
Kuitenkin mies tekee kaikkensa tyydyttääkseen minut. Lisäksi hän on todella rakas ja ihana ihminen ja hyvännäköinen.
Meilläkin mies saa parissa minuutissa ja jos esilämmittelyt ovat olleet oikein hyvät, niin en minäkään tarvitse enempää aikaa, saatan tulla jopa lähes samantien kun mies muutaman vedon tekee. Normaalia on myös, että saan toisenkin kerran jo siinä parin minuutin aikana, joten kyllä se riittää alkuun ihan kivasti. Me kaikki naiset kun emme ole mitään lörppäpildejä niin kuin sinä ap.
Millä tavoin olet ap lopettanut seksin kesken kaiken? Oletko vain tuupannut miehen sivuun kesken puuhien ja sanonut, että hän voi kerätä vaatteensa ja lähteä kalppimaan? Miksi olet silloin edes lähtenyt aloittamaan touhua jos mies ei tee vaikutusta sinuun mitenkään? Minkälainen olisi sinun mielestä ihanteellinen seksisessio?
Vierailija kirjoitti:
Justiina kirjoitti:
Hmm.. Oletko kuullut näiden naisten tarinoita heidän miesten kertomana? Tuskinpa sieltä tulisi ihan samanlainen tarina, vaan nainen onkin se lahna ja pihtari, joka ei viitsi edes yrittää vaivautua ottamaan osaa seksiin..
En ole kuullut näitä tarinoita miesten kertomina mutta luulen että olet oikeassa. Monesti naiset eivät kehtaa sanoa ääneen mitä seksiltä toivovat tai miten miehen tulisi seksin aikana toimia. Eivätkä kehtaa tehdä itse mitään toisin. Seurauksena on sitten tuo että mies tyydyttää itsensä välinpitämättömään lahnaan ja nainen jää ilman tyydytystä.
Minä jouduin kädestä pitäen neuvomaan exälleni miten minua kosketetaan klitorikseen niin ettei se satu. Onneksi mies oli kärsivällinen ja innokas oppimaan. Eräs naispuolinen ystäväni on niin ujo ettei saa suutaan auki näistä asioista ja oli välinpitämätön seksiä kohtaan. Miehensä sitten kyllästyi ja lähti toisen naisen matkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies tulee nopeasti eikä penis ole suurin, jonka kanssa olen ollut tekemisissä.
Kuitenkin mies tekee kaikkensa tyydyttääkseen minut. Lisäksi hän on todella rakas ja ihana ihminen ja hyvännäköinen.
No eihän hän sitten ole huono sängyssä, puhumattakaan siitä, että saisit huonoa seksiä, eikö?
En niin teekään.
Mutta jos tapailukumppanini ekalla kerralla paljastuisi pettymykseksi niin tuskin lähtisin kesken kävelemään.
Usein koko homma paranee treenauksen myötä.
Tapailin yhteen väliin miestä, joka oli todella heikko sängyssä. Hän oli vaatimattomasti varusteltu, estoinen ja kärsi erektiovaikeuksista. Olin ollut hänet tavatessani jo kolme vuotta sinkkuna ja tuhlannut aikaani mitä kamalimpiin tapauksiin. Hän oli pitkään, pitkään aikaan ensimmäinen mies, jota olisi voinut ajatella parisuhteeseen, ja yritin neljän kuukauden tapailumme ajan oppia hyväksymään, että hyvää seksiä ei ehkä enää ole kohdallani odotettavissa. Kunnollisia vapaita miehiä ei ole yli kolmikymppisissä mitenkään liikaa, joten joskus on tehtävä kompromisseja.
Kun on nainut tosi huonoa miestä, osaa arvostaa sitä parempaa joka tulee myöhemmin vastaan. En tietenkään etsimällä etsi huonoa, mutta eihän sitäkään tiedä ennen kuin kokeilee.
Mieheni on rikas. Sen eteen sietää muutaman minuutin huonoa seksiä viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, valottakaa mulle: miksi ihmeessä menette näiden minuuttimunien, minimunien ja naisen suuseksiä "erityispalveluna" pitävien miesten kanssa sänkyyn? Eikö hyvällä seksillä ole teille merkitystä?
Itse en jatka aktia välttämättä edes loppuun asti jos miehen kykenemättömyys/haluttomuus hyvään seksiin on ilmeistä. Sillä ihmettelenkin miten joku jaksaa näitä? Valaiskaa toki.
Selvennetään nyt hiukan.
Minuuttimunalla tarkoitetaan mitä? Laukeamista minuutissa vai kolmessa, joka kerta vai silloin jos seksiä on viikon välein?
Minimuna, milloin sen koko on? Tarkoitatko normaalia 13-14cm pituutta? Jos se ei riitä niin voi miettiä onko nainen, öhh keskikokoa vähän "tilavampi".
Vastaavasti voisi sanoa, että miksi naiset olette sängyssä niin huonoja että ette laukea panolla minuutissa? Miksi ette ota joka kerta mieheltä suihin varttia, tietysti sen jälkeen kun olette itse ensin kiihottaneet miehen ylipäätään seksiä haluamman?
Koska mies on muuten ihana eikä seksi ole minulle hirveän tärkeää. Mies kyllä yrittää parhaansa ja seksi on periaatteessa ihan ok ja kivaa, mutta en laukea kuin harvoin.
Koska en ajattele vain pillullani.